MM

Snoek had veulentjes en puppy's op stal. Lieeef!
Vies en ik komen net terug van de springles. Ik geloof dat F ons de andere keren zachtjes aangepakt heeft, want nu moesten we WERKEN

Dit keer met de trailer gedaan en daardoor was Vies een stuk rustiger. Ik had gedacht dat dat fijner zou zijn, maar echt niet! Ik moest er daardoor veel meer aan rijden, hij was hangerig en probeerde zich steeds mega lang te maken voor de sprong. F was een beetje boos omdat ik hem niet hard genoeg aanpakte. Ik snapte wel helemaal wat hij bedoelde, dus ik ga er thuis van de week ook mee aan de slag. Vies moet gewoon veel scherper aan de hulpen en dat blijft steeds het heikelpunt en dan ligt die fout uiteraard niet bij Vies, maar bij mij, ik ben gewoon veel te lief en te snel moe

We hebben dit keer ook gewoon alles mogen springen en dat mocht de vorige keren nog niet. Stiekem vond de instructeur het dus toch wel beter gaan dan de vorige keren. We hebben veel moeilijke lijntjes gereden en voor ons doen stond het heel erg hoog. Ik dénk dat er ook minder balken vlogen en dat er meer fijne sprongen tussen zaten. Goed dooroefenen nog dus!