San die What
Mo ik snap wat je bedoelt maar 90 cm gaat niet met moeite. Ik moet alleen zelf sneller durven doorbouwen. Ik ben nog in het stadium van als het maar laag staat dan blijft Ferrose het wel doen en bouw dus zelf (kan nu niet naar les) langzaam door en daardoor moet Ferrose voor haar springconditie op dit moment teveel rondjes lopen. Ik moet mezelf dus even een schop onder mijn kont geven wat dat betreft. Maar wat betreft of ik een b-cross aankan vertrouw ik gewoon op Rob. Hij heeft toen ik vroeg BB of B starten gezegd dat we gewoon de B in moesten en als Rob zegt dat wij het kunnen dan vertrouw ik op zijn oordeel. En het klopt wat je zegt dat een crosstraining niet te vergelijken is met een echte cross, maar aangezien je een echte cross niet kan trainen zal ik dat toch hopelijk ooit een keer proefondervindelijk mogen testen of we dat ook kunnen.
Maar je hoeft van mij niet op je handen te zitten hoor, ik kan heel goed begrijpen dat jij en nog wat anderen me stronteigenwijs en met een plaat voor mijn kop vinden waar het Ferrose betreft.
Laatst bijgewerkt door Joki op 11-03-12 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt