[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:48

Ik ga binnenkort een crossles nemen met Sofie :). Ben echt heel erg benieuwd wat die er van gaat vinden haha. Op het club terrein heb ik 2 boompjes gesprongen en 1 x door de waterbak geweest. verder heeft ze er helemaal geen ervaring in. Het galloperen op de velden enzo kent ze wel. Dus nu toch ook maar aan de sprongen beginnen. Gewoon met springen begint ze steeds beter te springen (niet meer zo aso hoog).Met springen is ze iig helemaal niet kijkerig op de sprong. Maar ik heb geen idee hoe ze gaat reageren op crosshindernissen, we zullen het zien! Heb er iig onwijs zin in :D!

Net beide paarden fijn gereden :). Ze werden gek in het land, dus er maar optijd uitgehaald. Stomme prikbeesten :=.

Corien: Fijn dat je les zo lekker ging :)!

Lotte: Jeetje dat is echt zuur :=.

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 15:57

Zoë is ook bloedje voorzichtig, maar pakte de crossles ook erg fijn aan :j

En overdag gaan de paarden hier niet meer buiten, alleen nog s nachts. Zelfs MET deken en masker vinden ze er al niets meer aan.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:06

Pff jammer dat julie er zo veel last van hebben dames!!
Moet het afkloppen, wij hebben echt geen last van dazen, ja af en toe 1 maar niet dat de paarden overdag niet het land op kunnen.

Kim fijn dat sofie zo lekker gaat met springen, en je les zal wel goed komen toch :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 17:04

Ik ben zo blij, Aquila is niet verkocht :D!!!!
Wegens omstandigheden willen de kopers hem niet meer! Echt een fijn begin van mijn vakantie! Verder ben ik denk ik niet meer online, ben alles inpakken! Disney here I come 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:10

Bij ons zijn ook vreseijk veel dazen. Nooit eerder last van gehad. Maar buiten staan is nu niet het fijnste voor ze.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:11

Gefeliciteerd Shanouk!!!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:48

Dat is idd een fijn begin van de vakantie Shanouk!!
Bij onze rijbak zitten veel dazen maar aan de andere kant van de tuinderskas bij de wei zitten er minder :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 18:33

Snoek das lekker :+ haha fijne vakantie meid!!

Pb ja die beesten worden echt gek van die dazen, :( bij onze crossles komen ze wel als we aan het zadelen zijn, worden ze ook gek :)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:27

hooi,
bij ons worden de paarden ook gek van de dazen! we kunnen wel een winkel beginnen met de vliegensprays en vliegendekens

btw: een foto'tje van zondag...
Afbeelding

ik ging net even over zijn nek aaien :Y)
zijn naam is Jumjazz Z
(van zangersheide dus *D )
Snoek: goede vakantie!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:40

Leuk beestje hoor florance :D ben benieuwd wanneer hij word gekeurt :)

Ik ga naar bed, morgen me laarzen halen :):)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:17

@Snoekiej: Alsnog een fijne vakantie gewenst! En voor jou erg leuk dat Aquila nog niet verkocht is, maar kan me goed voorstellen dat de eigenaren er minder blij mee zijn.
@Kim: Leuk dat je met Sofie ook crosstrainingen gaat doen.
@PB: Gefeliciteerd met het behalen van je bachelor! Wel een super mooi cijfer, maar kan goed begrijpen dat je het jammer vind dat je niet cum laude geslaagd bent.
@Florence: Hopelijk wordt het paardje goedgekeurd!
@Corien: Fijn dat je eindelijk een gesprek hebt voor werk. Hopelijk gaat het wat worden!

Ik heb de hele dag weer gewerkt. Vanmiddag behoorlijk ruzie met collega gehad :( Heb me ingehouden, maar kookte goed van binnen :o Daarna maar wat gaan eten en vanavond weer met goede moed verder gewerkt, gelukkig met een andere collega ;)
Morgen ochtend weer eens dressuurles met Jipje, zaterdag heb ik weer wedstrijd, dus even kijken of we de puntjes weer op de i kunnen zetten. Nu maar lekker slapen, want dressuurjuf komt al mooi op tijd :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:26

Das fijn benthe :) en je collega das wel weer jammer dan :(

Hoop ook dat het wat word!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:23

Goedemorgen!! :D

leuke foto Florence
altijd leuk ruzie met een collega }>

wat is het rustig hier :O

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:23

Morgen :wave:

Inmiddels zit je les er vast alweer op Benthe, hoe ging het?

Leuk paardje Florence!

Ga zo even fitnessen en dan vanmiddag het springzadel weer ophalen en m'n VZH heenbrengen. Vanavond springles :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:26

Moggel!!

Weer beter Andrea??

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:31

Ja :D Gistermiddag weer wat gaan eten en toen was het ineens over.

Nu zit ik met een pijnlijke arm. Gisteren gestoken door een daas en het werd helemaal dik, rood en gloeiend heet. Is nu nog dik en heel warm en dus pijnlijk :? Heb dat nog nooit zo gehad, wel eens een flinke bult maar dit nog niet eerder. Zal wel weer vanzelf over gaan maar het is wel even vervelend.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:04

Beterschap Andrea!!

Ik kom net bij het reisburo vandaan.. was al een beetje in een pestbui er heen gegaan, balend van het nieuws dat Maleisie van de baan is, maar... wellicht zit er nog een leuke reis tussen... Komt zo'n stagair ons helpen... Prima, maar ze werd op een gegeven moment wel echt vervelend. Wij wilden gewoon gaan kijken wat zij ons konden bieden qua reizen die op 8/8 vertrekken en ik dacht.. voor ruim 2500 p.p. kan je toch echt wel een leuk reisje vinden. Wij willen niet meer gaan betalen en wel dezelfde periode gaan en het liefst net zo lang.. Maar we zijn wel een beetje inspiratieloos.. we hadden al verwacht dat we naar Maleisië zouden gaan, Vaccinaties al gehaald, dus we staan nu open voor wat de organisaties bieden.. Er is namelijk al heel veel vol. Begon ze tegen ons dat we wel extra boekingskosten moesten gaan betalen... oh nee.. nou dat hoefde dan weer niet... maar we moesten wel misschien alvast een aanbetaling doen ( :? ) zodat de reis zeker weten vast stond, waarop wij gingen steigeren, want we zijn samen al veel euro's kwijt aan een vakantie.. "Oh nee.. sorry ik ben helemaal in de war" ... nogal vervelend verliep het. En op een gegeven moment zei ze "Nou.. maar waarom hebben jullie nog niet gekeken wat voor reis jullie nu eigenlijk willen" ..... ehhh, wellicht omdat we gister gebeld zijn en we eerst wilden weten wat jullie ons konden bieden?

We komen dus een beetje onvoldaan van het reisburo af.. We gaan nu maar even op een rijtje zetten wat we nu anders willen... ik baal echt enorm!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:18

Andrea: beterschap!
WL: kan me voorstellen dat je nu enorm loopt te balen zeg! Ik zou er zelf ook behoorlijk chagie van worden.
Florence: leuk paardje! Hopelijk wordt hij goedgekeurd en kan hij met jou mee naar huis!
JN: ruzie is altijd vervelend. Wel goed dat je je hebt kunnen beheersen!

Ben zelf even niet geweest hier. Had er even geen zin in! Baalde stevig van Pancho's toch wel ernstige blessure. We hebben ondertussen de brief van de dierenkliniek binnen met alle info er nog eens in. De kans dat hij nu herstelt in deze 6 weken is maar 20%. De volgende optie is dan opereren en de kans op volledig herstel is dan 80%. Is wel een heftige operatie met een lange herstelperiode. We hopen maar dat we bij de 20% gelukvogels horen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 12:57

andrea16 schreef:
Ja :D Gistermiddag weer wat gaan eten en toen was het ineens over.

Nu zit ik met een pijnlijke arm. Gisteren gestoken door een daas en het werd helemaal dik, rood en gloeiend heet. Is nu nog dik en heel warm en dus pijnlijk :? Heb dat nog nooit zo gehad, wel eens een flinke bult maar dit nog niet eerder. Zal wel weer vanzelf over gaan maar het is wel even vervelend.

Ik heb dat altijd en moet ook op doktersadvies na een steek mijn arm insmeren met betadine en daarover een verband en als het kleiner wordt een pleister. Betadine trekt het gif uit je bult en meestal ben ik er dan met een 2 dagen vanaf. Als ik het niet doe kan ik mijn arm of been, net waar ik gestoken ben, niet meer bewegen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:25

We hebben net onze labrador geschoren :P .. met de tondeuse van mijn broertje _O- . Ze is steeds zo aan het hijgen en ze heeft een ondervacht :oo , gewoon zielig, soms kunnen we haar niet eens vinden, dan ligt ze op de gekste plekken omdat het daar zo koel is.. Dus mijn moeder en ik hadden zoiets van :"Hup die vacht eraf!!" Over een paar weken moet ze mee naar Frankrijk, dus dat komt wel lekker uit.
Wij die tondeuse opgezocht... En jahoor, scheren maar!! Ze ging er echt voor liggen :)) ... Valt dat kapje eraf.. Heeft onze hond nu een hele kale plek op zn rug zitten.... Ik had het niet meer, mijn moeder ook niet.. :') :)) _O- .. Lig nog steeds in een deuk :') .

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:40

Lotte wat onwijs balen van je vakantie!! En als je nu iemand erbij kan vinden, gaat het dan ook niet door?

Ik heb een furminator gekocht voor onze lab, werkt echt goed! Gister nog naar de honden wasstraat geweest, dus hij ruikt ook weer fris :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 14:18

Goeiemiddag!
@Andrea: Gelukkig is je buikkramp weer voorbij, maar wel erg balen van je arm!
@Lotte: Ik blijf het raar vinden dat ze zo die reis af kunnen zeggen! En dan ook nog zo behandeld worden bij het reisbureau vind ik helemaal niet normaal! Hopelijk kunnen jullie toch nog iets vergelijkbaars vinden zodat jullie toch even lekker er tussenuit kunnen. En heb je een foto van de lab :D
@Sussie: Kan me goed voorstellen dat je er even geen zin in had! Hopelijk hoort Pancho bij die 20% die goed geneest en kunnen jullie nog veel plezier met hem hebben. In ieder geval een dikke beterschapsknuffel voor jullie :(:)

Vanmorgen ging de dressuurles erg fijn, hij begint echt weer lekker te lopen. Er blijven nog wel altijd wat dingetjes, maar wanneer ik hem in de proeven ook zo aan het lopen kan houden moet het toch echt nog eens goed gaan komen ;) Daarna even het schimmeltje gereden, de eerste 10 minuten moest ik hem weer opnieuw zadelmak maken :+ hij bleef maar aan de gang. Toen maar even snel wat balkjes gaan lopen en toen deed hij weer normaal. Daarna ook nog even een sprongetje gemaakt en dat pakte hij ook braaf aan. Daarna de 3-jarige nog gelongeerd, die is echt zo mak als een lammetje :+ Hopelijk kan ik snel iemand vinden die zo gek is om mij te helpen erop te komen.
Zo nog even Nika rijden en dan hebben de paardjes hier hun beweging wel weer gehad. Dan mag ik vanavond nog weer werken.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:55

Sussie: veel beterschap voor je paardje!
Jipje: hoeveel paardjes moet jij zo rijden?

mijn moeder heeft net een B&B geboekt ergens tussen Windsor & Londen in :) (we gaan nl naar het EK dressuur & springen gaan kijken in Windsor 25-30aug)
de ene dag gaan we shoppen in Londen, daarna overnachten en de volgende dag gaan we naar Windsor zelf

weten jullie trouwens dat je met de trein naar engeland (met je auto in de trein ;) ) zo'n 150€ heen & terug betaalt? ik verschoot er van

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 19:28

even weer bij gelezen!
Floreance: leuk beestje! En even na het EK in Engeland klinkt ook helemaal niet verkeerd!
Lotte: Echt vreselijk balen van je vakantie, helemaal als ze nu ook zo lekker onnozel doen bij het reisbureau! Vind eigenlijk dat zij nu maar een vakantie voor jullie moeten regelen! Zo kan je toch nooit iets boeken! Ben trouwens ook wel benieuwd nu naar de hond...!
Sussie: hopelijk hoor je bij die 20%, ik zal voor je duimen

Hier hebben de paarden gelukkig niet zo veel last van de vliegen, ze lopen ook gewoon dag en nacht buiten. Voordeel is ook dat we aan een kanaal wonen, er staat altijd wel een briesje en daar houden ze niet zo van!

Ik heb helaas geen les meer! Is wel even wennen van 3x per week naar helemaal niks! Er is namelijk vakantie, en dan ook nog eens zolang als het basis onderwijs, dat duurt dus nog even...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 21:52

Goede avond :)

Nou ik heb me laarzen eindelijk, en ze zijn echt super mooi :+:
Morgen een foto ;)

Lotte vervelend man :+ en echt k*t als je dan zo weer aan de kant geschoven word :( Wel grappig dan die hond hahah
Floreance vind het niet echt duur :n vliegtuig is duurder ;)
Sussie hoop dat je paardje snel beter is :(
JN fijn dat je les zo goed ging :D

Ik ga naar bed morgen op 2 gespreken :) werd vandaag nog gebeld voor op de vrachtwagen, hier op het dorp dus ik ga even kijken morgen om 3 uur een gesprek :D gaat lekker :D