[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 23:48

@Snoekiej: Wat lief dat je lekker even bij Vorstin hebt kunnen zitten terwijl zij lag <3
@PB: Zo'n boete valt inderdaad nog wel mee qua bedrag, zo'n 30 euro ;)
@Mistid: Fijn dat je weer lekker aan de gang bent met Kino en ze het zo fijn op pakt.

Ik heb ook wel eens een brief gehad van de KNHS, verkeerde coupons gestart, 2 wedstrijden op 1 dag gestart, enting 1 dag te laat :o
Ik ben net terug van het etentje in Staphorst, was erg gezellig en lekker gegeten. Was een mooie afsluiting zo ;) Nu maar zien dat ik snel mijn bedje in duik, morgen gaat de wekker weer vroeg :Z

bvw

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:22

goeiemorgen!

ik heb ook eens een brief van de knhs gehad wegens mishandeling van mijn paard...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:45

Goede morgen!

Bvw wat had je gedaan dan? Te hard afgestraft?

Zo maar richting werk..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:46

Meurning!
Ik ga naar stal, werd gisteren gebeld of ik wilde helpen met mesten omdat er iemand ziek was.
Vanmiddag naar een vriendin die me gaat knippen :D en vanavond dan weer naar stal om te rijden.

Jeetje Bvw, wat had jij gedaan dan?
Ik heb 2x een brief gehad wegens een klasse hoger startten terwijl ik niet genoeg winstpunten had volgens de KNHS. Beide keren had ik gewoon al 10 winstpunten :Z Ze zijn sneller met die brieven versturen als het nakijken van de coupons.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:49

Hihi das ook een mooie idd snoek!!
Hoef je niet naar school dan? lijkt me ook wel chill zeg, gebeld worden en dan gewoon lekker naar me paard kunnen :) (dan wel om een leuke reden niet om een ziek paard)

Ik ben ook weg :wave:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:52

Corien, tis toch mei-vakantie.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:02

Oh ja :o :o?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:04

Ja. Dat soort dingen houd je natuurlijk niet echt bij als je werkt. Heb hetzelfde hoor!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:05

Ja idd, := Me zusje zit ook niet op school (gaat wel beginnen na de zomer) maar dan ben je echt al die vakantie's kwijt :o

:wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:24

Maar op de Uni heb je toch geen meivakantie? Dan hebben ze dat dit jaar ingevoerd! :=

Caroline: ik wil ook graag M springen met Jer. Ik weet dat hij het kan, nu ik nog :o
Was niet erg onder de indruk van de brief hoor, ik wist dat ie kwam en dat het nog geen gevolgen heeft. Nu gewoon weer volgens de regels rijden en dan is er niks aan het handje.
Bianca: ben wel benieuwd wat je met je paard hebt uitgespookt om die brief te krijgen??
Gister met Zumba maakten we al grapjes dat ik straks nog in de P&S kom: N.W. te O. ...hehehe.

Ga weer aan de slag. Vandaag én vanavond werken... pfffffffffff

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:41

Goeiemorgen!
@Snoekiej: Veel plezier op stal vandaag!
@Bianca: Ik ben ook wel erg benieuwd wat je hebt uitgespookt dan :o
@Noor: Succes met je lange dag werken!

Ik ben ook op stage aangekomen, had vanmorgen wel erg veel moeite om mijn bedje uit te komen. En ik moet vanavond ook nog werken bij de supermarkt..... Word ook hier dus weer een lang dagje :\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:43

Ik heb ook wel eens zo'n brief gehad dat ik in de verkeerde klasse was gestart met springen, toen hadden ze de coupons vergeten uit het juryhokje te halen en het juryhokje was toen naar een andere wedstrijd gegaan. Was in Westerbork, coupons zijn uiteindelijk in Coevorden teruggevonden en toen waren de benodigde wp's er wel.

Bianca, meen je, wat had je uitgevreten?
Simmie, ik moet wel gewoon naar school. Ligt er echt per school enzo aan. Gister, vandaag en morgen. Vorige week en donderdag en vrijdag ben ik vrij.
Noor, tegenwoordig zetten ze ook wel eens volledige naar + woonplaats ering :+ . Wat worden er trouwens bij de C pony's veel bewuste fouten gemaakt wbt NK's enzo! Las nu al de 2e in de P&S, vorige keer of die daarvoor ook al eentje.

Ik zit op school, heb 4 uur uitval. Eerste uur vrij, 2e en 4e uur les, 3e uur tussenuur. 5e en 6e uur vrij. Dat is toch wel het betere werk :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:46

Pfff wist je dat van te voren Mirthe? Dan was ik lekker thuis gebleven (gouden tijden... de middelbare school). ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:47

Goedemorgen! Hier helaas geen vakantie. Nog 4 weken en dan zit ik gezellig in Ermelo..

Wat mij opvalt is dat het veelal de begeleiders (ofwel ouders) zijn die iets doen wat niet door de beugel kan en dus in de P&S terecht komen.

Bianca, We zijn allemaal erg nieuwsgierig :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:52

Noorwijdenes schreef:
Pfff wist je dat van te voren Mirthe? Dan was ik lekker thuis gebleven (gouden tijden... de middelbare school). ;)

Nee dat wist ik helaas niet... Had vanochtend wel gekeken of ik uitval had, en dat was alleen het eerste uur maar dan kon ik wel op school weer wat nuttigs doen. Als ik dit vantevoren wist was ik ook thuis gebleven.
Morgen blijf ik denk ik wel thuis, met de opening van de nieuwe EJ in Groningen. Dan heb ik ook niet al te veel lessen geloof ik.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:55

mo_van_dijk schreef:
Wat mij opvalt is dat het veelal de begeleiders (ofwel ouders) zijn die iets doen wat niet door de beugel kan en dus in de P&S terecht komen.

Of ex echtgenoten _O- dat verhaal wat er nu instaat, eigenlijk gewoon hilarisch :o .
Daar leest mijn vader de P&S voor, speciaal voor het Tuchtcollege!

Oehh jouw KNHS week is al bijna! Ik zit pas in week 8. Weet nogsteeds niet welke ik meeneem. Wilde Meno meenemen om zijn eerste crosservaring op te doen, maar die heeft inmiddels al 2 crossen gelopen. Yoeri eet daar niet, dus denk dat het Ultra wordt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:57

mistid schreef:
mo_van_dijk schreef:

Of ex echtgenoten _O- dat verhaal wat er nu instaat, eigenlijk gewoon hilarisch :o .
Daar leest mijn vader de P&S voor, speciaal voor het Tuchtcollege!

Hahaha, ja klopt. Dat verhaal van deze week is helemaal te gek voor woorden...

*ban*

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:57

haha Mistid, die heb ik ook gelezen! is toch te zot voro woorden!

En ik zit over 4 weken samen met Mo in Ermelo!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:17

Morgen :wave:

Corien: Werk-ze vandaag! Ik had ook niet aan de mei-vakantie gedacht hoor.. De uni doet er helaas ook niet aan :+
Benthe: Lang dagje dus :(:)
Shanouk: Handig zo'n knip-vriendinnetje :D Veel plezier op stal vandaag!
Lotte: Even volhouden nog.. :(:) Komt vast wel goed met je school-dip.

Ik heb nog een beetje Woll-spam :D
Heb trouwens mijn startkaart weer laten activeren. Dus binnenkort maar eens wat wedstrijdjes uit gaan zoeken :)

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/7-25.jpg

http://i17.photobucket.com/albums/b56/v ... f/6-31.jpg
Beetje verzamelen

Afbeelding

Afbeelding

Altijd fijn weer wat serieus beeldmateriaal van jezelf.
Goed voor de zelfstudie :7

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:20

Mooie foto's Vief! Wat een mooie bak ook!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:23

Ziet er goed uit Vief! leuk dat je weer gaat starten! Inderdaad een erg mooie bak!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:26

Bak is inderdaad heel erg mooi! :D
Woll is er ook veel beter in te rijden dan in een geheel afgesloten bak..
Enige is dat het er dus niet lekker warm is als het buiten koud is, maar dat heeft ook wel zijn voordelen: een veel minder klef paard na het rijden :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:38

Mooie foto's Vief !! en idd een hele mooie bak.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:23

Mooie foto's en een fijn lopend paard zo te zien Vief. Goed dat je je startkaart weer geactiveerd hebt!

Verhaal in de P&S heb ik ook gelezen. Ken dat kind en die moeder toevallig. Verbaast me niets eerlijk gezegd...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:29

@Vief: Wat een fijne foto's van jou en Woll!! En inderdaad een erg mooie bak! Kan me goed voorstellen dat het wedstrijdrijden weer begint te kriebelen ;)
@Mistid: Wat balen van al je uitval uurtjes! Maar gelukkig wel weer een heel stuk eerder vrij!
@Tientjeh en Mo: Jullie weekje KNHS komt inderdaad al mooi dichtbij, ik mag nog 7 weken wachten ;)

Hier begint eindelijk het zonnetje een beetje door te komen nu, hopelijk is het tussen de middag ook nog een beetje lekker weer, dan ga ik even een frisse neus halen buiten ;)