. Ben echt heel erg benieuwd wat die er van gaat vinden haha. Op het club terrein heb ik 2 boompjes gesprongen en 1 x door de waterbak geweest. verder heeft ze er helemaal geen ervaring in. Het galloperen op de velden enzo kent ze wel. Dus nu toch ook maar aan de sprongen beginnen. Gewoon met springen begint ze steeds beter te springen (niet meer zo aso hoog).Met springen is ze iig helemaal niet kijkerig op de sprong. Maar ik heb geen idee hoe ze gaat reageren op crosshindernissen, we zullen het zien! Heb er iig onwijs zin in
!Net beide paarden fijn gereden
. Ze werden gek in het land, dus er maar optijd uitgehaald. Stomme prikbeesten
. Corien: Fijn dat je les zo lekker ging
!Lotte: Jeetje dat is echt zuur
. 

haha fijne vakantie meid!!
bij onze crossles komen ze wel als we aan het zadelen zijn, worden ze ook gek 

)
Daarna maar wat gaan eten en vanavond weer met goede moed verder gewerkt, gelukkig met een andere collega

Heb dat nog nooit zo gehad, wel eens een flinke bult maar dit nog niet eerder. Zal wel weer vanzelf over gaan maar het is wel even vervelend.
. Ze is steeds zo aan het hijgen en ze heeft een ondervacht
, gewoon zielig, soms kunnen we haar niet eens vinden, dan ligt ze op de gekste plekken omdat het daar zo koel is.. Dus mijn moeder en ik hadden zoiets van :"Hup die vacht eraf!!" Over een paar weken moet ze mee naar Frankrijk, dus dat komt wel lekker uit.
... Valt dat kapje eraf.. Heeft onze hond nu een hele kale plek op zn rug zitten.... Ik had het niet meer, mijn moeder ook niet..
vliegtuig is duurder