Ik vind het ook belachelijk dat er geen roze crossbeschermers zijn hoor! Arme Ienie!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SGWOllie schreef:Ik zeg mijn startkaarten op bij de ene vereniging en vraag die van Ot weer aan bij een andere verenigingGomir: Nou nou, jij krijgt het druk! Is dat ook de reden dat je je startkaart op gaat zeggen? Ik vind het wel knap dat je zo veel voor je studie overhebt. Maar ja, jij hebt straks wel een leuke baan!
Citaat:Ik heb besloten dat ik, nu ik toch boe-mens ben ook maar meteen ons hengstveulen ga afspenen... Ik heb twee opties, waarvan de ene binnen en de andere buiten gehoorsafstand betekent. Ik denk dat ik voor buiten ga, of zou het geen probleem zijn als ze elkaar kunnen horen?
SGWOllie schreef:Hm, dus als Ollie lelijk kijkt naar alle dekens die ik hem op doe betekent dat gewoon dat hij een roze wil? Bedankt voor de tip!Ollie is overigens alleen kieskeurig wbt pyjama's, de rest mag alle kleuren hebben geloof ik.....
Ik vind het ook belachelijk dat er geen roze crossbeschermers zijn hoor! Arme Ienie!
Lielle schreef:WOllieKan me voorstellen dat je je rot voelt.
BV, die verhaal van die regen wilde ik niet horenmaar welkom
Hilde_ schreef:Hay
Zit nu op school. Moet met mn pws aan de gang..
Anne_ schreef:Wat vind Ienie eigenlijk wel leuk Scum?
Hilde_ schreef:Profielwerkstuk, moet je maken. Anders mag je geen examen doen.
kimdepim schreef:Ja je bent er heel druk mee besig hilde
Biem schreef:Zozo scum, bimob vind alles leuk wat met 'boerderij' te maken heeft, dus geen ferrari's maar trekkers.. Geen mantelpakjes maar tuinbroeken:P