[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:37

Hihi, nee sorry O:)
Zaterdag naar mijn ouders met vriendje (heb moeder al anderhalf jaar niet gezien of gesproken :o ) en zondag op de golfbaan & een verjaardag!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:37

MM @ Wat vervelend voor je zeg.... :(:) doe maar heeeeeeeel rustig aan..
TEXELSE @ het klinkt idd wel heel grappig vast zitten op een eiland.. :D haha ..""op een onbewoond eiland,,,!!!"........haha *\o/*

Echt hele mooie filmpjes allemaal van baarle N.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:39

Mootje schreef:
Hihi, nee sorry O:)
Zaterdag naar mijn ouders met vriendje (heb moeder al anderhalf jaar niet gezien of gesproken :o ) en zondag op de golfbaan & een verjaardag!

Hmm jammer. Andere keer dan maar.
Spannend voor je zaterdag..... zal best een rare gewaarwording zijn.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:54

Volg je ook Dr. Frank Mootje, mijn ouders ook. Vind het zo knap dat je dat vol kan houden. Succes ermee! Zit ik vanavond wel lekker lasagna te eten, eigenlijk wel banketstaaf van mij.
Dat is goed balen van je vriendje Noor, is hij inmiddels al richting huis? Edit: Ja dus, top!
Leuk dat je gaat starten met Schimpie TG!
Aardbeien zijn hier idd duur, ga ook maar eens op zoek naar boer ofzo. Vind ze zo lekker.
Spannend Mootje voor zaterdag, wel leuk ook toch? Veel plezier/ succes iig. :)

Ik heb mijn 1e dressuurles met What erop zitten. Hij liep op het eind echt fijn, dat dressuur wordt ook nog wel wat met ons. Moet hem goed de tijd geven en dan kwamen we er wel, gelukkig maar. ;)
Hij liep ook in 1 keer de trailer in op de terug weg. *\o/* Wel nog met 1 kant aanleuning en schot scheef, maar we zitten op de goede weg.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:58

Is het met het dr. Frank dieet niet zo dat je toch weer gaat groeien als je weer "normaal" gaat eten?

Lekker hoor als een paard gewoon de trailer oploopt. Het is altijd zo'n gedoe als je er eentje hebt bij wie je met trucs aan de gang moet.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:08

Dat vroeg ik ook al aan mijn ouders, maar die zeiden dat dat mee viel. Vond het ook al zo vervelend dat hij loopt te kloten met de trailer op gaan, is gewoon uitproberen. Hoop dat de stijgende lijn erin blijft, helemaal omdat de SGW's nu beginnen. Blijf je aan de gang.
Jeetje Marijke, las helemaal over je post heen. Dat is goed naar zeg, kon je net weer trainen gebeurd er zoiets. Neem echt de tijd ervoor, ik heb er in december 1 gehad en ben te snel weer begonnen met alles. Heb nu nog steeds af en toe hoofdpijn, doe echt rustig aan dus. Ookal denk je straks dat het wel gaat.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:10

Texelse, Is dat niet met elk dieet zo? Atkins is een soortgelijk dieet, maar de hele dag rookworst en brie lijkt mij echt niet gezond!
Ik heb trouwens helemaal geen trek in lekkere dingen sinds ik ben begonnen. Ik heb alleen gisteren een chocolaatje gepikt :+
Sannn, Fijn dat je les goed ging en What in 1x de trailer op liep *\o/*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:10

Goedenavond!
Hier op stal zijn inmiddels al 3 veulentjes geboren, allemaal (donker)bruine hengstjes. Ze zijn leuk <3 We hebben er eentje van Apache, jezus wat een stelten heeft die! En dit weekend zijn ook de Rottweilerpups geboren, 4 reutjes en 2 teefjes :)

Lekker eten hebben jullie allemaal zeg :9
Fijn dat Schimp lekker ging Karen, en spannend van T's stempel!
Super van Whatje Sannn!
Leuk stukje op Rabo sport Corien :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:15

Leuk Snoek met al die kleintjes. <3 Hier zijn de lammetjes vandaag voor het eerst de wei opgegaan, zoo schattig.
Af en toe mag zondigen best Mootje!

Hoe lang doe je er trouwens normaal over om laarzen in te rijden? Ik kan nu nog niet fatsoenlijk met m'n bruine laarzen rijden en heb ze toch al wel aantal maanden, denk zelfs al half jaar. Nu weer de blaren op m'n hielen staan van de les van vandaag.. Is niet heel normaal lijkt mij? Wou er zaterdag mee rijden in Castenray. Staat veel leuker bij mijn setje, maar denk dat ik dat maar niet doe.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:20

Welk merk laarzen heb je Sannn? Mijn Petries kon ik elke keer opnieuw inlopen nadat ik ze een week niet had aangehad :=
Snoek, Rottweilers zijn leuk <3

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:22

Derby rijlaarzen zijn dit. Had gehoop dat ze nu toch wel zouden passen, krengen waren duur zat. :=

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:28

Mootje schreef:
Welk merk laarzen heb je Sannn? Mijn Petries kon ik elke keer opnieuw inlopen nadat ik ze een week niet had aangehad :=
Snoek, Rottweilers zijn leuk <3

Als je nog een pup zoekt :P

@ Sann, gatver, dat is echt vervelend. Ik heb gelukkig redelijk soepele laarzen, die hoefde ik zowat niet in te lopen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:36

Sann nik heb hier ook nog Derby's staan, moeten van kalfsleer zijn maar zijn ook best stug..... Zal ze toch van de week maar weer eens proberen want die van mij zijn blauw en dat staat ook veel leuker bij mijn wedstrijd outfit... En aangezien ik as weekend voor het eerst sinds lange tijd weer op cc ga moet ik ze toch wel ff proberen ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:53

Gelukkig geen ervaringen met nare stugge laarzen!
Dorien, moet jij niet op de rijvereniging zijn vanavond?

Wilde vanavond Uk nog rijden, maar kon niet echt de puf vinden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 20:54

Sannn: Ik heb ook Derby's. Heb ze juist helemaal niet hoeven inlopen :n Fijn dat What goed ging!
Billy: Mooi hoor blauwe laarzen :j en leuk dat je weer op cc gaat!
Shanouk: Pups en veulentjes, allebei natuurlijk super lief <3
MM: Schrikken zeg! Doe inderdaad maar voorzichtig :(:)
Noor: Vriendje alweer thuis?

Woll heeft de puf er trouwens ook helemaal uit.. Schrok vrijdag van een telefoontje van stal. Dat ze heel kortademig was en niet wilde eten, had ook gaten in de stal staan schrapen.. Dus gauw (stonden op het punt om naar Münster te gaan) die kant nog op gesjeesd. Leek gelukkig mee te vallen, misschien dat het veulen raar aan het doen was? Vandaag was ze best wel traag en een beetje sloom. Ze staat nu maar even halve daagjes op het land, want hoorde haar ook wat boeren laten, dus misschien dat ze ook nog wat langer aan het gras moet wennen.. Gelukkig is het laatste maandje nu echt ingegaan, ze is nu op 312 dagen.. :(:)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:03

Arme Wol, ze zal wel blij zijn als haar veulenje er is, endelijk van die dikke buik verlost!
(mijn) merrie moet over twee weken veulenen van Roven!!!

Jantine je hebt PB

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:06

Heb je net terug gepb´t!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:17

Ik heb van de week 3 bakjes aardbeien voor 6 euro gekocht :D
Mijn ouders hebben vandaag eindelijk hun kat laten inslapen. Klinkt misschien raar maar hij was 18 jaar en zij hebben hem op 16 jarige leeftijd nog laten opereren. Toen hebben ze niet alles weggehaald. Hij had melkkliertumoren volgens de DA en wilde nu wel weer opereren. Hij was de laatste week wel heel actief maar had een wond onder zijn buik en bogon best te stinken. Het was nu ook voor hun duidelijk dat zij hem beter konden laten gaan nu hij nog redelijk fit was. Wel raar want hij was nogal aanwezig..maar hij heeft een super leven gehad.

@ mootje dat zal best moeilijk zijn als je elkaar 1,5 jaar niet heb gezien. Hebben jullie elkaar wel gesproken?
@ snoekiej leuk zoveel veulentjes

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:20

Billy, Ben je gestopt?
Caro, 18 is een mooie leeftijd voor een kat!
Ik heb mijn moeder alleen even 5 minuten gesproken toen ik vorig jaar een auto de vangrails ingereden had, verder helemaal niet...

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:34

Pff lijkt me zo vreemd om geen contact met je moeder te hebben. Ik kan het me echt niet voorstellen (Ik spreek mijn moeder eigenlijk iedere dag wel..... is misschien ook weer een beetje overdreven)
Ik hoop voor je dat het elkaar weer zien jou iig wel een goed gevoel geeft!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:39

Ik mag mijn moeder eigenlijk niet zo O:) En dat is ook wederzijds... Met mijn vader had ik één overeenkomst: paarden, maar dat is nu ook niet meer. Ik zou niet weten waar ik het met ze over moet hebben zaterdag, en ben blij dat Arjan mee gaat, anders had ik denk ik niet gedurfd

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:43

haha ik spreek mijn moeder ook elke dag. Of ik kom daar of ze belt mij. Kan supergoed met mijn moeder. En ze past ook elke woensdag op Sem. Daar laat ik hem met gerust hart achter.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:44

Mootje, dat vind ik toch wel heel jammer voor je. -O-
Dat je wat minder met de een op kan schieten dan met de ander, och, nou ja, dat gaat nog wel, maar gewoon helemaal geen contact, daar kan ik me als moeder helemaal niets bij voorstellen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:47

ik spreek mijn moeder elke dag aangezien mijn paarden daar staan. Daarnaast smst of belt zij ook constant en dat is soms wel heel irritant..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:55

Haha Caro, ik heb er zelf niet zo'n last van, maar mijn ex zeurde altijd dat mijn ouders te vaak 'langs' kwamen en mijn nieuwe vriendje valt het ook al op.... Zal dus niet zo erg zijn dat ik iets verder bij ze vandaan ga wonen ;)