t Is echt een raar mens hoor, liep ze met een microfoon over het terrein koerende duiven na te doen. Vraagt ze aan m'n vriendin "en geniet u ervan?" En die zei heel droog "van de fair wel, jammer dat er zoveel duiven rondlopen"? En vrolijk koert Marijke verder.
Dat meisje ken ik. Inderdaad schrikken Wij gaan de truck nog even thuisbrengen en dan lekker naar Den Bosch. Was leuk, maar inmiddels ook wel weer klaar mee
Ben weer thuis, lees later bij maar en top weekend gehad! Dressuur tevreden, doorzitten hele tijd vooral in midden draf is nog best lastig op What. Stond toen 9e, springen foutloos en toen 5e! De cross foutloos maar 35 sec te laat binnen, uiteindelijk 6e geworden! Annemiek idd 1e, superknap voor d'r L debuut! Moet dus leren goed tempo te rijden. Lielle ook goed tevreden over M debuut, sim had ook lekker gereden helaas 2 weigeringen in de cross. Zonde want ze stond 4e na de dressuur en sprongen. Lau had met maat 2 weigeringen ook helaas, met Het weet ik niet. Volgens mij heb ik het zo in het lort verteld. Sorry voor t slechte NL, zit op iPhone.
Ik heb van de week een rondje DA gebelt wat de mogelijkheden zijn om Caap dopingvrij plat te spuiten voor de dressuur haha! Ga gewoon alles proberen.
_Noor
Geplaatst: 14-08-11 20:06
Goed gedaan, Sannn! Ben benieuwd naar de rest van de verslagen . Corien, apart. Volgens mij kom je op de lijst n.a.v. een opgestuurde coupon of een mailtje. Maar even bellen lijkt me goed idee
Mootje, gezellig weekendje hoge Noorden!
Laatst bijgewerkt door _Noor op 14-08-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ook weer thuis. Beetje jammer van mijn cross ja, schijn ik een abonnement op te hebben. Altijd als ik er goed voor sta gebeurt er wat waardoor ik weer flink kelder in het klassement. Technische lijntjes en dikkere sprongen gingen goed. L.ullig dat de stops op relatief simpele hindernissen was. 1e stop had ik zelf meer aan het been mogen hebben, dan had ik haar door kunnen drukken. 2e stop was echt niet nodig en flauw van Sim. Ach, weekend was gezellig.
Hij is altijd wel heet maar op concours is hij echt niet te rijden. Het wordt ook niet veel minder als je veel op concours gaat. Heb al het reguliere paardendrogist spul allemaal al geprobeerd maar dat is niet genoeg. Gelukkig bestaat er nog meer .