Hallo allemaal!!
Ik ben van plan de topics hier allemaal wat meer te gaan volgen, maar ik wil me niet als onbekende in een topic mengen dus bij deze..
..Stel ik me even voor: Ik ben Lotte, 18 jaar en een fervent eventing freak.
Ik heb een jonge roodschimmel KWPN-merrie, Wolin (v.Variant), 1.72 m., die dit jaar 5 jaar wordt. Deze zomer wil ik haar lekker door trainen en dan ergens volgend jaar verder kijken naar de wedstrijden. Mijn plan is om met haar ook de sgw-tak in te gaan, omdat zij er echt voor geknipt is!!
Ik heb een paar jaar gecrosst met een hengst (v.Hamlet), helaas is het met hem alleen bij terreinritten en oefencrossen gebleven. Maar door hem ben ik zo ontzettend enthousiast geworden!!
Ik ben eigenlijk altijd te vinden op de grote crosses in Nederland, omdat ik áltijd groom op een cross. Ook bij de cross-trainingen ben ik niet weg te slaan!!
Ik kan nog niet mee praten over hoe ik mijn cross heb gereden, maar vind het ontzettend leuk om jullie verhalen en foto's te zien!!
Wel kan ik mijn groom-verslagen hier ergens neerzetten haha en vertellen hoe mijn toekomstige eventer het doet ..
Groetjes, Lotte (Leiderdorp)