[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nat1503

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:06

Ilse, Ach gut hopelijk is het snel weer goed.
Loes, gefeliciteerd
Tientjeh, je rondje ziet er goed uit.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:12

Aaaah een zonnetje hier Haha!
Ga maar eens richting Wolles!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:21

Hier ook een zonnetje Knipoog

Mn paardje heeft zich weer voorbeeldig gedragen op jumping gisteren. Wat heet in de paddock maar dan springt ze het best Knipoog Dus niet te veel gedaan in de paddock en binnen dubbel correct gereden Lachen
Het was de eerste keer dat ik in de barrage eens wat risico's nam met haar en ze pakte dit heel goed op Ja Korter draaien en een beetje sneller in de lijnen. Lachen

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:38

Ik heb gisteren ook een rondje B hc gereden.. stond egt niet hoog! Heb een heerlijk rondje gereden. Kon om dezelfde reden als Jantine (tientjeh) niet in de L starten! Hij wou eerst de wedstrijdbak niet in!! Wat een prutsmuts zeg.. steigeren, bokken!! Vriendin van me nam hem toen mee aan de hand en dat ging wel aardig!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:33

Ilse: Oei, hopelijk is de ruzie snel goed..
LY: Goed zeg!
Shanna: Mooi dat het goed ging!
BV: Mooi dat je nog lekker gereden hebt!

Ik was gisteravond nog even op de verjaardag, daarna gingen we nog uit.. Wij wilden einde van de avond met de taxi, duurde het echt nog een uur voordat we eindelijk een taxi hadden.. en gingen we eerst nog langs 2 andere dorpen.. Dus lag om half 6 in mn bed.. Niks voor mij Tong uitsteken

Pfff, pasen en sneeuw.. Zal nu even naar stal, zal ik even fotootjes maken Lachen

Doei!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:55

als hoeveelste moest je dan dienke?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 13:56

Rot LZ Ach gut
Leuk filmpje Tientjeh\
Gefeliciteerd LJ

Goeiemiddag, ik ga naar Vorstin Doei!

cleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:03

Ik heb even vluchtig bijgelezen. Goed gesprongen allemaal! Balen LZ, hopelijk komt het snel weer goed.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:14

Ik was nr 14 volgens mij!! Ben daarna ook vrij vlug na huis gegaan.. Heb je nie gezien!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:15

ik pas ook nummer 96 vandaar dus Tong uitsteken Bij mij had er alleen niet bijgestaan dat ik HC meedeed, dus iedereen was in rep en roer dat mn startcoupon er niet was, want die lag natuurlijk nog tussen de L.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:16

achteraf hadde we zoiets van, mn zusje had hier ook wel dr eerste B parcoursje kunnen rijden. geen moeilijk parcours en de hoogte ook niet.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:18

haha... ik kon jmmr genoeg ook nie 's ochtends starten ivm met mijn werk!! Heb Rowo nog wel gezien Lachen.. Ik herkende Remember eerst helemaal nie weer met het losspringen.. Hij ging me toch hard na de hindernis om vervolgens met een inmense sprong erover te springen. Maf beest.. Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:19

ik zat inderdaad ook met het werk. Toen ik daar kwam waren zo nog maar bij nummer 60, dus we dachten, doen het mooi rustig aan. Maar wat bleek, er vielen er heel veel uit die er al superlang waren omdat het uitliep, die waren naar voren geschoven. Dus toen ik in de losrijbak kwam, waren er nog maar 3 voor me. oeps....

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:22

oeps Lachen.. Het stond idd nie hoog voor de B..Moet eerlijk zeggen dat het nooit egt hoog staat in Barchem.. Heb de Z nog gezien en dat stond ook nie hoog.. Leek het L (daar heb ik hc gestart met Remember) parcours in Lonneker wel..Knipoog

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:24

Nee, inderdaad, nu is barchem ook niet echt de bak om hoog te bouwen vind ik. Ze hebben het wel in de L aan de maat staan. Gisterochtend in ieder geval wel zei mn vader. Maar weer vergeleken bij Heeten, is het weer hele andere koek.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:24

Hallo allemaal!! Haha!

Ik ben van plan de topics hier allemaal wat meer te gaan volgen, maar ik wil me niet als onbekende in een topic mengen dus bij deze..
..Stel ik me even voor: Ik ben Lotte, 18 jaar en een fervent eventing freak.
Ik heb een jonge roodschimmel KWPN-merrie, Wolin (v.Variant), 1.72 m., die dit jaar 5 jaar wordt. Deze zomer wil ik haar lekker door trainen en dan ergens volgend jaar verder kijken naar de wedstrijden. Mijn plan is om met haar ook de sgw-tak in te gaan, omdat zij er echt voor geknipt is!!

Ik heb een paar jaar gecrosst met een hengst (v.Hamlet), helaas is het met hem alleen bij terreinritten en oefencrossen gebleven. Maar door hem ben ik zo ontzettend enthousiast geworden!!

Ik ben eigenlijk altijd te vinden op de grote crosses in Nederland, omdat ik áltijd groom op een cross. Ook bij de cross-trainingen ben ik niet weg te slaan!! Go jij! Go jij!
Ik kan nog niet mee praten over hoe ik mijn cross heb gereden, maar vind het ontzettend leuk om jullie verhalen en foto's te zien!! Pling OK dan! Wel kan ik mijn groom-verslagen hier ergens neerzetten haha en vertellen hoe mijn toekomstige eventer het doet .. Knipoog

Groetjes, Lotte (Leiderdorp)
Doei, doei

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:27

Welkom Lotte!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:28

was inderdaad een makkelijk B parcoursje,.. ook een fijn rondje gesprongen. Ging inderdaad opeens heel snel, was 75 ofzo. Dacht ook: ooooh tijd zat en opeens ging het heel snel.
Hoe was de L dan? Heeft iemand L gesprongen?
Was voor een paar bekenden hun 1e B parcours, nou dat was een leuk 1e rondje. Er staan weleens andere parcoursen ook in de B.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:29

Ja inderdaad. Dan had ik jou toch ook haast moeten zien? Heb je een foto van jou en je paard?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:29

Welkom Lotte Lachen!!
Start jij in Markelo ook nog Jantine?? Ik start voor het eerste L!!
Ik baal alleen wel een beetje.. Kan nm niet met de trainingen mee doen van kring achterhoek oost.. Die hebben nm de meeste trainingen op zaterdag gepland.. baal baal!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:30

Ja, ik start in de B. Heb vrij gevraagd. Ik kan inderdaad dus ook niet meedoen, ook mede omdat het op zaterdag is! heel jammer. Wil eigenlijk voortijd nog wel ergens gaan trainen.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:31

zullen we samen een keer afspreken???

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:32

raar dat er toch vaak nog zo'n verschil in hoogtes is in dezelfde klasse,.. kende deze parcoursbouwer ook niet, maar hoorde dat ie normaal wel redelijk aan de maat bouwt. En idd dat de L wel pittig was,.. vind ik ook altijd wel in Barchem, maar misschien ook omdat de bak niet zo groot is,.. ik heb foto's van een paar wedstr. geleden en daar was de L echt breed en hoog,..

Is er volgend wekend nog een wedstrijd in de buurt (springen?) nee he?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:33

Neej volgens mij niet.. Ik heb zondag een sgw training in lelystad

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 14:34

Hoezo is er een verschil in hoogte in dezelfde klasse?

De parcoursbouwer was Karel Hissink, die erom bekend staat dat hij liever 5 cm erboven bouwt, dan eronder. Maar omdat dit de laatste indoor was, had hij een weggevertje gebouwd zei hij tegen mn vader.

Dienke: Lijkt me leuk!