Wil verder nog even kwijt dat het een geweldige dag is vandaag en ik heerlijk 3 paarden heb gereden. Het mag van mij zo blijven de komende tijd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik hoorde dat de bodem niet al te best bij ligt voor het springen!
maar mijn schimmeltje heeft dan ook een weekje vrij 
en het ging ook erg goed!! Pinacolada schreef:Heb je je nog opgegeven voor Hatzum RK? Zag je op lijst, was me nog niet opgevallen. Ook dressuur?
En Kees maag lekker thuis blijven, veel te veel gedoe en tijd ivm werk. Hij mag volgende week in wieringerwerf laten zien of ie nog kan dressuren

Simmie schreef:Canter, wat een moppie zeg! En hij is al heel serieus aan het rijden als ie op zijn verzorgponnie zit. Zie die geconcentreerde blik!!

Dus was er niet zo blij mee! Maar goed voliere hebben we er rectop ingezet. En zo langzaam rijden naar de winkel terug! Zie ik ineen dat als ik over hobbels ging dat het hele karretje stuiterde. Dus nog maar wat langzamer rijden!
Maar ik heb alles heel terug kunnen brengn!
(ben slechts een klein beetje jaloers hoor
)
Reed op een weg van 80 zo'n 40
Maar ja voliere gekregen en heeft een waarde van 495 euro!
Dus moest maar even rustig aan deon!
, is dat zn volle naam?
Ik ga er iig veel van leren
!
! Yeah!!
!!
haha! Wel super gaaf!) 
) Cartano x elite sport.Inferno
Lielle schreef:dat is heel wat ambitie, Vieva. Hopelijk gaat het dan ook zo voorspoedig, een hengst goedgekeurd krijgen is meestal niet zo snel geregeld. Maar wel leuk als het doorgaat.

De kennis van hunn fokt al 40 jaar waarvan vele goedgekeurde dekhengsten, dus die heeft er wel verstand van
Onide schreef:Vrijdag ga ik naar Ermelo! Heb er zin in!
Ik heb de opdracht van alle paarden die ik zie op te schrijven wat ik ervan vind.
Dan krijg ik later te horen of de fam Vlaar er ook zo over denkt
Ben benieuwdIk ga er iig veel van leren