[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:23

Nickeltje schreef:
Heb hier ook een lamme dag.
Had gepland vandaag naar mn ouders te gaan om met Zeph te kunnen werken, maar heb zaterdag nogal flinke ruzie met mn moeder gemaakt en ben geloof ik neit echt welkom thuis...
Moet dus nog zien hoe ik dat komende zaterdag aan ga pakken.
Nu zit ik dus me in Leiden nogal te vervelen in dit saaie appartement...

oh, dat is helemaal een rotsituatie!

Misschien kijken of je voor zaterdag vast iets uit kan praten? Anders kom je niet echt leuk thuis nee...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:23

een eenheid is 6 minuten.....ik heb dus 4,7 uur gewerkt, maar ik ben er toch al vanaf half 9 Bloos

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:26

Haha Wup, dat gevoel ken ik. Ik moest net in het zonnetje naar een ander gebouw lopen, dat vraaaagt om een 'ommetje' Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:28

Klinkt inderdaad als een lamme dag Wuppie!

MJ: heb ik al geprobeerd.
Kreeg een reactie per email waar ik nu even niet zo veel mee kan. Kern boodschap was dat we elkaar allemaal vrij moeten laten en dat als ik me te veel met haar huishouden bemoei, ik beter niet meer gewoon thuis kan komen, maar enkel op bezoek...
Weet dus niet of en hoe ik hierop reageer. Mijn excuses heb ik al lang aangeboden...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:30

hm, normaal zou je even een afkoelperiode kunnen inlassen maar jij wil natuurlijk wel graag weer naar huis (lees paard).

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:35

Idd... zit me hier gewoon op te vreten. Heb hele dagen niks te doen en het is super mooi weer... Heel logisch dus om naar huis te gaan en lekker te rijden ofzo...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:35

Ben wel benieuwd hoe jij je dan met haar huishouden bemoeit Haha! Lijkt me nou niet echt interessant eigenlijk, het huishouden van je moeder Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:39

jij dacht hetzelfde als ik marieke *LOL*

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:40

Zij heeft een vogelasiel wat heel erg veel tijd kost, ook van ons als we thuis zijn. Op zich vind ik dat niet een heel groot probleem, want ze zorgen altijd ook voor mijn dieren die daar staan.
Maar in de gootsteen in de keuken bijvoorbeeld worden alle voerbakjes ook altijd afgewassen. Nog steeds geen probleem, maar als bij dat afwassen de vaatdoek dan onder de smurrie zit en ik de tafel af wil nemen en (hardop) loop te griezelen van hoe vies die vaatdoek is, vat ze dat meteen als een mega commentaar op.
Vervolgens wou ik een ei bakken op brood dus sta een pan af te wassen waar eerder aardappels in gebakken waren. Ik heb graag dat mijn ei naar ei smaakt, anders zou ik wel aardappel bakken, maar ook dat vatte ze op als dat ik haar keuken en haar kookspul vies vind en dat was eigenlijk waar het op uitbarstte...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:43

klinkt meer als een druppel dan wat anders Knipoog Beide dingen zijn voor een buitenstaander niet zo schokkend (1e kan me jouw reactie voorstellen, maar ik bak ook rustig eieren in een al gebruikte pan), dus mss dat er wat meer aan de hand is. Dat kan tussen jullie zijn, of gewoon alleen met je moeder?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:43

Door de drukte in het vogelasiel loopt iedereen beetje op zijn tandvlees. Vervolgens zat de dierenambulance met 6 hele jonge katten die niet naar de opvang konden vanwege ziekte in de opvang, dus die heeft ze er ook even bij genomen. Toen ik zachtjes zei dat we het nog niet druk genoeg hadden, werd die opmerking ook op het lijstje er bij gezet.
En ik had ook nog commentaar op het gegeven dat ik om 7u mn bedje uit getrommeld werd om de pony van mn zusje in te vlechten want die had wedstrijd en toen ik dan toch al uit bed was, kreeg ik ook de mededeling dat voor 12u alle stallen (9 stuks) gemest moesten zijn omdat dan de mest opgehaald zou worden. Toen ik zei dat dat niet helemaal haalbaar was in mijn eentje kreeg ik het verwijt egoïstisch te zijn en nooit mee te willen werken...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:44

Mn moeder en ik kunnen nooit langer dan 3 dagen in hetzelfde huis doorbrengen...
Maar nu was het wel heel erg heftig...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:45

de druppel dus bij jullie alletwee zo te zien. Misschien toch maar even laten kalmeren?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:48

Dat is wat ik nu doe.
Ik wacht af... Maar elke keer als de telefoon gaat, schrik ik omdat ik eigenlijk hoop dath et mn moeder is, maar ook weer op zie tegen de confrontatie.
En ik wil zaterdag heel erg graag mee op training...
De dressuur les die vrijdag avond gepland staat kan me gestolen worden...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:49

weet je hoe je vader erover denkt?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:50

Die probeert normaal gezien als soort van onderhandelaar te werken en ons aan 1 tafel te krijgen.
Maar hij steunt mijn moeder altijd. Ergens ook wel gelukkig anders had hij niet niet ruim 30 jaar tot nu toe met haar volgehouden denk ik...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:51

zou hij nu weer als 'bemiddelaar' willen optreden? Want zo te lezen wil je het wel graag oplossen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:52

klinkt heeeel vervelend Nickeltje! Ach gut ik ben ook wel blij dat ik nou m'n huisje heb hoor, botste ook best vaak met m'n moeder Sigaar

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:53

Tja... ik weet niet of hij door heeft wat er nu speelt.
Ik ben zaterdag naar Leiden vertrokken hen heb daarna met hem nog geen contact gehad want hij was maandag en dinsdag op een beurs in Duitsland. Ik weet niet hoe hij nu door heeft dat er een soort stille-oorlog heerst...
Ik denk dat ik nog maar afwacht tot donderdagavond ofzo... Misschien koelt ze een beetje af...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:55

En anders je vader bellen en eea vertellen?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:57

Dat is inderdaad het verstandigste. Alleen mijn probleem is dat als ik nu de telefoon pak en het nummer kies, de tranen al in mn ogen schieten (ben echt een jankerd als ik boos of verdrietig ben) en als ik dan moet praten, schiet mn strot echt helemaal dicht. Praten lukt dan echt nauwelijks...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:58

Ach gut Nickeltje Ik ken het hoor, je bent niet de enige. Maar daar zal je vader vast wel begrip voor hebben.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:59

Ik kan echt niet wachten tot ik over een paar jaar arts ben en gewoon genoeg geld verdien om mn paard hier op volpension te kunnen zetten. En dan af en toe bij mn ouders op bezoek kan gaan...
Ik ga nu even douchen denk ik. Moet zo met vriendje naar Utrecht. Naar een bbq van en vriend van hem. Afleiding hoop ik...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:01

Ik had dat soort dingen ook regelmatig vroeger met mijn moeder. Nu ik op mezelf woon hebben we eigenlijk nooit meer onenigheid. Soms zijn moeders gewoon heel onredelijk en kun je beter een keer slikken en sorry zeggen om de vrede te herstellen, aangezien dat uiteindelijk ook in jouw voordeel is en je waarschijnlijk door voet bij stuk te houden toch geen gelijk krijgt.

Gewoon zelf bellen joh! Je gaat met dit mooie weer toch niet binnen zitten!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:02

Mijn excuses heb ik al uitgebreid aangeboden...