[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:34

Mooie foto's Vief!! Welke klasse start je eigenlijk met Wolles?

@ Heleen: ga jij zaterdag ook trainen bij Beukers en zo ja, heb jij al een mailtje met de indeling gehad?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:15

Ben nu wel nieuwsgierig naar het verhaal in de P&S..
Helaas valt die bij mijn ouders op de mat, dus kan het zo niet opzoeken..

Noor: Ik ben B dressuur met 25 winstpunten ;) Zit er een beetje over na te denken om misschien straks in een doorzit-klasse te starten. Vind ik zelf een stuk fijner en zou ik ook mogen. Enige is dat Woll nog totaal niet meewerkt tussen de bordjes en dan rij je in de B nog niet zo voor aap in verhouding :+ Misschien moet ik het dressuren maar voor thuis bewaren :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:21

Wat zou je dan mogen starten met Woll, Vief? Hij loopt echt heel fijn en de rijbaan is een plaatje om te zien!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:22

Middag!! :wave:

Ben flink aan de studie geschoten en ik moet m'n verstand even op 0 zetten.. best moeilijk, want ik denk steeds op standje 100 := .. teveel dingen tegelijk.. Affijn, het begin is er.. nu doorzetten :) ...

@Vief: Nette foto's hoor!! Bak lijkt me ook erg fijn :j ... Woll de dressuurpeerd :7 ..
@Tientjeh en Mo: Nog even geduld :D ...
@Benthe: Hier is er ook af en toe een zonnetje, geniet van je frisse neus :D ..

Ik heb nog een broertje die op de middelbare zit, dus ik word er wel aan herinnerd dat het vakantie was := .. pfff.. nu zit ie weer op school. Ik doe een werken/leren opleiding, dus ben al in dienst van het ziekenhuis, ik heb al heeeeeel lang geen 'school'vakanties meer ;) ...

Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal in de P&S := .. welke bladzijde?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:24

WL, bij tuchtuitspraken op de blauwe pagina's!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:25

Ik ga mijn P&S even erbij pakken :j .. heb voor mezelf een pauze ingelast, dus mag nu wel even :P ..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:26

WL: beetje achterin, bij de uitspraken van het tuchtcollege! :D
Vief: Je mag dus versneld promoveren naar L2 of M1 begrijp ik? Foto's zien er wel L/M waardig uit hoor! *D Maar goed, paard moet wel een beetje meewerken natuurlijk!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:31

mo_van_dijk schreef:
Wat zou je dan mogen starten met Woll, Vief? Hij loopt echt heel fijn en de rijbaan is een plaatje om te zien!

Als ik zou willen zou ik haar in het M2 mogen uitbrengen. Maar dat is wel heel veel van het goeie voor Woll ;)
Ze verzameld gewoon heel erg fijn al, maar verder zit er nog veel werk in.. 't Is puur dat ik het zelf fijner vind om door te zitten :) Maar eens een L2 proefje doorkijken. Misschien dat dat wat is :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:07

Zo, ben net weer terug van het mesten. Ga nu douchen en dan naar die vriendin voor het knippen! En vanmiddag weer naar Vorstin om te rijden :)

@ Corien, ik ben vaak op dinsdag, donderdag en vrijdag vrij. Vandaag toevallig ook :) Maar ik heb geen meivakantie!
@ Mo, dat valt me ook altijd op als ik de stukjes in de P&S lees!

Succes met je lange dag Benthe!
Lekker zoveel uitval Mirthe!
Jeetje wat mogen jullie al snel naar Ermelo Tientjeh en Mo! Ik ga (net als Mirthe) in week 8!
Woll ziet er goed uit Vief! Weer lekker starten :D Als ik dat zo zie kan je makkelijk L2 starten hoor Vief! Daar gebeurt het ook nog vaak zat dat ze niet zo lief zijn, dus je rijd niet voor aap!
Succes met studeren Lotte!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:19

Hoi,

@ vief je kan ook M1 doen. Is wat simpeler.
@ mistid balen van je uitvallende lessen. Ik ging dan gewoon rechtsomkeert. Moet ook zeggen dat ik best veel heb gespijbeld op het MBO. Ik l had naast school 5 paarden te rijden dus als we veel uitval wat ik van te voren niet wist dan ging ik gewoon naar huis :D

Voor degene die geen p&S hebben. De uitspraken staan ook gewoon op de knhs site http://knhs.nl/news.asp?pCatID=225&CatI ... le=11&men=
Mijn niet meer instructeur staat er ook tussen. (meppel)

Vanmorgen ruin gereden en voor de verandering maar weer eens contra galop geoefend en dat ging goed. Met erg weinig spanning. Nu alleen de overgang galop-stap erin en we kunnen ook M2 :D
Merrie heeft gesprongen maar die was erg druk en niet erg aan het opletten. Morgen mag zij naar fysio ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:21

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:24

Die is echt te erg hoor... wat een figuren lopen er toch rond af en toe.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:29

Wordt hier de wet op privacy niet overtreden want wat gaat het nou een ander aan waarover er geruzied werd?
Maar als roddel is het wel vermakelijk om te lezen.

@Noor: de pasta staat (bijna) klaar.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:32

Dan moeten die personen maar niet van die gekke streken uithalen! Ze weten dat ze hiermee in de P&S / Internet komen! Mijn ex-instructrice heeft er ook meerdere keren ingestaan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:38

@ martje58 tegenwoordig wordt je met naam en al in P&S genoemd of je moet minderjarig zijn.

Ik vind het wel goed dat het gepubliceerd wordt misschien maakt het hun wakker dat zij niet zo goed bezig zijn. Ik zou het niet eens durven wat daar staat.
Heb trouwens ook nog nooit een brief gehad dat ik onjuist startte of zo. Denk dat ik te braaf ben haha

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:41

Welnee Muti! Rechtspraak is toch ook allemaal openbaar en dan ook vaak met initialen te lezen.
& lekkker :9

@ Mo: daarom ook ex-instructrice?? :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:43

Haha, nee hoor dat niet... Op een gegeven moment ben je klaar met je instructrice en ik verhuisde naar 100km verderop!

Jij moet haar denk ik wel kennen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:45

Ow... benieuwd? Naam (eventueel PB)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:56

Bianca hoe kreeg je dat voor elkaar dan?
Mirth dat is ook lekker een banketstaaf fout zeg, achja zulke foutjes kunnen nou eenmaal voorkomen :Y) Beter van je lesuitval hoor, jammer dat je eigenlijk te vroeg op school was haha
Tientjeh wat leuk dat je zo snel al in ermelo zit zeg, die weken zijn echt leuk! :D
Vief leuke foto’s, mooie bak ook! Wat reed je eigenlijk toen je je startkaart nog actief had? Ooh ik zie het, B! Dat had ik niet gedacht van de foto’s zeg..
Dat tuchtcollege, hilarisch om soms te lezen haha

Mijn teller van brieven van de KNHS (boze brieven dan) staat op 2, die ene van de cross en nog een van met mijn vorige pony. Toen stond er op de coupon dat ik L2 had gereden, maar dit had ik toen in L1 over laten zetten en toen waren ze dat daar vergeten te veranderen!

En de foto's van gisteren staan op internet O:) Jammer dat ze bij mij net op de verkeerde hindernissen stonden, ik moest der nogal terug rijden op de dubbel omdat die op D pony afstand stond en op een andere hindernis had ik heeeeel bijna een balkje haha.

Afbeelding
Klassiek de 1e dubbel, ik kwam hier echt niet lekker uit :+

Afbeelding
Klassiek die ene hindernis waar ik heel bijna een balkje had haha

Afbeelding
Hier verloor ik mijn beugel, maar dit is dus barrage

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:08

Leuk dat ze ook online staan, wist ik niet. Wel echt erg wat sommige mensen allemaal uitspoken... :=

Marloes: Ze vouwt haar beentjes wel heel mooi in zeg :D

Ik heb mijn verloren tas net opgehaald. Blij dat ik mijn rij-spullen weer terug heb. Ga maar eens gauw naar Woll.
Helaas is het mooie weer wel een beetje over.. :\

Net trouwens nog op sollicitatie geweest. Heb het idee om buschauffeur te worden toch maar even laten varen. 4 jaar is wel heel erg lang en om nou met je verdiende centjes je contract af te kopen is ook wel erg zonde.. ;) Ging wel goed, scoorde zelfs nog een extra punt met Wolles want zijn dochter reed ook paard :D
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 11-05-10 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:10

Hahah lekker Vief :D , nu dus duimen!! ;)

Jeutje, wat kunnen sommige mensen vreemd doen := .. elkaar fysiek te lijf gaan en dat soort dingen.. belachelijk zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:13

Laatst stond er ook iets in over een jury overkopen bij een ponywedstrijd, waar zijn sommige mensen mee bezig, ook iets over een jury slaan ofzo? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:15

Leuk trouwens Vief dat je sollie goed ging, ik ga duimen voor je!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:16

Hahaha dat meen je niet := ... van die wedstrijden gaan de hormonen gieren schijnbaar _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:18

WolinLotte schreef:
Hahaha dat meen je niet := ... van die wedstrijden gaan de hormonen gieren schijnbaar _O-

ja he, en dan vraag ik mezelf soms af waar zijn we mee bezig :+ dit moet dan soms een hobby voorstellen :P