@Mariëlle: Nog even volhouden
Nou, Wo haar pezen waren gewoon hardstikke droog, zo droog als oud leer
, maar toen ik voetje vroeg om hoeven uit te krabben, zag ik een hele snee. Ze heeft haar bal betrapt precies op de overgang van hoef naar huid, dus dat doet idd best pijn als het gebeurt
. Maar dat heb ik gister helemaal niet gezien. Ze liep er zo mee weg, dus veel pijn doet het nu niet meer.Ik zei gister nog :"oliebol, had m`n springschoenen even mee moeten nemen" en prompt springt ze zich in de koot.
Heb toch maar even een klein stukje gereden, Wo had er blijkbaar geen last van, want ze was zo gek als een deur
. Maar even gewassen met betadine-shampoo en wondspray er op gespoten.
Goed in de gaten houden
. Ik zag nu ook, dat het elastiek van mijn peesbeschermers de haren kapot schuurt. Het zijn gewone BR peesjes en ik zet mijn elastiek nooit strak, maar de onderste zorgt er toch voor dat er kapotte haren onder vandaan komen. Daar ook maar weer een oplossing voor bedenken
. Heb nog schapenvacht hier liggen, dat maar onder het elastiek doen? Onderlappen worden te warm vind ik, die moet je weer rondom doen. 

knap hoor
iemand een idee?
als ze wil haha
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen. Er is een hoop gebeurt de laatste tijd bij mij. Zoals een aantal weten ging het seizoen met Rebecca dit jaar bij het SGW L en M paarden met veel hoogte en dieptepunten. Ik had toch wel de indruk dat ik met haar als combinatie op het maximale kwam. Ik heb na Gorssel de knoop doorgehakt en ze is nu verkocht. het viel mij heel erg zwaar deze beslissing te nemen daar Rebec bij mij geboren is en ik haar al 10 jaar dus heb, maar ik wil ook graag meer in de sport en dat kan niet met haar, dan is het ook niet eerlijk om samen met haar nkostte wat het kost door te willen gaan. Ik word daar niet gelukkig van, maar Rebec ook niet. Ze staat nu bij een gezinnetje aan huis met nog 1 pony en paard, het meisje waar ze voor is is net 12 en wil B gaan beginnen. Gezien het feit dat rebec Z dressuur is is dat dus een super leer pony voor haar. Ze wil ook gaan leren springen dus rebec mag weer heerlijk laag beginnen en nu bij pony's uitgebracht gaan worden. Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar dit is wel het beste voor ons beiden.
....
...daar moet ik nog ff aan wennen zeg maar...