Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lag ook wel vrij glad, ms dat hij daarom wat voorzichtig was? Springen stelde niet zo veel voor, enkel een dubbel op 1 galopsprong en een hindernis met blauwe golfjes onder. Dubbel kwam super uit. Was ik zodanig blij dat ik mijn zes voorbij reed :p Cirkel en dan braaf erover. Maar daarachter was het een gebroken lijn naar de golfjessprong. Nog altijd wat verstrooid. In de remmen natuurlijk. Terug aangereden. Braaf erover. 2 "weigeringen" lijkt heel slecht, maar was zo hard mijn fout dat ik t niet echt erg vond
inspringen was trouwens super hectisch in die minipaddock. Dus was al blij dat we dat overleefden. Cross was toch over het ganse terrein en begon heel braaf (twee boompjes) en dan een grachtje en boogsprong. Maar dan dus bed (B), uitsprong waterbak, put (B), hindernis op bergje, "spuit" sprong (B), heg (B), punt, trakhener (B), huisje en boom in waterbak. Ik had mij al half voorgenomen om te ruilen voor de 60
Maar knollie was superbraaf!! Trok overal fijn naartoe, beste sprongen waren nog die hogere sprongen. Conclusie:
ik ga toch maar eens écht polsen of ik mijn licentie nog kan omzetten, en ondertussen rustig thuis dressuur trainen en ms eens jumping en crossles meepikken. Hij zal er toch eens aan moeten geloven
Wij zijn gelukkig gezegend met een hele droge wei, maar ook daar een paar grote plassen. We leuk trouwens Antonius dat je zo maar eventjes de "echte" dressuurruiters eruit gereden hebt. En ook wel motiverend na de twee uitschuivers van de laatste crossen, eventjes van stiel veranderen
Ik zal jou J debuut in gedachten houden Daph
gisteren trouwens een super fijne dressuurles gehad, en dat de dag na de cross. Heel blij mee… Nu een dagje rustig hobbelen en dan morgen wordt pony nog eens losgemaakt.
Ken het gevoel helaas. Niet aanwijsbaar kreupel of ziek maar toch ergens een gebrek aan enthousiasme en motivatie. In mijn geval bleek het het begin van (nu nog klinische) spat/artrose te zijn, op beide achterbenen. Mank was hij dus niet maar symmetrisch korter, en dit viel vooral te merken aan zijn "go" die verminderde. Hij deed het allemaal nog wel, maar moest er voor mijn gevoel te veel druk op zetten. Maar daar wil ik je natuurlijk niet bang mee maken, kan even goed iets simpel zijn met de voeding of algemeen beetje overdaan. Hopelijk wordt je iets wijzer van de bloeduitslag!
Proficiat Varekaj! Weet niet of ik dat al heb gezegd of niet, de examens eisen al zijn tol.
maar het zijn wel lessen waar je een tijdje mee voortkan. Het is niet zo dat ik elke week les neem bij hen want dan ben ik geruïneerd (of eerder mijn moeder). Krijg altijd huiswerk mee en dan pas ik dat toe als ik alleen rij of spring.
was gisteren midden op de dag al bijna een uur kwijt op een traject wat normaal 20 min kost met de auto.

)