Wat een lieverd! Gefeliciteerd CD!!! Lucky en L'Amour hebben een klein ongelukje gehad gister in de wei. Ze wilden uitvechten wie er de baas was, gelukkig heb ik ze vrij snel uit elkaar kunnen halen. Lucky heeft nu helaas wel een sneetje in haar linkerachterkogel en L'Amour is knetter stijf...
Het stomme is dat Nena, Wisecrack en Moertje prima samen in de wei kunnen. Datzelfde geldt voor Nena, Wisecrack en Lucky. Maar zodra Lucky en Moer bij elkaar in de wei komen is het grote strijd. Ze willen beide baas zijn en dat gaat dus niet lukken.. Ze deden gister gewoon niks anders als vol op elkaar in meppen, ik heb echt nog nooit 2 paarden zo zien vechten. Ik heb staan schreeuwen, nou dat willen jullie echt niet weten. Ben er nu nog schor van.... Never, never, never nooit dat Lucky en Moer nog bij elkaar in de wei komen.
Ik voel me weer goed, alleen m'n keel nog niet helemaal. Maar ik ga vanmiddag weer naar buiten, wordt helemaal gek van dat binnen zetten. En als ik naar buiten ga, ga ik natuurlijk even lekker naar de paarden toe Heb er echt heel erg zin in!
Oro en HM vechten niet in de wei. Het is meer dat HM met Oro wil flirten. Oro heeft daar geen zin in, maar HM blijft aandringen. Op een gegeven moment is Oro het zat en dan bijt hij haar ergens. Zij wordt dan kwaad en verkoopt hem een trap. En zo gaat dat dan de hele tijd door.
Op de trailer als ze net naast mekaar zijn gezet begint HM weer met flirten, Oro bijt haar dan en zij schreewt een keer. Schoppen gaat dan niet Daarna blijft het meestal wel rustig. Oro breekt wel de trailer af als ik HM eraf haal.
Dat van dat logo is wel een goed idee!! En huub laten signeren ook, kan ik er misschien wel 3 euro voor vragen ik zal eens vragen wat ie er van vindt!!!!
Kan de wedstrijd doorgaan op 18 en 19 maart? De wedstrijdterreinen op 't Zand liggen er goed bij. De vorst is helemaal uit de grond en het is droog. Met de verwachting van -1 graad voor de nacht van vrijdag op zaterdag en +7 voor zaterdag overdag zijn de voorspellingen heel wat gunstiger dan een week geleden. Toen was dat precies het omgekeerde met -7 in de nacht en +1 overdag. Een groot verschil is ook dat de bodem nu droog is, terwijl er tot eind vorige week neerslag viel.
De wedstrijden kunnen dus gewoon doorgaan.
De organisatie is er klaar voor, het corps officials en vrijwilligers is paraat. Samen met de deelnemers hopen wij er weer een mooie wedstrijd van te maken.
Info www.sgw.global-e.nl onder de nieuwsberichtjes tel. 0161-492048 en tijdens de wedstrijd 06-21634342.