Ik gebruik nooit wasverzachter en als Noor straks weg is, zal ik ook bitterweinig meer te wassen hebben. Toen iedereen nog thuis woonde waste ik soms wel 4x per dag. En Roos, anders moet je er zo'n colour catch doekje bij doen, die doe ik vaak bij bv een rode was waar sommige dingen een wit randje hebben, werkt perfect. Ut spoelt hier van de regen, dus vertrek weer richting bank met m'n tabje, daar ben ik echt heul blij mee.
Ohhhhh dat heeft Rem ook altijd Mandy! Ik probeer hem elke week te verschonen.
muts_marijke
Geplaatst: 01-12-11 15:45
ik doe hem ook elke week, maar heb ook elke week een mopperend iemand naast me liggen
_Noor
Geplaatst: 01-12-11 15:45
Ik heb het liefst iedere dag een schoon bed, niet erg realistisch hahaha. Vriendje maakt zich daar totaal niet druk om.
rowo
Geplaatst: 01-12-11 15:46
Ik verschoon het bed iig elke 2 weken... het komt namelijk nogal eens voor dat we in Haaksbergen slapen.
Wat iemand toch lekker vind aan een bed wat niet lekker ruikt?
Annetje
Geplaatst: 01-12-11 15:47
Vief veel plezier op je buitenritje! Hopelijk worden jullie neit te nat geregend.
Ik lees vanalles over wordfeud. Zo blij dat mijn telefoon dat niet heeft, veeel te verslavend!
Jonkies zijn leuk om naar te kijken, maar ik kruip er zelf niet op.
MM dat is balen joh! Snel de monteur nog laten komen vandaag? of misschien heb je een handige buurman? Wasverzachter vind ik vaak stinken en meestal kan ik er ook niet tegen.
Lau ik ben ook zo'n sloddervos en ben ondertussen ook alles dubbel aan het aanschaffen zodat ik daar iets kan laten liggen en het niet meer mee naar huis hoef te nemen. Ik heb volgens mij al 3x lenzen weg kunnen gooien omdat ik óf de vloeistof, of het bakje, of allebei vergeten was naar hem mee te nemen....
Thanks trouwens nog voor de berichten op het nieuws van Vies Ik heb vanmorgen het hele schema overgenomen in mijn agenda en hoop dat het gaat lukken. Vandaag staat er 30 minuten stappen op de planning. Wie van jullie heeft hier trouwens een vos en mij toegevoegd op facebook? Ik ben echt zo slecht in namen/gezichten en jullie facebookprofielen lijken niet eens op jullie boktprofiel (of ik kijk zo scheel)
1 ochtendje weg................. 5 ( VIJF ) pagina's om bij te lezen !!!! Hebben jullie allemaal niets anders te doen???
rowo
Geplaatst: 01-12-11 16:07
texelse schreef:
1 ochtendje weg................. 5 ( VIJF ) pagina's om bij te lezen !!!! Hebben jullie allemaal niets anders te doen???
Euh.... ik ben blij dat bokt er is, met mijn 2 laatste daagjes uitzitten op mijn werk
texelse
Geplaatst: 01-12-11 16:19
Zooo al bijgelezen, het viel mee, hoofdzakelijk ging het over de was. Nou daar kan ik kort over zijn, als het hier spaak loopt gebruik ik (kan ik gebruiken) 4 wasmachines. In ons zomer- en ons winterverblijf staat er eentje, er staat er een in de wasruimte voor de gasten en er staat er een in de schuur voor de overalls en de paardenspullen. Dat schiet lekker op hoor Marijke!! Zo wil ik, als we een nieuwe keuken doen, ook 2 vaatwassers. Iedereen lacht me uit, tot ik het uitgelegd heb, en dan vinden ze het wel logisch. Ik hou van opschieten als ik de dingen aanpak en wachten tot er weer eens een apparaat klaar is, of dingen dubbel doen, daar hou ik niet van.
Inmiddels is het over 3-en en ik hoop dat we zo een positieve post van Hennydehart krijgen.
Kris
Geplaatst: 01-12-11 16:20
Wat gaat het toch hard hier! Ik kom amper aan bijlezen toe Ben inmiddels wel zwaar verslaafd aan wordfeud! Noor, zit al tijdje te wachten tot ik weer aan de beurt ben
Wat een *** weer zeg, gelukkig droog op school en thuis aangekomen.
Stephanie: Beterschap! Vies: Inderdaad gemengd nieuws, zal het zeker even goed navragen nog! Sim: Dat stuk uit de telegraaf Daniëlle: gaat echt zo super met Tessa he nu! Echt zo leuk voor jullie beide! Henny: Wat onzettend klote...... Echt een dikke voor je! marijke: Dat is echt balen Ik mag even voor honderd euro aan rijbroek uitzoeken Alleen moet ik er 1 bij voor gewoon en ook voor de wedstrijd. Hier thuis gebruiken wij ook geen wasverzachter, bijna niemand kan er tegen.... Vies: Dat kan ik wel zijn, heb ook een vos, iemand met blond krullend haar???
Zo even slapen, ben echt weer helemaal op na gister. Moest afsluiten bij turnen en vorige periode net steeds 5 of 5,5 maar heb revanche gehad. Alleen maar 7 en 7,5 dus ontzettend blij Daarna 4 lessen gedraaid op me stage, dus helemaal op nu. En heb vanavond weer springles dus wil iets fitter zijn! Want vorige week ook een uurtje geslapen en het ging toen zo lekker.
Goeiemiddag! Ik ben er ook weer eens. Lees wel een hoop mee, maar ik heb gewoon weinig tijd om uitgebreid te reageren. Vorstin is weer gestapt, die was braaf. Als het goed is nog maar een weekje nu
Succes Henny bij de DA Toch weer een beetje voorzichtig positief nieuws dus Annetje. Hoop voor je dat de prognose toch beter wordt.
Sanurie, wel blonde krullen, maar ik neem aan dat jij te jong bent om aan de uni van Tilburg te studeren
T werkt die longeerhulp een beetje? Op wat voor hoogte lopen ze dan?
Ik heb vanmiddag een heel lief aanbod gekregen waar ik Viesje zou mogen stallen als hij helemaal afgekeurd is, dus mocht dat gebeuren, dan heb ik in elk geval al een plekje waar hij eventueel nog lekker oud zo mogen worden. Voorlopig zijn we natuurlijk nog niet zo ver, maar het is toch fijn iets achter de hand te hebben.
Zo de boodschappen zijn binnen ... en raad eens! Mijn wasmachine heeft bijna 1 wasje erop zitten heb hem er om 13.30 ongeveer ingestopt dus het mag ook wel eens!
Wat fijn Annetje om zoiets achter de hand te hebben voor Vies!
Ik heb voor vanavond lekkere gebakken aardappeltjes meegenomen, met rauwkost en kip cordon bleu. Wat eten jullie?