[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:02

Billy, Wel spannend om meteen een maand op vakantie te gaan met hem... Gelukkig heeft het goed uitgepakt :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:13

Goeiemiddag!!

Erg druk geweest laatste paar dagen. Koninginnedag eerst paardjes gedaan en toen van 13 tot 20.30 in de kiosk op Leidse gestaan. Niet normaal zo druk!
Zondag vroeg naar BN en daarna Schimpie gedaan en nog naar de kermis geweest.
Gisterochtend dus met beide naar springles geweest en daarna gewerkt.

Nu aan het wachten tot mn mail het weer doet want we hebben een nieuwe server op het werk.

Noor en Margreet, wat leuk dat jullie een puppy krijgen. Ben tzt erg benieuwd naar een foto. :D

Zie verder nog wat pijnlijke verhalen voorbij komen en dat Billy een nieuw vriendje heeft. Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:20

Tg goed bezig geweest dus!!!

Sta weer eens te wachten :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:21

Corien, hoeveeel uur in de week werk jij nu, toch geen 48?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 12:22

Drukke dagen gehad dus TG!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:41

Ja maar wel leuk hoor :D

Noor, ga je nog bij Ronald trainen voor Oudkarspel?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 12:47

Ik stuur je een pb!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 12:49

TG, ik wil nog wel trainen bij Beukers alleen of met een groepje. Alleen niet met een grote groep. 4 is inclusief mezelf echt maximaal. Ik zou als het past iig nog een keer met Noor gaan trainen. Als Ronald kan en het mag heeft de week van 23 mei mijn voorkeur, dan weet ik zeker dat de merrie terug is. Maandag weet ik of ze überhaupt weg gebracht wordt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:20

Ik maak even dankbaar gebruik van de mega bijleesactie van Saar.

Gister toch wel ff met m'n neus op de feiten gedrukt waardoor ik toch een beetje ben na gaan denken. Ik loop de laatste dagen echt superslecht. Ik heb laatst een pessoa gekocht en ben wat meer gaan longeren, maar dat kan blijkbaar niet met mijn rug. Pijn gaat dan in mijn heupen zitten en het voelt net alsof mijn been er los aanhangt/uit de kom is. Het wisselt alleen regelmatig van been, is geen pijl op te trekken. Iemand had tegen mam gezegd dat we op moesten passen dat het geen hernia was. Daar ben ik toch best wel van geschrokken.

Zo komt het meisje die zondag op Ul had gereden Ul nog een keer rijden :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:25

Mirthe, Ik zou maar eens met een goede fysio gaan kletsen... :(:) Leuk dat dat meisje Ul weer komt rijden! Is ze echt op zoek naar een paard?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:30

Mirthe: jeetje wat vervelend! Miss idd maar eens met fysio of chiropractor gaan praten! Is het meisje ook echt geïnteresseerd of komt ze hem alleen rijden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 13:30

Serieuse interesse van dat meisje dus Mirthe! En idd een goede fysio bezoeken....

Tientjeh, thanks! Ik heb het vandaag binnen gekregen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:26

vanmorgen zelf het bootje weer even getest. Hij ging wel, maar niet van harte, zogezegd. Van texel af, de probleembrug, bleven we 6 min. langer aan de kant dan de bedoeling was en weer naar texel toe duurde het wel 15 minuten voor hij vertrok na de via de dienstregeling vastgestelde tijd. Die vertraging bleek te komen door een spoedambulance waar op gewacht was.
Maar toen ik de boot weer afreed waren er nog steeds mannetjes op de brug aan het knutselen.... dus.... ben blij dat ik weer thuis ben en verder niet weg hoef.

Hoe is het met marijke? Kun je een beetje ontsnappen aan de goede zorgen van Geert? En hoe is het nu met je? Ben je ook erg misselijk?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:45

Texelse, balen dat de brug nog niet zo werkt als hij zou moeten. Zo'n spoedambulance, hoe snel is die op texel? Die vertrekt zeker vanaf Gemini? Is er ook een helicopter die evt. naar het eiland kan?

Nieuwe leidinggevende belde net. Hij heeft vandaag dingen met HR/CFO doorgesproken en ik krijg volgende week antwoord, spannend!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:52

Gelukkig Sim! Dan maar even op deze manier. En wat een geweldig lelijk kaartje he! haha

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 14:56

Mootje meid, ik duim voor je!! Dat zal een verademing zijn als er wat opgelost is.
Wel een uitzonderlijke situatie tussen jou en je moeder. Jammer, maar sommige dingen zijn zoals ze zijn, en kun je niet veranderen, als je dat al zou willen. Een goed gesprek lost hier niets op. Wel knap van je vader dat hij een invlechtstudie gedaan heeft. Die heb ikzelf ook altijd willen volgen met 3 meiden met lange haren, en zelf op harengebied 2 linkerhanden.

Wat betreft het ziekenvervoer: er zijn 2 ambu's op het eiland gestald en als er 1 het eiland af gaat komt er een andere ter vervanging het eiland weer op. Bij hoge nood is de boot in 7 min aan de andere kant, en soms staat er dan een politiemotor met zwaailicht en toeters te wachten om vooruit naar het Gemini te snellen. In principe ben je van iedere plek op het eiland eerder in het Gemini dan bijv. van Amsterdam Noord naar het AMC. Buiten de dienstregeling van de boot om wordt het spoedziekenvervoer gedaan met een extra boot, er is altijd een vaarploeg paraat. En verder komt de trauma bij ongelukken waarvoor ze aan de vaste wal ook zouden komen.

Dus dames, mochten jullie nog even nagedacht hebben over "hoe gaat dat als ik een beste stuiter van mijn paard maak op texel", dan heb ik jullie bij deze alvast een beetje voorgelicht, maar je kunt ook gewoon op je paard blijven zitten natuurlijk :+ .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:07

tientjeh schreef:
Gelukkig Sim! Dan maar even op deze manier. En wat een geweldig lelijk kaartje he! haha

Nou, vond 'm best grappig! :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:45

Ik ga idd er even achteraan, want zo kan het niet veel langer. M'n rug moet toch de rest van m'n leven mee.

Texelse, daar is goed over nagedacht dan! Ik wist niet dat de overtocht naar Texel zo snel kon!

Ik heb zo springwedstrijd met de Vos in Emmen, omdat alles in Exloo is afgelast wat Caro al zei.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:46

Emmen is leuk! Ging ik toen ik Vjenne woonde ook nog wel regelmatig naar toe.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:58

En heel gezellig. Wij gingen er eigenlijk nooit heen. Vorig jaar hebben we 4x opgegeven en 1x gereden. Toen was mam er zat van en wilde niet meer :+ .
Maar het is heel mooi, alles gaat relaxed en het loopt toch nog snel door.

Meisje die net op Ul heeft gereden was weer heel blij :D . Ze moet nu alleen eerst haar pony's verkopen, maar wij hebben geen haast met Ul wegdoen.
Edit: Mo, ze is idd echt opzoek naar een paard, maar een E pony leek haar ook wel wat. Ze willen Ul anders wss laten inmeten tot een E om nog even 1/2 jaar mee tussen de pony's te rijden en dan naar de paarden. Een beetje handige meter meet hem er ook zo in.
Laatst bijgewerkt door mistid op 03-05-11 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 15:58

Hoi dames
@ Texelse, Geert is aan het werk en schoonmams heeft der controle rondje ook al gedaan. Mag vandaag me zelf verzorgen met 100.000 telefoontjes van Geert mn eigen mams en collega's :D
Ik was zondag erg misselijk en gister ook nog. Vandaag voel ik me stukken beter. Maar dwing mezelf na alles weer te gaan liggen en slapen. Net even stiekem na Zeus geschuifeld maar die vind mij maar saai
Mn intructeur belde vanmorgen ook nog effe. Vond ik wel erg lief. Hij heeft een heleboel vragen beantwoord omdat k niks meer weet. Komt er op neer dat Zeus top liep, ik erg zelfverzekerd en fijn reed (normaal ben ik altijd erg onzeker over me zelf) ik de keuze had om de 1e 2 te springen vd 3 en ik schijn ook gezegd te hebben dat ik de picknicktafel niet spring (waarom weet ik niet want ik vind picknicktafels niet eng) heb de 1e 2 aangereden en Zeus liep zo fijn dat de instructeur wilde zeggen ''rij maar door'' maar me niet uit mn concentratie wilde halen en zich dus stil hield, maar ik voelde zelf ook dat hij fijn liep en ben rechtdoor na de tafel gereden. Alles klopte, afstand ritme- tempo. In de afzet schoot Zeus ipv recht over de sprong links omhoog erlangs. Klapte met mn heup- rug nek en hoofd op de grond. Met de klep v de cap op de grond vandaar mn blauwe-rode voorhoofd. Ben eerst nog goed aanspreekbaar geweest en na een half uur ongeveer was ik de weg kwijt. Gek he... en ik weet helemaal niets meer.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:00

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat Marijke.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:01

klinkt heftig MM! Wel ontzettend balen, doe maar rustig aan.

Mistid, fysio lijkt me een heel goed idee. En fijn van Ul :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:26

Pff MM klinkt heftig! Laat je maar flink verwennen door geert.

Mirthe: ik ben ook in emmen, met iemand mee maar pas vanavond! Hopelijk ben je straks van ul af. Komt er dan weer wat anders <<)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 16:50

Spannend Mootje, er zit dus wel schot in de zaak!
MM :(:)