Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan ik niet rijden....
bvw schreef:dus kan je best je prijs omhoog gooien

En ik heb voor het eerst het veulen van Nudine gevoeld tijdens het poetsen (jaja, weer gepoetst vandaag)
. Mooi zitten blijven! 

Alle mogelijkheden aanpakken natuurlijk
.
texelse schreef:even inbreken: morgen opent de inschrijving van Westerbork, dus de coupon kan vandaag op de bus!!

_Noor schreef:@ Sim: Nee, da's ook zo. Gelukkig is het niet zo'n bokker (meer). Oortjes strak naar voren en dat was het. Gelukkig zijn ze vandaag wel gewoon buiten geweest, dus dat scheelt al een hoop!
Citaat:Ik zou eigenlijk nog wel 2 x dressuur willen starten, wil eigenlijk de punten voor het Z2 willen halen voor het indoorseizoen over is... Moet wel lukken, 3 punten in 4 proeven (zei zij moedig).

)....
Als de wissels goed gaan en je kan zo goed in de Z1 mee komen, moet de Z2 wel goedkomen hoor

Citaat:In Haaksbergen is een auto met paardentrailer van de weg geraakt, de trailer staat zo scheef dat de paarden er niet uitkunnen. De politie raadt automobilisten af de weg op te gaan.

toen ik naar de auto liep keihard onderuit gegaan door de ijzel en met 30 km p/u naar huis gereden. Woll 2 dagen niet gezien nu maar durfde niet naar Hengelo... Hoorde en zag overal ambulances en vond het doodeng onderweg. Net de studieadviseur maar gelijk een mail gestuurd. Of eigenlijk 2x was zo lang bezig dat ik uitgelogd was toen ik op verzenden wilde klikken, kon er ook nog wel bij... Ben echt heel erg teleurgesteld en hoop maar dat dit nog een beetje op te lossen is, maar vraag het me af. Ga maar gauw in bed liggen