LZ hier nog een die op pad is geweest met haar jonkie

Ze was erg braaf op de trailer onder het rijden, twee keer staan stampen. Daar aangekomen renden we eerst de bosjes in om te gaan piesen

Ik hoorde Wolin al staan stampen , dus maar gauw hoofdstelletje in, begon madame op de trailer te stuiteren met de voorbenen

Van de trailer af, was ze aardig heet. Wolin heeft al niet veel geduld, dus wachten tot het hoofdstel vast zit, zat er dus niet bij

Eenmaal erop is er dus niks meer aan de hand.
Mijn moeder was mee op de fiets en de vriend van mijn instructrice en haar hond.
In het bos is Wolin heerlijk relaxed en lekker voorwaarts. Klein stukje gegaloppeerd, want ze al behoorlijk aan de pittige kant.
We zijn nog even in het water geweest, Wolin vond dit toch wel erg spannend! Gewoon even met de voeten er in geweest en weer door. Wolin zag her en der wel wat boskabouters, ik heb ze niet gespot, maar het was de moeite waard om even gek weg te springen!!
Wolin was verder lekker relaxed en liep lekker ontspannen, liet fijn haar hals zakken en swingde lekker door het bos.
Wolin was wel moe erna, zoveel conditie heeft ze nog niet en het is ook best inspannend voor in haar koppie; moe maar tevreden!!

We hebben klein uurtje gereden.
Ik vind een losse martingaal al niks, maar vandaag was ik dat ding helemaal zat, schuift steeds naar voren. Volgende keer maar borsttuig mee. En als Wolin eenmaal de smaak te pakken heeft, merkte ik al, haalt dit bitje weinig uit

Mijn crosspaard in spé