Lucky ging super t/m Roden. De L dit jaar allemaal foutloos, en de M in Roden 2 weigeringen. Castenray ging toen grandioos fout, val in de cross waarbij ik een zwaar gekneusde schouder had... grmmmmbbl... En daarna kwam de blessure van Lucky opduiken..
Cheval ging eigenlijk ook super, paar tegenvallers (Vrouwenpolder en Bathmen te veel balken in het springen) maar verder super gecrosst met hem!!
Nu alleen Barchem nog met Cheval voor dit jaar, mijn afscheidscross met hem!!!
Mijn seizoen ging redelijk Prodeo: Chaam L: 2w Etten L:foutloos 4de Castenraij: 1w 6de Vrouwenpolder: foutloos 1ste Ede: foutloos 2de Hooge mierde: 1w 8ste Maarsbergen: 1w 6de Vlietland:foutloos, 2balken springen, 3de Wieringerwerf: foutloos 1ste Gorssel:foutloos, 1balk met springen, 2de Lisse en Ysselsteyn: uit Princehage: foutloos, 1 balk met springen, 1ste Bathmen, foutloos, 2balken met springen, 8ste en tot slot Barchem volgende week
Martino Utopia Chaam, B:foutloos 3de Etten, B:foutloos 3de Castenraij: foutloos 6de Vrouwenpolder:foutloos, 1stop en 1 balk met springen Ede:foutloos, 3de Maarsbergen: 1w Vlietland: foutloos, 2de Wieringerwerf:foutloos, maar veel tijdfouten Gorssel:Foutloos, maar met springen hindernis vergeten!!Niet hard gereden ook tijdfouten Princehage:foutloos, 3de Bathmen:foutloos 3de En als laatste op 6 november in Meer bij de mosten, NK mag ik niet rijden omdat ik maar 1 paard mag starten.
Niverma K Chaam B: 1w op water(eerste cross)8ste Etten:foutloos 6de Vrouwenpolder:foutloos, 1balk met springen, 2de Hooge Mierde:foutloos,2de of 3de, weet ik niet meer Ysselsteyn: hindernis vergeten!!7de geloof ik, 1 balk met springen Princehage, foutloos, 1balk met springen 6de Ook niverma gaat 6 november mee na de mosten. Volgend jaar gaan wel starten
waa idd margo ik vind dat je het ook goed gedaan hebt hoor
Ik ben dit jaar niet naar zo heel veel crossen geweest..
Roden: 1weig. in cross --> 2e wieringerwerf: 1weig. in parc. -->3e neede: (met loscrossen over de kop) uitgb. in cross op 2e hind. nijerbekoop: balk. spr. -->5e bathmen: weig. cross --> 6e
Ik heb straks ook springles (strafkamp voor Cheval....) maar dat is wel mooi buiten!! Heb ik dat.. hier regent het nml ook al de hele dag... Maar ja ik laat me niet kennen en ga mooi rijden, hij zal die balken laten liggen!
Ik heb straks om 15.00 uur ook springles. Dat is gelukkig wel binnen want hier regent het ook al de hele dag door. De springtuin is een watertuin, dus daar kan ik niet springen helaas.
nou ben ook blij dat ik vannavond les heb, want het regent hier ook al de hele dag en gister ook, daarom heb ik gister niet gereden! maar vanavond binnen dat scheeld weer:D
Simmie: dank je, misschien had ik ook al wel M kunnen starten. Maar ik ie er zoveel de fout in gaan door te vroeg M te gaan starten. Ik wil er de tijd voor nemen. Dus vandaar, nu ga ik iig met een fijn gevoel na het M!!Hoop ik haha. Ik heb zelf ook nog geen ervaring op m niveau dus vind het zelf ook nog wel eng hoor
Ik heb net mijn paardjes buiten gezet. Ik denk dat ik dadelijk martino meeneem op een lekkere buitenrit ter ontspanning. Met Prodeo ga ik vandaag na de nieuwe eigenaren om een zadel aan te laten passen dus die heeft nog even vrij. gr margo
Die van mij heeft gisteren ook al vrij gehad, was echt verschrikkelijk weer. Maar ach, na een cross maakt dat ook niet zo veel uit maar ik had wel even graag ontspannen willen stappen en een klein beetje draf/galopwerk. Maar ach, dan vanavond maar lekker springen
Heb me zaterdag opgegeven voor de Sallandse Ruiterdagen, maandag pas de paard&sport gekregen, waarin stond dat je je t/m december kon opgeven... Is het nu al vol sta ik gewoon op de wachtlijst Echt niet leuk
Ja, ik zag het! Dat is wel erg snel hoor! Ik ga me denk ik opgeven voor 28 december, L springen. Ik ben van plan eerst een paar keer nog B te starten en dan in Balkbrug voor het eerst L. Ik heb net een schema uitgeprint en dat ga ik straks maar even aan mijn vader voorschotelen