Mijn barbiepaard (naja Fleurpaard) heeft een ere plek in mn paardenkamer. Hij wa snog heel mooi tot vorig jaar een kindje zn staart eraf trok. Wordt later vast geen paardenkind.
Gister crosstraining renswoude, ging wel goed maar heb er niet helemaal tevreden gevoel over. we begonnen later, moetsen eerder ophouden door noodweer. Waren met een serie bezig op de wal, toen kreeg Rom een vervelend telefoontje, en was vervolgens vergeten waar hij mee bezig was en wilde naar de volgende hindernis gaan, terwijl ik nog steeds met 3 weigeringen op mn conto bij boomstammetje naar beneden stond.
De greppel was zover ingestort dat ik het wel weer aandurfte (je kon er doorheen stappen) heen ging Tal wel (achter ander aan) ik blij en was eigenlijk wel klaar, maar toen moest ik ook terug en begon tal weer te steigeren. Rom was al weggelopen en er begon een andere meneer te helpen, maar ik had zoiets van tis goed, wil zondag gewoon ook weer kunnen rijden. Geloof dat Rom wel enigszins pissed was, maar ik heb zoiets van dan had je er gewoon bij moeten blijven om me te helpen, ik ga niet in mn eentje staan stunten daar, terwijl ook nog eens het noodweer losbrak.