Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:Is het normaal dat ze rond 6 uur 's avonds eten krijgen en dan 's morgen pas weer??
Ik weet niet hoe dat op stallen gaat??
Lielle schreef:*stoom uit de oren smiley* Krijg gisteren een brief van de KNHS dat ik in Ysselsteyn geen geldige startcoupon had ingeleverd voor Pablo en dat dus mijn resultaat daar niet telt. Op zich niet zo erg (had er geen wp) ware het niet dat dat de enige M cross is die ik heb gereden en die heb ik dus nodig voor het NK in Barchem. Ik zal maar eens boos gaan bellen want ik heb gewoon mijn lijstje met dressuurpunten thuis liggen
L0ve schreef:Mijn seizoen ging redelijk
Prodeo:
Chaam L: 2w
Etten L:foutloos 4de
Castenraij: 1w 6de
Vrouwenpolder: foutloos 1ste
Ede: foutloos 2de
Hooge mierde: 1w 8ste
Maarsbergen: 1w 6de
Vlietland:foutloos, 2balken springen, 3de
Wieringerwerf: foutloos 1ste
Gorssel:foutloos, 1balk met springen, 2de
Lisse en Ysselsteyn: uit
Princehage: foutloos, 1 balk met springen, 1ste
Bathmen, foutloos, 2balken met springen, 8ste
en tot slot Barchem volgende week
Martino Utopia
Chaam, B:foutloos 3de
Etten, B:foutloos 3de
Castenraij: foutloos 6de
Vrouwenpolder:foutloos, 1stop en 1 balk met springen
Ede:foutloos, 3de
Maarsbergen: 1w
Vlietland: foutloos, 2de
Wieringerwerf:foutloos, maar veel tijdfouten
Gorssel:Foutloos, maar met springen hindernis vergeten!!Niet hard gereden ook tijdfouten
Princehage:foutloos, 3de
Bathmen:foutloos 3de
En als laatste op 6 november in Meer bij de mosten, NK mag ik niet rijden omdat ik maar 1 paard mag starten.
Niverma K
Chaam B: 1w op water(eerste cross)8ste
Etten:foutloos 6de
Vrouwenpolder:foutloos, 1balk met springen, 2de
Hooge Mierde:foutloos,2de of 3de, weet ik niet meer
Ysselsteyn: hindernis vergeten!!7de geloof ik, 1 balk met springen
Princehage, foutloos, 1balk met springen 6de
Ook niverma gaat 6 november mee na de mosten.
Volgend jaar gaan wel starten
miss_jumpy schreef:spannend Anja!
Hoe zit dat nou precies, je hebt altijd zelf een pony gehad, maar nu even niet en daarom een verzorgpaard? Ga je uiteindelijk ook zelf weer een paard zoeken, of bevalt het je zo wel?? (sorry als je het al eens vertelt hebt, ik weet het echt niet meer)
Citaat:Op de manege waar ik vroeger stond kregen ze om 8 uur 's ochtends brok en kuil en dan om 4 uur 's middags brok en kuil. Verder niets. Die paarden doen het ook allemaal nog steeds