Lekker Mootje, ik doe er ook altijd stukjes banaan en stukjes tomaat bij in de oven. Er wordt voor mij vanavond iets zeer culinairs gekookt door Noortje en haar vriendin, beide mannen zouden ook komen eten, alhoewel die ene Ronald nu wel niet zal komen (of heel veel later). Ik moet voor het toetje zorgen, is geregeld.
mmmmm heerlijk Mootje, mijn "keukenleven" bestaat uit culinaire dieptepunten met af en toe een culinair hoogtepunt. En gisteren was weer zo'n dag! O, o wat hebben we lekker gegeten. Tortillataart, mmmmmmmmmmmmmm
Ik had een ordinaire (zelfgemaakte) maaltijdsalade met gebakken kerrie-knoflookkip en gebakken ontbijtspekplakjes.
MargreetW
Geplaatst: 02-05-11 18:14
Ja hoor Mootje, ik leg de banaan in dunne plakjes ertussen en zo ook de tomaatjes, wij vinden het in elk geval erg lekker. Wat Noor maakt zal ongetwijfeld iets met een Italiaanse inslag zijn, het ruikt hier wel heel erg knoflokerig overigens.
Klinkt met de banaan wel lekker. helaas hier nog geen oven, dus de overheerlijk ovenmaaltijden moet ik nu een tijd missen. Balen van je vriend Noor! Sanurie mooie cap. BVW gelukkig viel het mee met jullie hond.
Wij eten aardappels, sla en tartaar.
Eef_Bam
Geplaatst: 02-05-11 18:23
Sann: Je hebt gelijk, ik had mezelf er ook al op betrapt. Tg: Ik denk dat dat hem was dan, erg leuk paard, als hij hem toevallig wegdoet laat je het dan horen? Margreet: het klinkt niet heel aantrekkelijk, maar juist die dingen die niet lekker klinken kunnen vaak juist verassend lekker zijn
Nou Corien en ik staan op internet: http://www.rabosport.nl/paardensport Dat ik zomaar "ineens" aan het praten ben is dankzij het paard dat ineens achter langs kwam rennen, die hebben ze er uitgeknipt , er werd mij gevraagd wat ik geleerd had vandaag.
Joki
Geplaatst: 02-05-11 18:32
Stoere filmpjes EB en corien Sanurie heeft een vrije middag Vief heeft genoten van haar studentenwedstrijd Ik ga met Sim mee en zou zelf ook nooit springen met de kop vastgezet. Als je heel handig bent kan eventueel een slofteugel nog (deze omhoog gehouden door de keelriem) maar zelfs dat vind ik eng. Oplossing heb ik ook niet. Mo heeft eind mei een weekje vrij Sterkte met je hond bvw, gelukkig lijkt het mee te vallen leuke foto's vief Woll gaat erg netjes Margriet Texelse kan Texel niet meer verlaten door een brug die in het water viel. Het klinkt bijna als een huiswerksmoes MM wat ontzettend balen Snoekiej wel balen van je boete. Sanurie leuke foto
Ferrose en ik zijn vandaag op stapbuitenrit geweest. Ze was gister al erg moe dus vandaag maar rustig aan gedaan en morgen weer ietsje meer dan mag ze woensdag oefenparcours met mijn springinstructrice lopen
texelse
Geplaatst: 02-05-11 18:48
Moet ik het vriendje van Noor nog iets brengen bij de boot? Of stilt hij zijn honger met nootjes, en een patatje (oorlog )??
Ja dames ik kan het eiland niet af, en het is echt geen smoes, maar het vriendje van Noor dus ook niet. Voor mij maakt het niet uit, maar voor hem is het wel heel vervelend, en voor al die anderen die wel naar huis willen en niet kunnen.....
ik heb heel hollands gekookte aardappels, doperwten+wortels en karbonade gehad. Krijg wel alweer honger als ik al dat lekkers lees! Witlof en banaan klinkt heel ranzig maar is blijkbaar wel lekker.
filmpje is eindelijk geladen, die zal ik nog even kijken en dan naar de paardjes
TeeGee
Geplaatst: 02-05-11 19:07
Goed! Erg leerzaam! Ik mag hem niet meer als een jong paard behandelen maar gewoon rijden. Mag niet te truttig doen. Schimpie heeft vanmiddag voorijzers gekregen, 2e enting en net startkaart aangevraagd T ging ook fijn, geen zenuwen vandaag gelukkig. En zn pasppoort is ingetekend door FEI DA....
Oeh! Lekker Mo! Ik zag vandaag ook heerlijk sappige Hollandse!!!! aardbeien liggen, maar ze waren wel erg duur vond ik. Ben dol op aardbeien, maar dan wel zonder poespas (lees: suiker of slagroom), ik wil ze lekker puur!
Een collega woont naast een kweker en een heerlijk bakje kost 2.50
Sussie85
Geplaatst: 02-05-11 19:25
Mootje: mmm aardbeien! Die heb ik ook op als toetje. TG: fijn dat schimpie het ook zo lekker doet allemaal. En weer wat geleerd tijdens de les dus. Wanneer is jullie debuut? Evie&Corien: heb jullie net even bekeken op rabosport. Wel grappig volgens mij om jezelf zo terug te zien. Corien: ik heb mijn duim vandaag weer open gestoten. Het vleesbultje op mijn duim is dus nu weer rood. Gelukkig niet erg pijnlijk. Texelse: hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen, die brug in het water? Vief: leuke foto's! Was wel een geslaagd weekend zo te lezen. Joki: heeft een moe paard. Sanurie: mooie set en mooie foto. Margreet: geeft hier culinaire tips. Shanouk: balen van je bekeuring. Maar soms beter een bekeuring dan je paard in elkaar.
Ik heb vanmiddag nog een lage hannoveraanse neusriem bijgehaald. Ik was Weltsieger daar mee gaan rijden en nu wil pa die ook voor Vivre gaan gebruiken bij de dressuur. Zo duur zijn die dingen niet dus maar eentje bijgehaald.
Edit: Simone, wij halen ze hier voor 1,50 euro bij de boer. Vind ik niet duur!
TG, Wat fijn dat Schimpie zo goed ging met de les Je hebt dus nu een volwaardig 2de paard te rijden! Sussie, Een Hann. neusriem is inderdaad niet zo duur!