Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BuenaVista schreef:Leuk paardje hoor Bianca... Je bent ook vlak bij mij thuis geweest.. Ik woon daar zeer dichtbij![]()
Ik heb met hem weinig geluk zo op deze manier. CoriienRN schreef:Mooie paard biancaIk ben nog steeds op zoek
andrea lekker zo'n boksessie
Daarnaast heb ik iets van 30 a 40 paarden particulier bekeken, door gewoon op 1 dag een aantal af te rijden en dat in een tijd van 3 weken...
Dus ik sta nu ook voor duizend procent achter deze. Mocht er iets zijn dat deze de keuring niet haalt dan heb ik een tweede keus gereserveerd bij Nijhof. Echt een super bedrijf. 

Fijne afstamming ook.... Voor je het weet rijd je weer rond op wedstrijden, komt goed!
.

Waar zal 't heve?

Losrijden was een ramp. Ik stond echt op het punt om af te stappen en me af te melden. Op een gegeven moment kwam ze alleen nog maar omhoog, het was gewoon mega vervelend voor de andere ruiters volgens mij. Uiteindelijk ging ze wel weer rond. Toen de proef in. Dat wou ze niet. Toen ging er iemand voor mij aan, en ging ze wel achteraan maar daarna kreeg ik haar weer amper voorwaarts. De proef begon eigenlijk best goed, ze kwam iig niet in verzet ofzo. Maar bij de tweede galop ging ze wel heel erg tegen de hand en later nog een paar keer. Toen naar de 2e proef. Hier wou ze natuurlijk ook niet in. Deze proef ging ook nog wel boven verwachting. Alleen ging ze één keer steigeren, vlak voor de middenstap. Voor de rest redelijk braaf maar nog wel een aantal keren tegen de hand. Ik had in de 1e proef 190 pt en in de 2e 189. Dat viel me nog heel erg mee, maar het is gewoon zonde want ze kon zoveel beter. Maar ze moet zich dan wel gedragen en dat is voor haar het moeilijkste

.

Knappe beslissing hoor! Je nieuwe paardje is wel een knapperd zeg
Balen ook dat je zovee pech hebt met Jaro....
Fijn dat ie het zo braaf oppakt allemaal!
) Ook wel eens lekker een extra avondje bankhangen
Morgenochtend op tijd opstaan en nog wat leren en daarna ga ik schaatsen

Heb echt zin