[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:49

FE, Fijn dat je zo genoten hebt. Is de batterij weer even opgeladen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:03

FE, fijn dat het leuk was!

Mama is aan het kijken voor andere springlessen bij een vereniging die hier ook in de buurt is. Die hebben elke week springles. En de instructie die we hebben is niet echt heel hoog opgeleid. Heb er wel van geleerd en voor de basis is het goed.
En verder zijn er niet echt mensen van mijn leeftijd.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:17

Goedemorgen
Oh wou ik gisteren wat typen maar zie dat ik dat vergeten ben, wat sneu van je oma Mootje :(:) .
FE: Oh die film klinkt wel interessant, mijn beste vriendje in de kleuterklas vroeger had ook asperger (en adhd) maar wij waren echt twee handen op een buik, alhoewel de rest van de wereld ons maar lastig vond, zal wel komen door mijn licht-autistische trekjes :+.
Maar leuk dat jullie zo genoten hebben van het weekend!

Ik had om 9 uur de wekker staan en was nog even lekker blijven soezen tot 10 uur, kom ik beneden, is het gewoon pas 9 uur, had ik per ongeluk de wekker een uur verzet :Y) . Zo om 12 mijn oppaskindje uit school halen en met haar lunchen en dan komt om een uur haar oudere zus uit school en haar helpen met haar huiswerk, dan door naar stal voor springles. Maar nu eerst even lekker in de zon een boek lezen, heerlijk weer <3 .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:23

http://www.youtube.com/watch?v=LXsYfhft ... e=youtu.be

Hehe heb eerste deel er op gekregen vn Amati gisteren :)

Freggle: Joey is alleen asperger? Dat scheelt wel, mijn oom is zwaar autistisch en die heeft het niveau van een kind van 4/5. Dat is heel naar, vooral omdat hij zelf beseft anders te zijn. Maar hij gaat wel naar een gewone school?
Ken meerdere mensen met asperger die gewoon de uni hebben afgemaakt. Eentje heeft medicijnen gedaan, maar dat is wel onhandig :Y)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:26

FE, dat klinkt als een prima weekend!
Mootje, wat sneu voor je oma zeg ;(
Lau, Maat ziet er goed uit. Hij houdt idd meer ritme dan de laatste keer dat ik hem zag (brugge) , en dat komt het beeld ten goede.
En iedereen dank voor de complimenten voor Ojee, ze ging ook waanzinnig lekker gisteren.

Ik mag met Uk dus ook het erf nog niet af, hopelijk komt de KNHS vandaag met beter nieuws.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:37

DE die film is dus wel een aanrader? Ik kan de hele maand maart gratis naar de bios omdat ik jarig ben in deze maand (actie van de cinemaroma en cinetwins) dus dan kan ik die ook mooi gaan kijken. Gisteren naar safe house geweest. Ook wel aardig. Beetje veel cliche en ik wist in de eerste 10 minuten al wie het gedaan had, maar ach. ;)

Lau dat ziet er simpel uit zeg! Ook top dat je knie geen problemen geeft
Eef hoe kan dat dan, stroom op de douche? Komen ze het vandaag oplossen?
Moo wat erg van je oma! :(:)

wij gaan ook het erf niet af. Baal daar echt van, juist omdat ik er nog niet op kan. Ik kan nu alleen maar stappen in de binnenbak en borstelen. Nou, niks aan dus! Buiten een rondje wandelen was nog leuk geweest.
Ik ga woensdag denk ik kijken wat hij doet als ik hem aan de lange lijnen laat lopen zonder de singel eraan. Ik wil er pas weer een singel omheen doen als de verdikkingen en de warmte helemaal weg is.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:48

Morguh!!

Jullie kletsen echt veel in het weekend.

Sim, wow dat is een beste rekening. Voor de Vos was deze rekening 3100
Eef, ziet er goed uit! Leuk paard op sh ook.
Jantine, leuke foto! Knap stel!

Lees iets over spijkerbroeken, ik had altijd Only maar dat zit helemaal niet meer. Nu heb ik MET.

Renske, wat goed van Vi!! +:)+
Joki, dat kan wel hoor :j
Noor, veel plezier!
Lau, Amati is echt geweldig <3
Lielle, gaaf filmpje +:)+
San, vroege vogel :z
Mo, jeetje wat sneu van je oma zeg. #)
Fe lekker weekend zeg.

Ik kreeg gister een berichtje dat mn nicht onwel is geworden en gevallen vorige week. Ze heeft al jaren anorexia (al zolang ik me kan herinneren) maar ze heeft een hoofdwond en is 5 uur bewusteloos geweest. Ze weegt nog maar 37 kilo. Alle bloedwaardes waren ook helemaal verkeerd. Niet dat we z'on goede band hebben maar is toch wel erg sneu.

TG heeft gister zn eerste sprongetje gemaakt :D :D
Ik zit heel erg te twijfelen om in Maarsbergen L hc met hem te rijden. Dat is natuurlijk ook al over een maand.
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 12-03-12 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:49

Morgen :wave:

Mootje: Wat erg van je oma :(:)
Lau: Top dat je knie het zo goed houdt. Filmpje ga ik vanavond bekijken!
Annetje: Wat leuk dat je gratis naar de film kunt deze maand
Evie: Dat is vreemd zeg. Fijn dat je bij je buren mocht douchen
FE: Klinkt als een heerlijk weekend :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:54

Mel, fijn dat je zo genoten hebt!
Tg, wat sneu van je nicht :(:)

Zo, mijn auto gaat hoogstwaarschijnlijk de verkoop in na de wintersport..... Ik ben er helemaal klaar mee. Trekhaak is ook nergens voor nodig, want ik rijd toch geen paard meer :+

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:06

moguh..
@ mootje: ik las je facebook tirade..., zit je niet mee met die auto
@ TG: sneu zeg..
@ FE: heerlijk weekendje dus!!

@ marijke: kwamen jullie komend weekend, of weekend daarna nou nog oefencrossen???

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:09

Balen van je auto Mo!

Ka, dat is ook een beste rekening! Hoop dat ik zoiets nooit voor de kiezen krijg, want ik denk dat mijn vader dan anders besluit.
En zielig van je nicht.

Jeroen, ik kom a.s zondag met de groep van Snorrewind mee. Heb alleen geen idee hoe laat ze hebben afgesproken. haha. Gezien de tripalon Gorssel niet doorgaat, kon ik toch wel mee.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:15

TG dat is een behoorlijke rekening om in 1x op te moeten hoesten. Hopelijk knapt de Vos weer helemaal op
Moo vindt haar auto stom. Je zegt dat je geen paard meer rijdt, maar je rijdt Nick toch?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:16

@ tientjeh: tussen 9 en 11 zondagmorgen ;)

(hoop wel dat de KNHS alles weer 'vrijgeeft', want we houden ons wel aan't advies...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:17

Goeiemorgen zeg, dan moet ik nog vroeg op pad! En heb zaterdagavond nog een avondje uit en zondag gaan we ook weer uit met de meiden ( en kerel(s) ) van de rijvereniging.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:17

je bent toch nog jong ;) is het toch geen probleem :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:18

wow wat een geld TG!
sterkte ermee. Mijn moeder zou anders hebben besloten vrees ik!

mootje balen van je auto zeg!
en rijd je helemaal geen paard meer? Dacht dat iedereen hier heel fanatiek was :P

Donderdag willen ze op de club gaan beginnen met de lessen. Ik heb volgende week vrijdag pas weer les, volgende week gaat nieuwe planning van start dan. Damn!

woensdag de 28ste heb ik weer mijn eerste springles :D
Alleen denk ik dat ik dan met Jip ga (e pony) aangezien 2 weken later MB is.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:19

Nou Jeroen, ik ben misschien wel jong, maar voel me al een aardig oud wijf! Plus dat ik nooit kan uitslapen met een kleine. haha.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:24

ohw, dan is het toch ook geen probleem, om vroeg op te staan?! :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:31

haha het opstaan is ook geen probleem. Maar het gehaast altijd om alles op tijd te doen :+ Alles moet altijd in een race tempo gaan. En net dan willen ze niet meewerken he.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-12 13:32

oh vind het juist lekker om vroeg te moeten maar natuurlijk niet voor 5u thuis weg.
maar snap dat het met een kleintje wel moeilijker is jantine

vanmorgen rondje hardgelopen. daarna het zelfde rondje nog met ma gewandeld

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:46

Lau mooi filmpje, je stuurt hem netjes rond!
Jantine leuk zeg dat je vader meeging, knap dat hij er zo op durft te stappen.
FE klinkt als een zeer geslaagd weekend :)
Karen, wat erg van je nicht, las het met open mond... 37 kg :oo Super dat jullie de eerste huppels weer gemaakt hebben!
Vroeg op staan vind ik heerlijk, vooral als je dan daarna een dag niks meer hoeft te doen.

Perfect liep super vanochtend, het was bijna jammer toen ik er al een uur opzat en uit moest gaan stappen. :+
Alleen eet ze opeens moeilijk, de tandarts belt vanavond om een afspraak te maken..

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:55

TG, das pittig! Weet je meteen weer waar je voor werkt... :?
En sneu voor je nicht, ik hoop dat ze nu de "knop' kan omzetten en het zelfdestructie kan stoppen.

Annetje, film is zeker een aarnader maar ik ben niet objectief in deze. ;)
Eef, Joey heeft ook asperger en ADHD en hij is dyslectisch. (er kon nog meer bij....)
Lautje, hij zit nu op speciaal onderwijs voor autistische kinderen. Hij is erg intelligent maar wel moeilijk leerbaar door zijn beperkingen. voorald e korte spanningsboog is een probleem. Maar momenteel gaat het zo goed dat we overwegen om hem volgend jaar naar gewoon onderwijs te doen. Hij moet naar het VSO na de zomer, dus overstappen moet hij toch. Het is een hele moeilijke beslissing. Want geef je zijn plekje op op het speciaal onderwijs, komt hij er niet zomaar meer tussen. Wel hebben we de afgelopen jaren de voor en nadelen gezien. Dat in combi met zijn enorme groei in sociale vaardigheden en aanpassingsvoormogen en dan ook nog het vooruitzicht dat hij geen uren per dag meer kwijt zal zijn in die k*ttaxi, gaat ons hard toch wel uit anar het Wellant college. We wachten nog op toestemming. Moeten natuurlijk allerlei fratsen uitgehaald worden voordat een autistje daar terecht mag. Daarnaast is zijn IQ in combi met zijn beperkingen lastiger te [plaatsen op zo een school dan een laag IO met beperkingen. daar hebben ze lwo klassen voor namelijk) Toch hebben we goede hoop dat hij daar terecht kan komen, we duimen voor hem!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:00

Goeiemorgen

@ Mo en Sim hahaha Geert is echt heel lief. Och wat sneu voor je oma.
@ Leli dat zijn ook mijn temperaturen. :)
@ Laura mooi filmpje zeg, Maat pakt alles net zo simpel. Ziet er super netjes uit!
@ Evie hahahaha bij de buren aangebeld! :D Ik zou ook zo naar mijn ouders rijden om daar te gaan douchen.. bij de buren echt niet :+
@ Jantine wat super gaaf dat je vader zo weer op kon stappen! En fijn dat jonkie zo lekker mee gaat.
@ F_E klinkt allemaal zeer geslaagd! Lekker toch. En hoe is het met schoonvader?
@ TG jemig ook al zo'n klap geld. Maar je doet het toch wel, wel balen zeg. En dat na een uitje die zo leuk had moeten zijn. :(:) Jemig wat erg van je nicht.. en 37 kilo :oo
@ Mootje helemaal klaar met je auto ja..
@ Weule weet ik eigenlijk helemaal niet, misschien volgend weekend.. das wel een goeie eigenlijk. Maar weet niet of we dan al crossles hebben :o?

Zo zadelpasser is net weg, alle paarden gechecked. En wordt allemaal aangepakt. Paardjes lopen allemaal buiten. Over die DA kosten, tja ik zou hem ook laten behandelen en evt regelen dat ik in 2x kan betalen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:07

We hadden gister een babyshower Marijke, leuk hoor!
En die rekening is op zich niet z'on probleem, komt alleen niet goed uit met huis maarja. Wordt dus een klapstoel ipv een hoekbank :P

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:07

Weule, wat leuk dat je weer op het paard zit!

Mo, wat ontzettend sneu voor je oma. Het klinkt ook erg pijnlijk...

MM, heerlijk de paardjes buiten met dit weer! Die van mij staan ook lekker in het weiland te chillen. Kan ik met een gerust hart studeren....