Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mogelijkheid 1 schreef:Bij een kruising tussen een merrie met de kleur schimmel, bruin geboren
en een hengst met de kleur vos bedraagt de kans:
op een vosveulen: 25%
op een zwart veulen: 6.25%
op een bruin veulen: 18.75%
op een schimmelveulen: 50%
mogelijkheid 2 schreef:Bij een kruising tussen een merrie met de kleur schimmel, zwart geboren
op een vosveulen: 25%
op een zwart veulen: 12.5%
op een bruin veulen: 12.5%
mogelijkheid 3 schreef:Bij een kruising tussen een merrie met de kleur schimmel, vos geboren
op een vosveulen: 50%
op een zwart veulen: 0%
op een bruin veulen: 0%
Leuk stel paarden heb je.
... Hopelijk komt er snel verandering in. Ben het een beetje zat aan het worden
.
, ons kunnen bieden, maar dan willen we geholpen worden door een ander persoon. Hebben ze dan weer niks, vragen we ons geld terug en gaan we dus als de wiedeweer naar een andere reisorganisatie..
wel beetje wind, maar das niet erg
)
haha.
Net m'n hbodiploma op kunnen halen en nu weer opzoek naar werk. Ik woon op mezelf in Dedemsvaart en de paarden staan bij mijn moeder thuis.
haha

. 
Doeidoei en tot later!
SGWuppie schreef:Volgens mij is ze bruin geboren, papa is schimmel (en een hele mooie) en mama is een bruine. 50% dus!
Thanks!
Klopt dit dan wel?want bij het eerste rijtje staat wel voskans 25%?
- Code
Vos kan alleen als de merrie vos geboren is, en dan moeten beide ouders ook vos(geboren) zijn.

.
. Hoop dat het wat droog blijft
Gister avond erg getroffen. Wel een klein buitje gehad, maar niet heel erg. Veld lag er ook mooi bij.
.
. En ze worden ok al vroeg wit
.
.
2x een foutloos parcours en 56 en 61 punten op de stijl
! + een 2e en 1e prijs. Dus geselecteerd voor de Friese Kampioenschappen.
.
.
. Na de Friese Kampioenschappen ga ik dus maar een keer een rondje B en L. En dan zien we wel hoe dat gaat
. B gaat echt super fijn, niet meer zulke mega sprongen. En tja, veel keus heb ik niet
. 40 wp = 40 wp
.
Resultaat foutloos en een 1e prijs (van de 3 oid haha).