@Evelien Leuke filmpjes! niet ziek worden hoor.. gauw onder de wol @lielle ziet er goed uit! @Mootje he bah wat naar zeg.. rotziekte ook! @Jeroen jeeh! @vakantiegangers! veel plezier.. geniet ervan
Al dat gepraat over kleding en shoppen...nu wil ik ook shoppen
Vandaag drukke dag, bij crosstraining van mij instructrice wezen kijken. Die is nu ook klaar voor Chaam. Volgende week ben ik weer cross-groom! zin in dan zie ik hopelijk ook nog een paar van jullie voorbij scheuren! Vandaag stond de bak op stelten met een schriktraining. Altijd leuk Vlaggetjes, paraplu's, plastic flesjes op de grond enz.. Denk dat onze paardjes vannacht nog nachtmerries hebben muhahahah!
Wat een toppaard Lau! Zitten een paar beste sprongen en lijntjes in! Tempo gaat fijner dan bijv. Leidschendam Heb je je beugels langer dan normaal, en hoe gaat het met je knie?
Beugels zitten nog een gat korter dan eerder. Hij doet het zo simpel Knie ging echt prima . Grappig dat je tempo zoveel beter vindt. Reed echt heel rustig. Maar hij kroop er nu minder onder dan hij wel eens deed. Vond het knap want hij heeft sinds augustus geen crosshindernis gezien
Lau, dat zou het beeld wel vertekend hebben plus het feit dat Shanouk en ik natuurlijk bij wen hindernissen zaten waardoor we maar 3 kleine stukjes hebben kunnen zien (op het grote veld).
Hahaha klopt. Ze zijn ook niet echt lang. Misschien vertekend het ook omdat mijn benen zo kort zijn.
Eef_Bam
Geplaatst: 12-03-12 00:58
Goedenavond. Noor: Veel plezier op vakantie! MM: Ah wat lief van Geert . Lau: Wat doet Maat het allemaal weer makkelijk!
Zoals sommigen al op facebook hebben gelezen staat er bij ons ineens flink stroom op de douche, kwam ik achter toen ik stinkend terugkwam van stal en hem aan wilde zetten, maar eigenwijs als mannen zijn geloofde mijn stiefpaps er eerst niets van, en tja, wie niet luisteren wil moet maar voelen . Mannen....
Maar ik kon toch echt niet vies in bed gaan liggen, had waarschijnlijk geen oog dicht gedaan, dus heb bij de buren aangebeld en daar mogen douchen , en het was trouwens een ontzettend mooie badkamer. Zo een wil ik later ook !
leuk zo'n filmpje lau! en mootje wat erg van je oma! Voor de rest bijgelezen maar vergeten
Altos
Geplaatst: 12-03-12 08:48
Goeiemorgen! Jullie gaan (vooral in het weekend) veel te hard voor mij . Maar ik zag wel dat een aantal van jullie weer fijn getraind hebben! Super! Ik hoop heel binnenkort ook weer naar Rob te gaan en de draad weer op te pakken. Mootje; Knap hoor! Vorige keer toen ik hier wat meeschreef over afvallen was ik van plan om mezelf die schop onder mijn kont weer te geven maar dat moet nog steeds gebeuren .
Mo, wat naar van je oma! Lau, leuk filmpje, ziet er goed uit! Marijke, wat lief van Geert zeg! Annetjes kan weer aan de slag met Vies en heeft haar nu 4 jaar. Eef, hoe kan er nou stroom op de douche komen?
Ik heb gister met mijn papa een buitenrit gemaakt. Hij op zusjes paard en ik met Uk. Zusjes paard was nu voor de 3e keer buiten, heel braaf achter Uk aan. En mijn paps rijd eigenlijk nooit meer. Al sinds dat wij ook rijden niet meer. Heel af en toe wanneer wij op vakantie zijn, wil hij wel eens wat met de paarden doen. Maar zo simpel dat hij dan wegrijd op de jonkie van mijn zusje. Hij zal wel spierpijn hebben Paardje was ook aan alle kanten bezweet van alle indrukken. Uk zweette niet. haha.
Moguh ladies! Ziet er goed uit lau! Eef kon eerst niet douchen, want kreeg stroom Geert praat tegen de buik van Marijke.. Sommigen rijden in de hitte, anderen in de kou..
Ik moet trouwens zeggen dat het rijden best wel weer beviel na3 maand aan de grond te hebben gestaan, dienke kwam al aanzetten met een jonge paarden wedstrijd over ruim2 weken...haha
Volgens mij wordt het weer lekker weer vandaag! Wel ff de belasting invullen, heb de papieren al bij elkaar liggen.
Jeetje Mo! sterkte voor je oma, dat is niet niks. Succes vandaag Mirthe met je herkansingen.. Ik hoop ook wel op een lange mooie zomer... Hoeft geen 30 graden maar zo´n 20 a 25 en af en toe wat warmer Zo eerst maar eens het huis opruimen en dan lekker op fietsje naar stal, 2 paarden rijden en lesgeven
Ben weer thuis dus zo maar aan school werken en vanmiddag paardjes rijden
Freggle_Edge
Geplaatst: 12-03-12 09:44
Ik ben weer terug van een supergaaf relax weekendje! Daar waren we ook echt ff aan toe. Ik was ruim 2kg kwijt, ik vrees wel dat ik die dit weekend weer terug heb gevonden. Terrassjes, lunchrooms, restaurants, allemaal teveel gezien de afgelopen 2 dagen...Gisteren was het concert van Anouk weer mega goed, echt genoten! En zaterdag gingen we naar de bios. Zijn we een keer zonder zoon, belanden we bij een film over een jongetje met het Syndroom van Asperger...zit je nog een soort naar je eigen zoon te kijken. Wel een echte aanrader, zo goed gespeeld en neergezet, heb de halve film met een traan op mijn wang gezeten. Extremely loud heet de film. Verder heerlijk geld uitgegeven aan van alles en nog wat. Dat je thuis komt en het opnieuw een verrassing is wat je allemaal in die tassen hebt ztten. Onze Staff loopt nu iig met een suede brede halsband met strasssteentjes. Vanmiddag even checken hoe het met mijn schoonvader is, dat is wel heel dubbel, maar het is niet anders.
Sneu zeg Mo, voor je oma! Lijkt mij vreselijk.
Crossfilmpjes voorbij zien komen, jaloers!!!!!!!!
Vraag gezien over stallen op slot, onze blijft tot het weekend nog dicht. Instructrice komt wel weer, kleed zich nog wel om tussen de bedrijven door. (haar paard staat op Horsezone in Woubrugge) Gelukkig is het hier bij 1 paard gebleven.