zow...was effe 2 dagen niet hier...tempo lag aardig hoog met schrijven en al die geweldige foto's.
even nieuws over hercules...heb hem vanmorgen in de wei gezet en hem er bewust in laten draven...en hij draafde nog een lekker eindje door dus volgens mij komt het wel goed met hem...maar inderdaad willen we hem goed houden moeten we niet meer iedere week gaan springen met hem.
Hopelijk (en het zit er dik in van wel) kunnen we dan dit jaar die paar wedstrijden dan nog met hem rijden, maar dan gaat hij echt met wedstrijd pensioen.
En wat betreft je rijden floor....van al die mensen die jou vorig hebben zien rijden in de 1ste crosslessen en nu...ik geloof dat er niet ene is die kan beamen hoe je vooruit bent gegaan, en dat die b-cross echt wel goed gaat komen wat betreft zit en controle...(oke..behalve castenray, maar dat heb ik een paar keer uitgelegd waardoor hij zo blij was)
wat betreft een ander crosspaard....tja wat zal ik zeggen..als iemand een crosspaard voor floor te leen heeft...die mag hem gerust bij mij stallen hoor!!!!!!!!!!
verder gaat hier alles zijn gangetje...