[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:23

Caithlynn schreef:
bianca1980 schreef:
Ik word 31 in januari en ben 4 weken geleden nog op 22 geschat en 2 weken terug toen ik in kazerne kleding liep 18.....!!!!!! :o das toch echt wel heel erg imbeciel hoor... :( dus als ik 40 ben schatten ze mij 25....??? :P

wordt je 31 !! jeetje ik had je idd ook jonger geschat:D

Spuit elf..... :+

TeeGee

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:42

TG heeft een VIP behandeling gehad, nu lekker richting bed want ik moet om 8.30 bij de tandarts zijn :(

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:46

Zo net lesgegeven, nog even douchen en dan duik ik mijn bed in. Morgen gaan we naar Jos Lansink met de ponyclub. Dus met een hele meute kinderen gaan we richting Meeuwen (België). Ben benieuwd!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:03

Arme Sussie.... sterkte morgen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:07

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:09

Sannnn schreef:
Veel plezier morgen. Klinkt leuk!

Klinkt leuk?! Een hele meute kinderen?!?!?! :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 22:39

Billy, Wel goed voor jezelf zorgen hè (ik weet dat het moeilijk is om je ertoe te zetten om voor jezelf te koken :(:) )
Sim, Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ;)
Sussie, Veel plezier morgen!
TG, Succes bij de tandarts morgen.

Etentje was geslaagd. Ze gingen om 9 uur weg, toen nog even snel naar mijn paard geraced om hem te rijden :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:40

veel plezier bij sjoss ;)
mooie foto margriet :D

ieuww bruinebonen in de hutspot := nee dat ken ik ook niet.. wij eten hier in leiden met leidsontzet witte brood met haring en klapstuk met hutspot..

Ga zo ook richting bed..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:41

Kinderen kunnen wel leuk zijn hoor! :P
Mooi dat het etentje geslaagd was Mootje. Doe je dan snel ff rijden, Corion staat dan wel dichtbij zeker. ;)
Trusten Corien.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:42

Das zeker snel mootje! :=
Dankje sann.. veel plezier morgen!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:42

@Sussie: Wat balen van je pols zeg! En heel veel succes morgen met al die kids :+
@Karen: T staat er dus weer helemaal toppie bij. Hopelijk krijg je woensdag een goede uitslag van de DA mee! En alvast succes voor de tandarts morgen....
@Sann: Balen dat je zo'n last nog hebt van je pols, hopelijk blijkt er niks ernstigs te zijn op de foto!
@Corien: Balen dat je niet goed weet wat je wilt, kun je niet eens bij een school die veel mogelijkheden biedt informeren of zij ook aan beroepskeuzetesten of iets dergelijks doen om zo te gaan bekijken wat bij jou zou kunnen passen?
@Snoekiej: Wat is het kroontje mooi geworden bij Vorstin! Ech wel heel mooi duidelijk!
@Billy: Wil je wel graag iets gaan doen met je huidige opleiding of wil je iets heel anders gaan doen? En ik vind het bovenste dekje het mooist :o
@Simmie: Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk! Voor hoeveel uur/dagen per week is het ongeveer?

En wij hebben nooit bruine bonen in de hutspot gelukkig, die vind ik echt niet te eten :r Ik heb vanavond lekker bloemkool gegeten :9
Vanmiddag een 2e gesprek gehad van een sollicitatie, eind van de week hoor ik of ik het ben geworden of niet. Kon er niet echt wat van maken of ze nou positief/negatief waren, dus wacht het wel gewoon af. Daarna de hele avond bij de vereniging doorgebracht en daar was het flink kkkkoud.... Nu lekker in mijn bedje en morgen weer werken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:45

Benthe das juist een probleem ik weet niet wat ik wil dus naar een school gaan gaat ook niet echt dan := (en ik moet geld hebben om me paard te blijven en kunnen betalen dus kan niet zo maar naar school)
ja ik heb een keuzetest gedaan toen voor ik hier op dit bedrijf ging werken, en daar kwam uit dat ik veel met me handen wil werken, gek op dieren ben, en geen binnen zitter ben.. schiet niet echt op dus :+
Moet nu afwachten wat er gaat gebeuren en wanneer mijn contract stopt, en dan kan ik pas soliciteren..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 22:46

Ik heb nog nooit hutspot gegeten :+
JN, Solliciteren voor een echte baan of een bijbaan?
Sannn, 5 minuten met de auto en ik had hem vanochtend al gemest en gepoetst. Ik hoede dus alleen maar drollen te wippen en te rijden!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:47

Caithlynn @ Je hebt het ook niet gevraagd... :D :D

Bokkers @ ik lees weer een hoop over studie en lekker eten... :P En een hele mooie foto van Margriet.
Hier in Spanje ook alles oke, internet op de dongel is traag, maar ach.....het wil wel een beetje werken. Morgen gaat Henk Jan Bull rijden dus ben benieuwd. Bull had al wel mijn groom van het weekend te pakken met bijten, dat doet hij wel vaker bij "vreemden", tis niet heel gemeen lijkt wel, maar doet toch even zeer, tis meer een venijnig gedrag. Bij mij slijmt hij altijd.... ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:49

Bij werken/leren opleidingen denk ik toch eigenlijk veelal aan banen in de zorg, maar ja, dat moet je wel 'trekken' dan om in die branche te gaan werken.
En ik doelde ook meer op een gesprek bij een school die verschillende soorten werken/leren opleidingen aanbiedt en daar eens met een decaan?? in gesprek te gaan. Bij mij heb je dan bijv. Landstede of Deltion, maar weet niet hoe dat bij jou in de regio zit. ;)

@Mootje: In eerste instantie voor een bijbaan, maar wie weet wat er allemaal uit voort kan komen :o Is in ieder geval wel een baantje binnen mijn opleidingsgebied en een organisatie die mij wat betreft branche wel aanspreekt. Maar voorlopig alleen als bijbaantje ;)
Laatst bijgewerkt door jipje_niekje op 25-10-10 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 22:50

Bianca, Bull is zeker gewoon verwend door jou! Veel plezier nog, hoelang blijf je nog in Lloret.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:54

Mootje schreef:
Bianca, Bull is zeker gewoon verwend door jou! Veel plezier nog, hoelang blijf je nog in Lloret.

Bull heeft de eerste 1,5 jaar nooit iets lekkers van mij uit de hand gehad... :o Ik heb het al vaker gemerkt dat hij heel gemeen anderen ergens pakt (ook de smid bijt hij op zijn rug of zij), hij wrijft eerst wat met de neus en dat gaat die bek open en zet hij zijn tanden zachtjes in je vlees... }>
We rijden zaterdag overdag met de bus terug, maar tis bijna 21 uur rijden totaal met pauze, dus komen zondag ergens in de ochtend terug. Morgen zijn we een dag vrij en ga ik zelf even wat touren naa Blanes Lloret ed..... woensdag Barcelona met de bus en donderdag een halve dag naar Tordera. Vrijdag gaan we dan weer zelf op stap. Donderdag avond kunnen we dan eenmaal stappen.....voor wat het hier nog is want tis nu wel laagseizoen en tis echt rustig....!!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 22:56

Pff, Wat een busreis! Ben je met een groepsreis en kende je al mensen van tevoren?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:00

Mootje schreef:
Pff, Wat een busreis! Ben je met een groepsreis en kende je al mensen van tevoren?

Nee we zijn geboekt door een organisatie inclusief een aantal trips dus, vandaag hebben we Andorra gedaan, dat was een lange zware dag. 4 uur was ik eruit en gingen we de bus halen... :Z Maar wat die mensen in godsnaam leuk vinden aan Andorra is mij echt niet duidelijk, wel belastingvrij inkopen doen, maar zoveel goedkoper is het helemaal niet en daar zat je dan 4 uur voor in de bus ...?? Wij zetten de mensen alleen af proberen de bus kwijt te raken en lopen dan zelf ook ff een rondje, verder hebben wij met die mensen toch niets te maken. Zijn allemaal Surinamers, maar niet ongezellig, jong en oud en familie ed bij elkaar.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 23:27

pff dat zou ik niet trekken bianca zo lang in een bus :=
Succes en veel plezier nog :)
Stoute bull ;)

nu echt weltruste!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 05:24

Mootje schreef:
Sim, Sommige mensen vinden kinderen wel leuk ;)

Echt?! :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 08:05

Ja, je kan het je haast niet voorstellen, hè?
Wat ben je vroeg op trouwens, of was je nog wakker :D

Ik zit ook weer op mijn werk... Dat zal weer een lange dag worden :O

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:45

Ik vind kinderen (van een ander) wel leuk. Maar er zijn er op de ponyclub een paar bij die het bloed onder je nagels vandaag kunnen halen. Totaal niet opgevoed en een grote mond. Daar kan ik slecht tegen. Maar over een kwartiertje vertrekken we naar Jos Lansink, dus ik moet zo weg!

Over mijn pols: die kan wel geopereerd worden, maar ze zijn bang dat ze dan meer stuk maken dan beter maken. Ook kunnen ze eventueel een stuk vastzetten, maar dat levert een flinke functiebeperking op. Zo met brache is het goed te doen, dus ik laat het maar zo.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 08:53

Ik vind kinderen leuk zolang ik ze na een uurtje weer af kan geven aan de ouders, haha.

Sussie veel plezier bij Jos Lansink!
Ik heb ook een instabiele pols, ooit mijn pols gebroken en toen zijn er ook wat pezen/banden gescheurd. Ik loop nu dus ook rond met een brace, heb sinds kort een zilveren, heel erg hip, haha.

Mootje, heeft je leidinggevende al iets losgelaten/gereageerd?

Bianca, bah zo lang in de bus is echt niks.

Margriet gave foto's!

Ik heb gisteren op Midnight gereden en het ging echt voor geen meter. Hij was alleen maar om zich heen aan het loeren, kon echt zijn aandacht niet bij mij houden, wat ik ook deed. Hij liet zich absoluut niet bij elkaar rijden. Hij ontplofte een paar keer ook gewoon, als ik rechts been gaf werd hij gewoon echt kwaad, met zijn staart zwaaien en bokken enzo. Was gewoon een tijdbommetje, als iets hem niet beviel ging hij gewoon stilstaan. Raar beest.
Vandaag rijd mijn instructeur hem een keer dus ben benieuwd.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 09:21

Goeiemorgen :Z
Van die hondendeken wil ik graag een gewone zweetdeken! Vind ze zo mooi.
Dat kroontje is gewoon met zo'n grote scheermachine gedaan := Ik had van tevoren het figuurtje uitgeknipt in plakpapier, en toen gewoon op de kont geplakt :D
De inauguratie gister was leuk :D Heel officieel allemaal. Daarna nog port drinken op de vereniging. Ik ben wel vroeg weggegaan, vandaag weer tentamen!

Bij hutspot horen geen bruine bonen hoor Billy :D Ik kom uit Leiden (waar hutspot vandaan komt), en we eten het hier gewoon met aardappel,wortel en ui. En natuurlijk jus en een stuk vlees!
Fijn dat Woll iets minder gespannen werd Vief. Zal nog wel lang duren voor ze er weer wat rustiger bij staat bij de HS
Succes bij het ziekenhuis Sannn!
Gave foto's Margriet!
Succes bij de tandarts TG :(:)