Haha, blonde lau heeft bokt nodig voor het begrijpen van d'r Iphone... zegt dat iets over lau, of over bokt?
@ Evelien: zielig vriendje... gelijk heeft ie, die stinkende paarden ook altijd
hahaha... @ mirthe: succes met de toets
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahaha...
ik dacht het alleen

Ik ga een charles owen nemen, weet nog niet precies welke ga vanavond naar de winkel. Mijn andere cap is helemaal af en uitgezakt waardoor hij ook steeds over mijn ogen zakt als het paard een rare sprong maakt
weule schreef:druk met mijn 2de essay/beschouwing met de vraag: 'In hoeverre is het betalen van een (bestuurlijke) dwangsom te beschouwen als een punitieve sanctie?' (nog tips noor???????)
De persoon die erdoor wordt getroffen, denkt daar alleen anders over meestal
. Heb je tekst & commentaar Awb? Daar staat misschien wel wat in? Pb anders je e-mailadres maar even.
die wil ik ook, mijn abbo loopt in de zomer af dus mag dan iets nieuws uitzoeken. Wordt een Iphone of een Blackberry denk ik
vind ze heel fijn zitten had er al 1 gepast op JA maar die was net wat te klein. Heb echt voor als het heel warm is nog een GPA
die gebruik ik verder alleen bij wedstrijden. Welke heb jij precies?
Evony schreef:Weule: bestuursrecht is wel leuk maar idd pittig merk het bij ons ook, heel veel mensen hun P niet gehaald op bestuursrecht
Mirthe: idd bij gerlindavind ze heel fijn zitten had er al 1 gepast op JA maar die was net wat te klein. Heb echt voor als het heel warm is nog een GPA
die gebruik ik verder alleen bij wedstrijden. Welke heb jij precies?
?

Ik wil ook nog wat dressuur en springen plannen! En spannend dat je debuut gepland staat 

TeeGee schreef:Mirthe, oh oke! Ik zag dat ze nu gratis verzend, wil eigenlijk wel graag een blauwe. Stond ze ook op JA? Nee toch?