Maar zie net dat Wuppie ook nogal pech heeft. En gelukkig heb ik nog een heel stel andere knapperds.
Sim
Geplaatst: 17-07-09 14:33
Er zijn idd een aantal mensen hier die bijna standaard pech hebben. Daar is Wup er idd 1 van. Wel fijn als je dan nog andere dieren hebt staan waar je mee kunt werken. Dat heeft niet iedereen.
SGWuppie
Geplaatst: 17-07-09 14:41
Vind Casanova idd ook een heel lekker ding
Zonde van de Mill Reef zeg, sprong inderdaad erg apart zo op de foto te zien! Erg is dat he, als je je paard met de meeste potentie verliest. dan te bedenken wat je allemaal wel niet had kunnen bereiken...
Die mazzel heb ik inderdaad Sim, gelukkig maar! Ik word erg chagie als ik niet kan rijden
Ik heb erg veel gelukt gehad met TG met die wond aan zn kogel. Dat had ook heel anders af kunnen lopen.
SGWuppie
Geplaatst: 17-07-09 14:51
Ik rij wel volop wedstrijden ja, als mijn paarden gezond zijn. Niet meer zoveel dressuur als vroeger, want daar kom je met alle crosswedstrijden en trainingen niet meer echt aan toe.
Cassanova pas 2? Wauw, dan vind ik hem helemaal knap. Wat is het voor afstamming?
Ik rijd ook volop wedstrijden. Voornamelijk cross en dressuur. Springen schiet er jammer genoeg in het cross-seizoen bij in. Dat ga ik van de winter weer heel serieus oppakken!
Welkom Sue_/Marissa! Zo te zien heb je inderdaad super leuke paarden! Wel heel erg balen van de MillReef... Volgens mij is er paar jaar geleden nog een pony die van ons is geweest naar Dedemsvaart gegaan, geloof alleen dat hij nu in de buurt van Ermelo woont. En wit tandvlees duidt bdw bij geiten ook op bloedarmoede
Ik ben idd ook een fanatiek wedstrijdruiter (nadruk op sgw), hoewel ik op dit moment alleen een paard voor iemand anders uitbreng. Onze eigen merrie heeft net een veulen gekregen, en ons jonkie is nog in opleiding.
Sue_
Geplaatst: 17-07-09 14:55
Het is een Radisson x Heartbreaker en dat verklaart ook zijn boeverige karakter. haha.
Over paarden gesproken, ik ga het spul binnenhalen en rijden. Zal me binnenkort eens aan een terugleesronde wagen.
Leuk dat iedereen zo fanatiek is!! Ik gok dat ik dit jaar voornamelijk wat oefenrondjes sgw doe en dan misschien volgend jaar een wedstrijdje meepak.
Sim
Geplaatst: 17-07-09 14:57
Sue_ ook jij ontkomt er natuurlijk niet aan om je wat gedetailleerder voor te stellen. Dat hoort er nou eenmaal bij als je hier mee komt praten. Dus! Brand los, want wij zijn wel aardig, maar heel nieuwsgierig!
Ik ben ook wedstrijdruiter, en daarnaast ook nog fokken! Rijd normaal met 3 paarden maar op dit moment hebben er twee een veulen, dus die zijn met verlof!
ik wou ook rijden, komt het hier opeens met bakken uit de hemel vallen!
Sue_
Geplaatst: 17-07-09 14:58
Simmie schreef:
Sue_ ook jij ontkomt er natuurlijk niet aan om je wat gedetailleerder voor te stellen. Dat hoort er nou eenmaal bij als je hier mee komt praten. Dus! Brand los, want wij zijn wel aardig, maar heel nieuwsgierig!
die hou je tegoed, ok?
Sim
Geplaatst: 17-07-09 15:01
Goed, maar ik onthou het wel hoor! Je ontkomt er niet aan.
Gelukkig heb ik vanmorgen al gereden tussen de buien door. Heerlijk in de buitenbak met een stralend zonnetje. Nu is het maar somber, nat en winderig buiten.
SGWuppie
Geplaatst: 17-07-09 15:02
En als je Cassanova of Batse ooit kwijt wil, laat ff weten
Ha ha ha! Marieke denkt alweer aan uitbreiding van haar harem. Of is het Wup's harem?
SGWuppie
Geplaatst: 17-07-09 15:04
Beide hoewel Wup de baas is
Ik hoop maar dat Ollie een schimmelveulentje op de wereld zet, hoewel de kans dat het een vos met bles en 4 witte benen is met Tangelo ook niet klein is