Goedemorgen! Nou bianca nog veel plezier! Die lange busreis was ook niet aan mij besteed. Snoekiej nou ik vind hem echt netjes gelukt! En een erg orgineel idee ook!
bvw
Geplaatst: 26-10-10 10:45
Vief, leuk topic van het veulen met de koe Dorien, hutspot met bruine bonen? Nooit van gehoord! Heeft dat ook nog een naam? Sannn vervelend dat je nog last van je pols hebt, hopelijk niks ernstig! Margriet, gave foto's! Sussie wat gaaf naar JL! Die kinderen gewoon weg denken Bianca wat moet je gruwelijk veel in de bus zitten
madelene
Geplaatst: 26-10-10 11:14
ik ben gisteren met cooper bij de DA/Osteo geweest..het viel gelukkig allemaal mee. de pijn is zijn kaken is helemaal weg, ze hebben geklopt, met accupunctuur naalden geprikt...toonde niks meer... De Osteo voelde wel een blessure aan de bovenkant van zijn hoofd, en dat was waarschijnlijk de veroorzaker...fikse hoofdpijn van waarschijnlijk een kopstoot ergens??? Daarvandaan dan ook het onrustige hoofd....
Kon heel goed zijn dat hij daarom scheef is gaan lopen, mede doordat hij nog niet optimaal bespierd is schiet het dan door...ook behandeld...
We hebben ook nog een foto gemaakt van de aanhechting hoofd/hals waar hij die zware behandeling onder narcose heeft gehad in augustus...en alles zat nog goed... De Osteo gaat zelfs met de foto's van cooper en ervaringen een soort van "case" maken om dat in zijn vakkring te bespreken en eventuele patienten bewijs laten zien...(als ik het allemaal goed begrepen heb)
Maar het viel uiteindelijk allemaal mee..donderdag en vrijdag mag ik weer gaan rijden...en als hij goed aanvoelt dan kon ik ook naar bathmen gaan...yeeeaaaahhhh maarrrrrrrr....dan moet hij echt goed aanvoelen...
Imam valt flauw is Aubergine gevuld met gekruid lamsgehakt. Echt heel lekker. Volgens mijn vriend is dat Turks zoals zijn oma dat vroeger maakte. Dat is het echte Turks. Turkse recepten hebben vaak van dat soort aaprte namen.
Arabisch is eigenlijk meer de Libanese en Syrische keuken en dit restaurant was echt een combi.
ik ben dol op oosters eten...mjammie...kan ik echt iedere dag op..(wel natuurlijk is combinatie met de hollandse bruine boterham uiteraard..) Arabisch/midden oosten gaat nog wel..over 2 weken vakantie in egypte...en als de koks koken zoals moeder ze dat geleerd heeft dan gaat het nog wel..maar dat verwesterse egyptische eten...dat lijkt nergens op.
bvw
Geplaatst: 26-10-10 11:44
Ik ken het allemaal niet maar wil het best eens testen, kom maar op met die meeting
Prima! Huis is hier idd ruim genoeg! Erg gezellig. M'n moeder zegt net al binnenkort gaan ze hier weer op het widl dus dan hebben we de ijskast ook weer vol met haas, eend en gans.
Ik heb/had een iranees vrouwtje op werk en die nam ookaltijd van die oosterse gerechten mee, hummus das niet te haggelen sorry dames.. falafel lust ik ook niet das soort zooi met erwten
Klinkt wel erg gezellig maar of ik het allemaal lus
Madelene das goed nieuws! hoop datje bathem nog kan rijden!