Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Ik vind alleen dat in Markelo ze het niet echt kunnen maken aangezien hindernis jury mensen hebben aangemoedigd door te rijden. Natuurlijk moet iedereen de regels kennen, maar in een dergelijke situatie....
peanutbutter schreef:Ja, scheelt denk ik ook
Ik heb ze op die van Het na altijd gehad voor de B rondjes. Zoals Maat liep 4x ergens langs maar hij heeft meer geleerd van het doorrijden dan van dat ik stopte.
mo_van_dijk schreef:Dan ben ik dus ook geen heilig boontje... Het is alleen niet bestraft
peanutbutter schreef:Hij kan nog wel een half jaar last hebben van hormonen hoor Bianca. Onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat tot een jaar na castratie een ruin nog evt. kan bevruchten. Amati is nu iets meer dan een jaar geleden gedaan en pas sinds paar maanden merk je dat hij hormonen volledig kwijt is.
__Marloes schreef:Ik stond ook stil voor de waterbak in ysselsteyn () en toen had vinet een paar keer omgedraait en ik wist niet hoeveel weigeringen ze hadden gerekend. Ik was doorgereden want niemand had gezegt dat ik moest stoppen. Hoor ik opeens omroepen dat ik er daar 3 had, dus ik was ook uitgesloten maar had wel doorgereden. een tijdje later kreeg ik ook een brief van de knhs
maar dit is toch eigenlijk ook een fout van de hinderniscontroleurs? die hadden tegen mij moeten zeggen "ik pak je nr af en je mag niet doorcrossen, als je dat wel doet dan krijg je een waarschuwing van de knhs" oid neem ik aan?
mo_van_dijk schreef:Ik was de controle kwijt in de cross en mijn paard sprong gewoon wat hij tegenkwam. Ik was mij er wel degelijk van bewust dat ik de verkeerde hindernis sprong. Nu was het parcours vervolgen (nog twee sprongen) de snelste manier om het parcours te verlaten. Ik heb hem wel even stilgezet na die sprong... Mijn hart zat toen echt in mijn keel!