moet ik vrijdag al als 2e
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
moet ik vrijdag al als 2e
MissM schreef:
Wat is er mis met een vosmerrie met VIER witte benen????
*telt haar eigen paard haar benen eens na*

miss_jumpy schreef:haha, gelukkig heb ik een vosRUIN met 4 witte benen!!

MissM schreef:L0ve schreef:@CD, Haha over dat veulen trouwens je hebt geluk het is tenminste geen vosmerrie met een brede witte bles en VIER witte hoge benen
Wat is er mis met een vosmerrie met VIER witte benen????
*telt haar eigen paard haar benen eens na*
Mooi dat Chaam doorgaat! Iedereen veel succes!

Lielle schreef:GvdT, ik heb trouwens geen idee over wie je het hebt
Ik kan ze wel apart rijden, gebeurt er niks gelukkig. Alleen soms is het wel lastig dat ze zo gek op mekaar zijn vooral als ik er 2 mee heb naar les. Kan ik mijn instructeur bijna niet verstaan van het gebrul
Pony heeft 4 zwarte benen en dat is wel heel makkkelijk. Helaas ben ik voor de merrie wel de klos met 3 witte voeten. 
). Meestal wel. Ik zet gewoon de waterslang erop en poets er met een borsteltje overheen. Kost me ongeveer 1 minuut per been.

Hij is er nog niet klaar voor, dus dan vind ik het niet eerlijk om er te rijden in het M.
) 

Wat ben ik daar nog ieniemienie zeg 
. Nogal veel op de hand gereden, kende geen been en was bijvoorbeeld nog nooit op buitenrit geweest omdat z'n eigenaren bang voor hem waren. Galopperen kon hij maar in één rustig tempo. Verder verhaal staat wel in m'n profiel.. Met een ander meisje was hij 3 keer uitgebracht in het springen, want dat durfde de eigenaresse zelf niet. Springen kon hij dus nog amper.

Beest stopte echt alles in z'n mond,