Ik maak me weer op voor een hele week kantoorwerk 
Veel plezier met jullie stage Ilse en Amber!!
@ Ilse ... het is ook erg lastig als je heel lang moet wachten totdat het paard droog is. Als je het paard bij huis hebt staan is het nog wel te doen, maar anders is het toch handiger om te scheren. Bij de paarden hier op stal vind ik eigenlijk weinig verschil in hoeveelheid haar met wel of niet een deken op. Lady ook, die is wel wat fluffy .. maar echt een pak haar heeft ze niet (heeft dit jaar geen deken op overigens).
@ Amber ... jaaaa joh, stond er versteld van dat ie met ringrijden zo braaf was .. dat was echt mss de 5e keer dat ie van het erf af was
Met die jubileumshow 2 weken geleden overigens ook, stond er weer versteld van dat ie zo goed naar mij bleef luisteren ondanks de ambiance. Krijg nog steeds complimentjes 
Mijn mexicaan heb ik bij piaffe weg, is er in de kleur die ik heb (was veeeeel lichter toen ik hem kocht) en is er in het zwart .. geloof iets van 40 euro. Het is niet de geweldigste kwaliteit leer hoor (niet hard en stug hoor, gewoon structuur is wat vreemd), maar hij houd het wel. Vond hem ook erg gaaf, daarom vorig jaar aangeschaft 
Ponypost Service .. jaa, heb ik eigenlijk niet eens zelf bedacht. M'n vriendin heeft het voor de gein zo genoemd 
Is veel leuker dan op de fiets toch?
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 28-10-07 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt