[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:00

Texelse wat een bak joh! Helemaal afgesloten van de buitenwereld zo :P

MM :(:) sterkte met je hersenpudding! Klinkt allemaal niet lekker, zeker niet dat je niets meer weet. Ben je buiten westen geweest? Doe maar rustig aan, veel slapen, geen tv kijken, geen pc, niet lezen. Gewoon een dag of twee helemaal niets en daarna heeeeeeel rustig aan.

Snoek had veulentjes en puppy's op stal. Lieeef!

Vies en ik komen net terug van de springles. Ik geloof dat F ons de andere keren zachtjes aangepakt heeft, want nu moesten we WERKEN :D Haha
Dit keer met de trailer gedaan en daardoor was Vies een stuk rustiger. Ik had gedacht dat dat fijner zou zijn, maar echt niet! Ik moest er daardoor veel meer aan rijden, hij was hangerig en probeerde zich steeds mega lang te maken voor de sprong. F was een beetje boos omdat ik hem niet hard genoeg aanpakte. Ik snapte wel helemaal wat hij bedoelde, dus ik ga er thuis van de week ook mee aan de slag. Vies moet gewoon veel scherper aan de hulpen en dat blijft steeds het heikelpunt en dan ligt die fout uiteraard niet bij Vies, maar bij mij, ik ben gewoon veel te lief en te snel moe :o
We hebben dit keer ook gewoon alles mogen springen en dat mocht de vorige keren nog niet. Stiekem vond de instructeur het dus toch wel beter gaan dan de vorige keren. We hebben veel moeilijke lijntjes gereden en voor ons doen stond het heel erg hoog. Ik dénk dat er ook minder balken vlogen en dat er meer fijne sprongen tussen zaten. Goed dooroefenen nog dus!

Joki

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:11

Mo sterkte met naar je moeder gaan. Ik vind het heel dapper van je om na zo een tijd te gaan.
Anne heeft hard moeten werken met springen maar wel lekker gesprongen
Woll zou blij zijn als haar veulen eruit is

Mijn bijna botsing met een paal in BN was trouwens toch niet bijna, blijkbaar heb ik hem geraakt want mijn enkel is prachtig blauw :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 22:25

Avond!
Billy: wat lees ik? Nieuw vriendje? Leuk! :D
Mootje: heel begrijpelijk dat je het erg spannend vindt :(:)
Joki: auw, dat klinkt pijnlijk. Niet dik?

Had nog meer getypt maar de jongetjes Sas slapen hier en er viel er net 1 uit bed :+

We hadden vooraf crostini's met gewokte spinazie, zongedroogde tomaatjes en pesto. Hoofd een aardappeltortilla met salade en moeders had dus voor het toetje gezorgd, was ook behoorlijk over de top.
Dus Lielle, ik heb behoorlijk gezondigd ;) En dat terwijl ik vandaag al erg goed bezig was met de Oerdis! Nou ja, het was wel heel gezellig :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:34

Eten klinkt goed Noor!

Nee het is niet echt dik wel heel erg blauw.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 22:39

Oké, dat scheelt, dan blijft het vaak wat soepeler. Sterkte ermee, want lekker is anders denk ik.

Ga op tuk dames! :O

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 22:52

Avond,

Sannn, balen, ik heb derby soft jumpers, nu ze eenmaal ingezakt zijn, kan ik ze altijd dragen. Begin natuurlijk nog wat strak toen ze nog niet ingezakt waren, maar deden vanaf het begin eigenlijk nooit pijn!!!
Joki, balen zeg, ik heb ook keer tussen de boom gezeten, mooie blauwe knie en zelf een schrammetje !
Annetje is helemaal dood nu! Heeft huiswerk mee en haar springles ging verder wel goed!!!
Over ouders enzo, ik ben de hele week druk met mijn vader en heb ook een betere band met hem dat met me moeder. Heb ook vaker ruzie met me mams dan met paps maar verder geen hekel aan iemand!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 07:24

Goede morgen!!

Sussie wat is dat voor neus riem?
Mo das wel apart zeg waarom als ik vragen mag mag je mam je niet?
Vief arme woll :(:)
Sann gewoon meer aan doen worden ze vanzelf soepeler :)

Men heerlijk paar uurtjes geslapen! Vanavond even rijden en dan ook niet te laat.
Nu weer hard aan het werk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 07:29

Au Joki, dat is pijnlijk. Hopelijk is de boel wel echt heel gebleven.
"middelste" reed in volle galop op haar C-pony'tje (jaaaaaaren geleden dus) door het bos. Pony week even uit voor een modderplas, knie achter de boom, kniebanden afgescheurd, uiteraard 6 weken gips en de hele rataplan, in de loop der jaren een paar keer geopereerd, maar het is en blijft een zwakke plek. Kijk uit!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 07:58

Das idd best pijnlijk joki!!
Heb vorige week ook me knie gestoten met het instappen van de vrachtwagen, deed weer gehaast instappen :+ dus boem! 'auw' best zeer en blauw :=
Gister kwam me linker middelvinger tussen een klem van de container deur ook best pijnlijk :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 08:00

Morning!
Dat klinkt inderdaad niet lekker, Corien! :oo

Weer een druk dagje op werk, daarna Jer rijden en ook nog hardlopen, volgende week gaan we 10 km lopen in Nijmegen en er moet nog wel wat gebeuren := Kan ik daarna weer rechtstreeks door naar bed :Z

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:07

Hoe laat was vriendje thuis Noor?

Ook Au!! voor Corriennn :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:12

Mogge :O
Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van het weekend :+ Gisteren Valkyrie gekeken, goeie film zeg!
Vandaag proeftoets waar ik helemaal niets voor gedaan heb, dan college, schoonmaken en Vorstin rijden. Vanavond ga ik echt helemaal niets doen! Morgen wss weer springlessen, meisje op stal helpen met springen en schoonmaken. Daarna vind ik het wel weer mooi geweest met het schoonmaken voor de week!

Joki & Corien, dat klinkt pijnlijk :(:)
Noor, druk programma weer! Houd je iig van de straat..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 08:16

Tegen 10en, Texelse! :oo
Lijkt me een goed idee, Snoek een avondje niksen! :(:)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:32

Goeiemorgen!

Lees wat pijnlijke verhalen zo her en der
Mo die niet zo goed met haar moeder kan
De kat van caro haar ouders is ingeslapen
De boot van en naar Texel gaat weer

en verder weet ik het zo niet meer!

Gister zijn we met de manegeles naar buiten geweest. Frits zijn bijrijder (anita) durfde niet zo goed mee maar ik zou haar onder controle houden en we zouden rustig aan doen. Ze deden het echt super, anita heeft de helft van de buitenrit voorop gereden want frits was onze leider, wiso liep daarachter alle paarden weg te meppen en de rest huppelde vrolijk mee. Wiso heeft ook een stukje voorop gedraaft (gesukkeld volgens wiso) en het schijnt dat ze achterin allemaal moesten galoperen ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 08:50

Goedemorgen :wave:
Noor, Wat klinkt dat allemaal lekker :9
Margreet, Wat voor toetje had jij gemaakt?
Billy, Dit is toch hetzelfde vriendje als die van Valentijn? Hoe ver ga je nu van je ouders afwonen?
Corien, Mijn moeder heeft eigenlijk nooit kinderen gewild. Ik kon redelijk goed met haar moeder opschieten en zij niet, waardoor ze 'jaloers' was. Ze heeft ook meerdere keren sigaretten in mijn kleding verstopt in de hoop dat ik niet mijn rijbewijs van mijn vader zou krijgen. Eigenlijk is mijn vader ook een soort van moeder geweest. Hij heeft zelfs een workshop haren invlechten op mijn basisschool gevolgd :D

En weer een dag niets doen... Deze week gebeurt er niets meer, aangezien beide mensen op vakantie zijn deze week -O-

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:33

Mootje: ik had appel/abrikozencake met slagroom en ijs en erbij een (klein formaat) magnum ijsje.
Ik heb goed geslapen vannacht maar lag vannacht dan ook met de jongste meneer Sas in bed, die kroop heerlijk tegen me aan. Andere meneer Sas lag in Sem z'n bedje, oftewel nee hoor dit is Twannies bed, en Sem mag ook hier slapen. Ook goed.
We gaan straks naar Sprookjeswonderland met z'n drieën, zit alleen nog de wachten op de monteur van Luxaflex die eindelijk eens gaat kijken of ze m'n maandagmorgen hordeur kunnen maken.
Mootje: dat je het allemaal nog volhoudt op je werk, en ik snap de leiding al helemaal niet, lijkt me een beetje wanbeleid.
Voor de rest iedereen beterschap met alle zere plekken en geniet van de dag.

Iemand nog belangstelling voor een Terios die 1400 kg mag trekken?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:36

Margreet, Dat toetje is inderdaad over de top, maar wel erg lekker :9
Die Terios hebben jullie nu al best lang te koop staan, of niet?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:41

Nou ja, maand of 6 denk ik. Jan zou vorig jaar september een Hyundai Sante Fé kopen en dan zouden we zijn en mijn auto inruilen zodat ik iets "leuks" zou krijgen, iets van een polo of zo. Maar ja dat liep helemaal anders en nu heb ik de Passat en staat de Terios stil voor de deur.
Ze gaan (zelfde bouwjaar en vergelijkbare kmstand) voor rond de 4000 euro op marktplaats weg en die van mij mag voor 2750 weg en dan bieden ze 900 euro! Hij heeft net maart een onderhoudsbeurt gehad en APK tot maart 2012.
En hij ziet er nog hartstikke netjes uit en was een ideale trailertrekker voor hier in de omgeving.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 09:45

Goeiemorgen

Noor: Dat klinkt echt heerlijk allemaal!

Shanouk: Lekker even een avondje rustig aan ;).

Magreet: Lekker een dagje op pad dus :D.

Mootje: Saai dagje dus?? :(:)

BVW: heeft een lekker ritje gemaakt met de paarden.

Ik heb gister heerlijk gereden met Bobo in de dressuurles. Sofie liep thuis ook lekker met dressuur :D.
Hopelijk lopen ze zondag net zo fijn.
Ga vandaag even een dagje werken bij Randstad op kantoor. Het is nu rustig dus kan snel even bokken ;).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:19

:wave:

Magreet: Heel veel plezier :)
Kim: Lekker dat het nog niet zo druk is, werk-ze vandaag!
Bvw: Fijn dat het goed ging zo buiten :)
Mootje: Wat leuk dat je vader zelfs haren in kon vlechten :D Ik kan me zo'n situatie (gelukkig) ook niet voorstellen..

Had om 9.00 uur al een afspraak bij mijn scriptiebegeleidster. Ze was tevreden en nu weer genoeg om zo mee aan de slag te gaan. Helaas moet ik eerst even het uni-internet op mijn laptop fixen, want die wil geen verbinding maken.. Ga het eerst maar even zelf proberen en anders maar een nerd vragen B-)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:21

Mo jeetje heftig zeg!! Wel gaaf van je pa :D
Margreet ik wil aan het einde van het jaar een ander aangezien mijn auto de keuring dan echt niet meer (denk ik ) door komt dan zou zon jeepje wel Fijn zijn zeker voor naar de sgw wedstrijden!
Vief gaat lekker dus heb ik ook wel eens last van op de pc
Kim lopen dis erg fijn je paarden kinders :)
HOe gaat Sofie nu in de m²?
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 03-05-11 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:22

Goedemorgen!!!

Ik heb al heerlijk gereden en de stallen uitgemest!! Was er lekker vroeg bij. Rijden ging lekker, om 12 uur naar putten. En dan vanavond weer feesten!!

Lees morgen weer bij!! Ga nu gauw onder de douche!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:39

bijlees actie *\o/*

Bethe: sterkte, moeilijke beslissing zeg :(:)
Mirthe: nog gefeliciteerd met je prijs!
Barbera: fijn dat je les in BN zo goed ging! Topic zag er ook goed uit.
Caro: ik kan 5 mei helaas niet, ik moet werken.
Sann: kin nog steeds dik :Y)
Eef: heeft ook fijn getraind in ede!
Sann: mooie foto's!
Margreet: gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Wil wel puppyspam hor *\o/*
Anne: is tevreden over de wedstrijd!
Evelien: caap is enthousiast!
Noor: heeft ook een strakke bijlees actie gehouden :Y)
Lau: klinkt idd als een behoorlijk knullig bij elkaar gefabriceerde cross.
Eef: leuke filmpjes :D
Vief: mooie foto's, fijn dat je eerste studenten wedstrijd zo goed ging!
Margriet: ookal leuke filmpjes :D
BVW: heeft goed nieuws over de hond, gelukkig maar!
Texelse: zat opgesloten op het eiland hahah
Marijke: heeft een hersenschudding :(:)
Shanouk: gefeliciteerd met je super aankoop :D jammer van die boete zeg!
Sanuarie: Urban mag van mij met wat meer ruggebruik springen, veel in uitjes oefenen zou ik zeggen :D
Texelse: heb je het vriendje van Noor al ontmoet?
Mootje: heeft lekkere aardbeitjes, wil ook!
Sann: ik had mijn derby's met 3 dagen ingelopen!
Billy: heeft een nieuw vriendje lees ik?
Corien: heeft wat pijnlijke ongevalletjes gehad!
Margreet: had ook al een heerlijk toetje!

zo dat vond ik wel weer even genoeg :D

Gister les gehad met Ruby, ging echt suuuuuuper goed *\o/* woensdag M1 debuut, had vorige week woensdag nog een 2de en 3de prijs gehad als ik voor het eggie had mee gereden dus was ik best wel trots op :D
Zo Beat maar eens even rijden, wat een draak van een paard kan dat zijn op stal zeg, jeetje mineetje :))

ik snap trouwens echt niet wat voor foto's sommige mensen bij de advertenties van hun paarden zetten, een Z paard met foto's waarvan ik denk ik zou nog niet eens die foto's bij een B paard gebruiken :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:50

Mootje schreef:
Billy, Dit is toch hetzelfde vriendje als die van Valentijn? Hoe ver ga je nu van je ouders afwonen?

Klopt ;) Een maand vakantie samen doet wonderen
Ik ga nu ongeveer 10 km verder wonen, dus nog steeds wel in de buurt.

Het is lekker weer dus ik spring maar eens even op mijn Coco, dan kan ik vanmiddag nog even verder klussen in mn huisje.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:58

Billy wat leuk een nieuwe lover!! :)
Evony goed bij gelezen! Idd dat heb ik ook vaak met advertenties!