voor ons is het megaver rijden, 3.15 minuten. Maar we gaan samen, kunnen we mekaar aflossen met autorijden. Wel vroeg wegrijden, 5.00-5.15 bij de stal van mijn vriendin.
Dus voor mij 4.15 wegrijden thuis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Meestal is het eerder 2 keer slecht en 1 keer goed en dan weer slecht
.
Zit er niet mee in.
't Is een nieuw vak van dit jaar, en niemand van de klas bakt er wat van, tis echt erg... Hopelijk gaat de school dat vak herevalueren... Deelexamen na paasvakantie waren er van de 35-40 maar 5 geslaagd!

Hanne_SP schreef:We hebben er toch veel voor over hé voor de sport.
moet wel eerlijk bekennen dat ik deze wedstrijd vanwege de afstand ook niet in de planning had staan, maar omdat ik maandag geopereerd wordt komt het er even niet van om wedstrijden te rijden.Daaphh schreef:Ik begin pas de 13de tot de 21ste. Heb niet te veel door het jaar gedaan, dus moet effe wat inhalen. Al rij ik de paarden wel nog om de dag... Prioriteiten stellen
de eerste wedstrijd staat 19juni op de panning maar tis gelukkig een dressuurproefje.
ze gaan je allessinds niet laten kamperen haha
Luxor was niet zo gespannen meer in die hoek, T. zei nog van ja hij is precies meer op z'n gemak als jij erop zit ipv mij haha.
'k Was goed vertrokken, niet echt nog tips gehad van T., gewoon goed mijn benen eraan houden in die bepaalde hoek. En op terugkomen reageert Luxor echt enorm goed. Niet veel druk nodig om snel overgang te maken van galop naar draf, stap en halt
Ook wel een voordeel, dat je niet gelijk een grote afstand nodig hebt om hem stil te zetten. Volgende stap wordt die keuring, is me toch maar spannend!
Ik ga echt keihard balen als hij niet goed door de keuring geraakt.
neem je zelf je dierenarts mee? of laat je keuren met hun dierenarts?
een vriend van ons had een hond mee die had 3 teken zitten :s
Zooooooo spannend phoe!! 'k Ga niet goed kunnen slapen de nacht ervoor.