Dressuur 164 punten, springen foutloos en cross ook foutloos, klokje had der nog in de steek gelaten maar ze was mooi 2 seconden binnen de tijd

Uiteindelijk nog een eerste prijs ook

Ik kreeg ook nog een prijs, heb een rabobankpakket gekregen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*, Jiska en Margo nog gezien trouwens, Q staat alleen eerste reserve voor Barchem Emmy hoopt zo dat ze nog mee kan doen, vorig jaar kon ze namelijk ook niet mee doen

viefdepief schreef:Ik ben ook weer terug van Bathmen, Emmy heeft super gereden.
Dressuur 164 punten, springen foutloos en cross ook foutloos, klokje had der nog in de steek gelaten maar ze was mooi 2 seconden binnen de tijd
Uiteindelijk nog een eerste prijs ook
Ik kreeg ook nog een prijs, heb een rabobankpakket gekregen
viefdepief schreef:Heb Chantal *alweer*, Jiska en Margo nog gezien trouwens, Q staat alleen eerste reserve voor Bathmen Emmy hoopt zo dat ze nog mee kan doen, vorig jaar kon ze namelijk ook niet mee doen

, maar ik vind ze wel mooi!)
die heeft ook nog wel eens neiging tot ontploffen in de draf, en vooral NIET stil willen staan! Wat bij mij altijd erg goed helpt is er al vroeg op gaan zitten en eerst een kwartier tot een halfuurtje alleen maar stappen en overal langsgaan en gaan staan kijken.. en daarna pas gaan losrijden..
)

Ze stelde zich wel errruug aan, foei wat een mietje! Maar alles is er af, alleen 1 half oor zit er nog in, maar ja dat krijg ik er echt niet af... moeten we maar even bijwerken met de schaar ofzo...