Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zit er een beetje over na te denken om misschien straks in een doorzit-klasse te starten. Vind ik zelf een stuk fijner en zou ik ook mogen. Enige is dat Woll nog totaal niet meewerkt tussen de bordjes en dan rij je in de B nog niet zo voor aap in verhouding
Misschien moet ik het dressuren maar voor thuis bewaren
.. teveel dingen tegelijk.. Affijn, het begin is er.. nu doorzetten
...
... Woll de dressuurpeerd
..
...
..
.. pfff.. nu zit ie weer op school. Ik doe een werken/leren opleiding, dus ben al in dienst van het ziekenhuis, ik heb al heeeeeel lang geen 'school'vakanties meer
...
.. welke bladzijde?
.. heb voor mezelf een pauze ingelast, dus mag nu wel even
.. mo_van_dijk schreef:Wat zou je dan mogen starten met Woll, Vief? Hij loopt echt heel fijn en de rijbaan is een plaatje om te zien!

Maar eens een L2 proefje doorkijken. Misschien dat dat wat is

Maar ik heb geen meivakantie!
Als ik dat zo zie kan je makkelijk L2 starten hoor Vief! Daar gebeurt het ook nog vaak zat dat ze niet zo lief zijn, dus je rijd niet voor aap!
Beter van je lesuitval hoor, jammer dat je eigenlijk te vroeg op school was haha
Jammer dat ze bij mij net op de verkeerde hindernissen stonden, ik moest der nogal terug rijden op de dubbel omdat die op D pony afstand stond en op een andere hindernis had ik heeeeel bijna een balkje haha.

Ging wel goed, scoorde zelfs nog een extra punt met Wolles want zijn dochter reed ook paard
, nu dus duimen!!
.. elkaar fysiek te lijf gaan en dat soort dingen.. belachelijk zeg.