Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gaat zeker goed komen met jou en sofie
!!
. Zou ooit wel een lekker cruise willen maken, maar dan echt als lui-op-m'n-kont-vakantie
.
richting amerika, en de nederlandse antille

nete punten hoor
morgen weer terug
, sterkte met het herstel!! Hoe gaat het met de hengst die toen in de trailer stond?
fijn dat het zo lekker gaat.
Ze kan het makkelijk.
. 

En tussen de oren? Heb ik nou nooooooit last van
Eind aug ga k met beide ook L, maar mag dan gelukkig nog B starten als het een keertje niet fijn wil.

In het progressief een balkje in de barrage. Met dressuur 198 en 199 en een 1e en 3e prijs! Een geslaagd dagje dus..
.
en in de jeugd 1m (tussen de paarden) kwam de afstand op de dubbel heel slecht uit.... 2 weigeringen , uitgesloten
achter het bruine paard, nu maar hopen dat het woensdag word goed gekeurd anders moeten we opnieuw naar venray

kimdepim schreef:Rowo: Zeker geslaagd dagje voor jullie
In de B bedoel je barrage? Wij hebben hier nooit barrage in de B zoals bij jullie in de omgeving. Het is hier altijd direct op stijl. Dus dat maakt voor mij verder niet uit.
rowo schreef:kimdepim schreef:Rowo: Zeker geslaagd dagje voor jullie
In de B bedoel je barrage? Wij hebben hier nooit barrage in de B zoals bij jullie in de omgeving. Het is hier altijd direct op stijl. Dus dat maakt voor mij verder niet uit.
Echt niet? Hier zie je direct op stijl steeds vaker. Ik vind met barrage veel leuker en beter... Barrage is hier normaal ALTIJD, met enkele uitzonderingen.