[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:47

Corien, dat is de nieuwe topper van Nick. 4 jarige, hij had hem bij Wendela gebracht zodat ie lekker de zomer in het land kon lopen maar bleef er maar uit springen. Staat nu dus weer op stal in Ouderkerk :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:49

@ texelse _O- geweldig hoe je het noemt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 15:56

texelse schreef:
Oeps, het gesticht hier is gesloten :D . De brug op Texel waar de boot aanlegt, is in het water gevallen, dus we kunnen het eiland niet meer af! En er kan niemand meer op........ weinig sgw-gerelateerd, ik weet het, maar ik vind het toch wel heel bijzonder.

http://www.teso.nl/index.php?option=com ... 94&lang=nl
Op de onderste foto van de webcam is het opstelterrein in Den Helder te zien, en er willen toch nog wel wat mensen het eiland op zo te zien.... Er is op de foto's verder niet te zien wat er aan de hand is.

Hoorde het net al van vriendje, die staat op maandag op de markt in Den Burg en kan nu niet meer weg :+

texelse

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:57

Dan wil ik nu weten wie jouw vriendje is!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:58

De notenboer, Texelse! Toch, Noor?
Ok, hoe lang gaat dat duren? Kan hij wel voor de avond weg, dan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 16:04

Ja, de notenboer :j :D
Nou, hij belde om 3 uur dat ze in ieder geval niet voor 5en weer gaan varen en dan is het nog hopen dat het tegen die tijd gerepareerd is.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:05

Als je er niets mee te maken hebt verder is het een grappig voorval, maar als je in de rij staat in Den Helder voor de overtocht vrees ik dat je het minder grappig vindt. Het vriendje van Noor wil vast ook weer wel naar huis toe.
Teegee: lastig zeg als je paard niet in de wei wil blijven.
bvw: gelukkig lijkt het mee te vallen met de hond!
Roos: leuk dat je weer een parcours gaat rijden op wedstrijd! Succes alvast!
Evie en Corien: fijn dat de training bij de Fam. Lips zo bevallen is.

Ik heb zaterdag ook nog wat huppeltjes gesprongen met Weltsieger. Vooral op de controle geoefend. Hij wordt enthousiast en dan wil de rem wel eens zoek raken. Dus vooral veel geoefend op blijven luisteren. Gisteren Pancho weer rustig gereden. Na zijn verkoudheid mag hij nu weer gaan opbouwen. Hij mocht dus weer een rondje galloperen. En blij dat hij daarmee was!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:08

Nou dan ga ik toch een keertje naar de markt. (ik kom er noooooit). Staat ie alleen, of moet ik de leukste uitzoeken? :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:10

Hihi, gewoon zeggen dat je de vriend van Noor zoekt :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:16

Goeiemiddag :)
Ik heb weer gewerkt, ga zo Vorstin maar eens pesten en checken of ze spierpijn heeft.
Vanavond eindelijk weer een avondje thuis, heerlijk!

Ziet er netjes uit Vief!
Gelukkig maar Bwv!
Fijn dat je lekker had gereden Sussie

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:17

Oeps gevangen op een eiland dus nu!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 16:17

In principe staat ie alleen, maar nu in het seizoen heeft hij meestal iemand wel mee. Vandaag was zijn broertje mee, dus dan moet je de oudste hebben :P (Lijken nogal op elkaar)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:22

hee meiden
*een ego berichtje*

hier een kort berichtje van mij, heb alles wel braaf bijgelezen maar ben gister behoorlijk van Zeus afgelazerd. Moest de hele week kalm aan doen van de EHBO want ik heb een hersenschudding
Niet te veel kletsen want lezen gaat niet zo fijn.
Zeus is oke. En ik wordt goed verzorgt door Geert :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:24

Aaaaach Marijke, wat jammer, wat vervelend!!!!! Hopelijk is het met de spierpijn en hoofdpijn een beetje te harden.

Heel veel beterschap, en onderschat een hersenschudding niet hoor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:27

onderschatten lukt niet Texelse, Geert knupt me nog net neit op de bank, en schoonmmoeders is EHBOer en die komt zo wat 6 x op een dag ckecken of ik nog wel leef.
Nek doet heel zeer en mn hoofd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:29

Wat rot voor je Marijke! Zeus een beetje te vrolijk bij het springen van de crosshindernissen? Gelukkig is hij ongedeerd. En inderdaad wat Texelse zegt: onderschat een hersenschudding niet! Geert is normaal al lief voor je dus kan me voorstellen dat hij je nu extra goed aan het verzorgen is.

Mbt het op- en afgaan van Texel: meer dan vervelend voor een ieder die er mee te maken heeft! Hopelijk is het snel opgelost.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:33

Ik weet zelf niet wat er gebeurd is. Ze hebben mij verteld op een drie sprong. En de laatste was een picknicktafel. Daar liep hij langs. Val had er ook helemaal niet naar uitgezien maar toen ik bleef liggen wisten ze dat het niet goed was. Ik weet zelf helemaal niets. Weet alleen dat ik gister avond wakker werd in bed met mn sport bh aan en dat ik niet wist waar dat voor was. En ik heb blijkbaar 100 keer gevraagd waar is Zeus. Ik ga ook lekker weer op de bank. Niet te veel kletsen!!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:36

He wat naar MM! Doe maar rustig aan. :(:)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:42

Beterschap Marijke, rustig aan hoor. Beter een dag te lang op de bank/in bed dan er eentje tekort. Gezondheid gaat voor alles.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:42

Wat schrikken MM :oo Wel goed je rust nemen hoor! Zo'n hersenschudding is niet niks!!! Wel fijn dat Zeus er niks aan heeft over gehouden!

En Texelse zit opgesloten := Ik kan er vanaf hier eigenlijk wel om lachen, maar kan me voorstellen dat als je er van afhankelijk bent je flink baalt!

Hier nog even door tot 17.00 uur, daarna naar huis en hopelijk even snel de paardjes longeren om daarna door te gaan naar vergadering.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:43

Beterschap Marijke! En vooral niet te snel denken dat het wel gaat, want dan kun je er chronische hoofdpijn aan over houden. Dus laat je vooral lekker vertroetelen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 16:48

Belde vriendje het even, humeur is inmiddels tot ver onder vriespunt gedaald :(:)
Marijke, veel beterschap! :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:58

Jeetje MM, dat klinkt echt eng. Doe maar rustig aan :(:)

Heb vandaag mijn boete binnengekregen van 180 euro van met de trailer door rood rijden. Was een poosje geleden, kon niet meer stoppen, dus reed rustig door, en toen flitste ie de kont. Echt balen!!!! Ga wel bezwaar indienen!
Wel weer een opstekertje: Heb net een Rambo stapmolendeken binnengekregen die ik gekocht had via Bokt. Nieuw zijn ze rond de 120 euro, ik heb hem nu voor 40 euro en hij is gewoon gloednieuw :D

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:00

Bijleesactie

Margreet: wat een schatjes!!! En is het wat geworden zondag??? Later las ik het al, Leuk zeg !!!
Jetske: Leuke foto's en leuk die stiekjes :P
Urban heeft geen ZE gelukkig, wel beetje in lichte mate, zo af en toe schuurt hij beetje zijn staart of manen. En verder haat ik dazen ook, vorig jaar urban precies onder zadel geprikt, deed hem pijn als je er aan zat, dus 5 dagen niet kunnen rijden...
Evelien: Ik zou voor bruin met paars gaan voor je nieuwe capcover! ;)
Caro: Gio is egt schattig <3
Mirthe: haha, bij ons wel meer jongens, waaronder me broertje van 13 :P
Jantine: Wat is Sem schattig, en dat koppie als hij lacht, geweldig :D
JN: sterkte!!! :(:)
Mirthe: leuke foto van jou en beau :)
Vele hebben crosstraining gehad, paar in BN en paar in Ede, en zo te lezen waren alle trainingen zeer geslaagd :)
Sannn: Gave foto!!!! 8-)
Noor: Wat een grote bijleesactie heb jij gedaan zeg!! Daar kan niemand tegen op!!!
Lau: Balen zeg, zo'n eind gereden voor een slechte cross!!!!
Vief: Heeft een leuke studentenwedstrijd gehad :) Wel apart zeg!! Lijkt me wel leuk!
Magriet: gelukkig gaat al beter met Aline!!!
Bvw,: dat is goed nieuws!!!!
Texelse: Die wordt gevangen gehouden op haar eiland, hopelijk wordt de brug snel weer gemaakt!!
MM: Balen, beterschap!!!! Y;(

Ik heb een week vakantie maar hoefde ook niks verplicht te doen! Maar heb me juist verveelt. Kon ook al niet rijden, paardje lief moet namelijk vanavond al 1,5 uur lopen! Morgenochtend weer lekker rijden en dan naar Putten op de fiets :P
Super weekend gehad!!!! Zaterdag eerst concours gehad. Nog mooie foto van mij en Urban:
Afbeelding
Met me nieuwe cap en springsingel <3
Toen gaan feesten in het dorp. Toen naar nijkerk gefiets, leuke jongen tegen gekomen die ik al kende van dans. En 's avonds niet thuis geslapen. bij die jongen geslapen, wat me ouders niet wisten die dachten dat ik bij me vriendin was dus beetje stout geweest
Toen zondag weer naar huis gegaan en hij mee. Familie op visite gehad voor me verjaardag. Heb nu 140 euro, het begin van me springzadel :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:15

stoute sanurie! Leuke foto, je cap is ook erg mooi!
MM, dat klinkt als een achte hersenschudding. En zoals iedereen al zegt lekker rusten en niet onderschatten! En ook niet te veel op bokt want computeren is niet echt ideaal bij een hersenschudding...
Shanouk wat klote! Ik zou ook doorrijden als ik anders heel hard moest remmen... Deken is wel een koopje zeg!
Sussie heeft fijn gereden met twee enthousiaste paarden :D