We hebben bij de manege echt een ideale picknick tafel staan in het verlengde van een zandpad. En steeds denk ik.....die ga ik nog een keertje springen! tot nu toe nog niet gedaan...
volgens het hindernisoverzicht zit er geen alternatief op. Ik heb de hindernis gezien zaterdag, het is een kleine greppel met een dikke boom erachter. De coffin ernaast voor het M/Z is dik!
zit op school pff.. haha.. Maja, ik zou heb dus zaterdag de brabantse kampioenschappen, en nu ging ik gistere rijden op de keytenburg waar luuk staat, en hij kwa heel duf en langzaam zijn stal uit, maar dat heeft tie normaal ook wel. ( hij moet altijd op gang komen ) enne toen ging ik er op in de binnebak en toen ging k stappen en liep hij goed en toen wou ik hem rond en diep rijden en aandraven en toenin draf voelde ik dat hij niet goed liep, dus nu blijkt dat tie beetje kreupel is.
'K heb gistere gekoeld zijn voorbeentje hopelijk is het vandaag over maja..
Ik heb niet echt bijgelezen, want heb zo herkansing wiskunde..spannend!
Gisteren had ik eerst met Sunny in de hagel gereden en toen met Violin naar de manege geweest. Daarna werd ik opeens heel erg ziek. Ik lag echt helemaal voor pampus. nu is het bijna over, best wel vreemd!
Ik heb de 2 paarden ook net tussen de buien door gereden. Met uitstappen van Uvanta ging het wel erg hard regenen. Was ik net calypso aan het rijden, kwam de DA er al aan. Naja dan maar wat minder gereden.
Scum: ja ik hoop het ook, heb gistere gewoon met lang teugeltje gedraaft en gestapt en met verloop van tijd voelde het al iets minder aan maarja, vandaag maar even kijken hoe hij loopt
ja zeg ik tog ook haha kijk maar reactie boven je Ja idd, baal ik ook van, maar hij heeft woensdag in de stapmolen gestaan, misschien iets verdraaid ofzo..
@Lielle&Jitske: omdat hij in het begin normaal ook altijd wel iets of wa stijf is, dus miss dat hij zich verstapt had, dus draaifde ik heel rustig met lange teugel en toen ging het wel wat ietsje beter, maar niet helemaal dus toen ben ik gestopt!