Annetje schreef:Ik heb volgens mij al 3x lenzen weg kunnen gooien omdat ik óf de vloeistof, of het bakje, of allebei vergeten was naar hem mee te nemen....
Ik vergeet mijn lenzenspul ook regelmatig als ik bij m'n beste vriendin blijf slapen. Meestal mag ik dan een doosje en vloeistof van haar moeder lenen, maar als we teveel gehad hebben donderen we zo op bed en dan vergeet ik m'n lenzen dus echt. Heel slecht voor m'n ogen.
Mo, veel plezier in Rome!
Dorien, super dat je nieuwe baan leuk is!
Henny, gelukkig zijn er geen ernstige dingen op de foto gesignaleerd!
Lielle, 324 punten
jeetje hee!
Anthea, ik ben vorige week in Hollandscheveld geweest met htc. Ze hebben tot 31 december 1e keer seawalker gratis, ik wil het eigenlijk toch een keer uitproberen, dus dit is een mooie gelegenheid.
Veel plezier Danielle!
Verder veel over de was... Ik draai mijn eigen wassen. Gooi altijd alles in de droger behalve wol en kleren waar ik echt zuinig op ben. Dekjes ook niet. Wij hebben 2 wasmachines en een hele grote droger dus dat gaat altijd lekker snel
. Ik heb altijd veel was.
Ik heb vandaag scaloppa gegeten, mijn culinaire uitspatting van de week
heerlijk! Ik kook regelmatig, maak vaak ovenschotels. Aardappelen/vlees/groente moet je mij niet laten doen, tenzij het kriel/schijf aardappelen zijn. Lees hier nog veel meer lekkere dingen! Als ik op mijn werk eet komt het er meestal op neer dat ik een magnetronmaaltijd eet, heb vaak bami/nasi met sate/chinees of een stamppot. Hangt er ook vaak vanaf wat er in de aanbieding is.
Werken ging lekker, morgen onverwachts ook werken. Mag het een beetje zelf plannen want ik mag cadeautjes inpakken in de kantine. Geen werkkleding, geen zeurende klanten, alleen maar gezelligheid van de mensen die pauze hebben. Ik krijg de laatste tijd chille klusjes waarbij ik niet suf achter de kassa hoef te zitten, laatst mocht ik al snoepjes uitdelen (11 november) en nu cadeautjes inpakken. Had nooit verwacht dat ik het hier zo naar mn zin zou krijgen