Ja deze is wel heel aardig, bij de vorige ben ik zo bang geworden.
billy1
Geplaatst: 26-10-10 13:17
Ik ben toch wel een echt hollands boerinnetje, ik hou van stamppot
Mijn mooie roze airjacket is vandaag binnen gekomen!! Dus in Bathmen zal ik m showen!
Die hond van mij wordt echt met de dag gekker, hij is nl vanmorgen in de vijver gevallen/gesprongen Daarna dus maar direct met hem onde de douce gestapt, inmiddels is hij weer schoon en bijna droog. Wel jammer dat zo'n natte hond zo vreselijk stinkt
niets ernstigs. We gingen onderuit in de modder, en toen Ojee weer overeind krabbelde, ging mijn airjacket af (en Ojee ineens heeeel hard de andere kant op ) Echt nodig was het nu dus niet, maar het doet dus wel waar het voor bedoeld is.
nee, Ojee loopt in Hattem en voor Ukkie en Raimaer zit het seizoen erop.
kimdepim
Geplaatst: 26-10-10 13:51
Zo, ik ben er ook weer na een druk maar erg leuk weekend .
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga nu nog niet L. Volgende week in Bathmen nog een keer B. En als dat ook zo fijn gaat dan ga ik in Maart/April wel L starten met Sofie.
Ik zal eens even verder bij lezen .
Ik zag al op startlijsten dat Bathmen leuk gaat worden . Ik moet vroeg dressuur en kan daarna niet de cross lopen. Maar daarvoor is het nog donker. Dus ik dacht dan ga ik vrijdag wel lopen. Maar dan moet ik tot laat naar school. Voor ik dan in Bathmen ben is het ook al donker . Dus we gaan nog even uitvogelen wat we hiermee gaan doen .
Ik heb net ziekenhuis gebeld, wanneer ik een oproep krijg.. aangezien ik niks kan plannen kwa wedstrijden of evnt groomen.. nou ik weet het 25 nov..
madelene
Geplaatst: 26-10-10 18:22
billy, ben je de hond dan achterna gesprongen dat je samen met hem onder de douche moest??
dnak voor de reacties op cooper...ja ik hoop het ook...toch wel lekker als je kunt afsluiten.. als je in een keer niet kunt gaan terwijl je wel nog wat gepland hebt komt dat ook in een keer zo snel. Niet dat ik persé moet rijden...maar voor het gevoel zou het fijn zijn... (ik klaag niet hoor...er zijn genoeg ruiters die een slechter seizoen hebben gehad)
mootje...goed opletten dat die 3de persoon niet in een keer afhaakt op het laatste moment...!!
Eef_Bam
Geplaatst: 26-10-10 19:10
Goedenavond. Billy: Gaaf een roze airjacket, ben benieuwd hoe dat er uit ziet in het echt. Lielle: Gelukkig dat hij wel goed werkt! Kim: lastig probleem, ik heb hetzelfde maar moet op zondag, dus wij gaan waarschijnlijk een stalletje en overnachting regelen en op zaterdag lopen. helaas gaat dat voor jou niet. Corien: Gelukkig weet je nou wanneer je geopereerd wordt, is wel een stuk makkelijker met plannen. Madelene: Fijn dat je redelijk goed nieuws gekregen, hopelijk gaat Bathmen nog lukken! Ik ben niet zo van het oosterse eten, maar kapsalon lust ik dan weer wel .
Vandaag springles gehad met Bam, hij pakte fijn aan en sprong lekker ruig ! Moest zelf nog wat anders rijden maar verder was het echt top, hopelijk loopt hij in Hattem zoals vandaag...
Kapsalon Als je er nog niet van hebt gegeten ziet het er al uitgespuugd uit Billy, Foto van de airjacket?? Haha, wat een gekke hond heb je! Corien, Fijn dat je weet wanneer je geopereerd wordt! Hoe laat heb je morgen je gesprek? EB, Fijn dat je springles zo goed ging. Ik mag morgen weer!
Vanmiddag heeft de zadelmaker gebeld, want ik had hem geprobeerd te bellen. Helaas zat ik in vergadering en daarna kreeg ik hem weer niet te pakken!
Hier is enthousiast gereageerd op een culinaire avond hier thuis! Moeders leek het erg gezellig een hoop mensen over de vloer en lekker eten en drinken erbij. Huis is groot zat, dus overnachten kan ook altijd mocht het nodig zijn Moeten we alleen wel een datum zien te prikken
Sim
Geplaatst: 26-10-10 19:17
Mootje schreef:
Kapsalon Als je er nog niet van hebt gegeten ziet het er al uitgespuugd uit
Ik was idd vroeg vanmorgen; vroege dienst. Gezellie PB! Ik ben van de partij (ovb van datum). Billy, eindelijk issie binnen! Kun je je laatste wedstrijd van het seizoen er tenminste mee rijden! Fijn dat je je operatiedatum weet Corien! Ben je weer op tijd fit voor het nieuwe seizoen.