@Antonius: veel plezier vrijdag, ik zit in 'den blok' dus kom niet meer buiten behalve naar KC dan als het zo slecht weer is zoals vandaag. Laat je weten hoe het was? Ik zou graag eens gaan oefenen voor Merksplas.
@Varekaj: heb jij je eerste tussenWedstrijd al gereden inmiddels?
Ik heb niets zinnigs te vertellen. Mijn leven bestaat uit leren en rijden. Ik kijk alvast uit naar 16 juni, dan staat mijn eerste dressuurles gepland
Anoniem
Geplaatst: 14-05-16 22:55
Yup, had 164, omgerekend iets van 63% ongeveer. Hij liep immens fijn bij het inrijden op gras maar in de ring (zandpiste) was alles uiteraard weer razend interessant en dus concentratie weer foetsie Morgen heb ik les en 22e weer tussenwedstrijd in Bassevelde. Hoop dan toch een keer wat hoger te scoren.
Antonius
Geplaatst: 14-05-16 23:08
Goed gedaan Daaphh! Jumping is altijd moeilijk in Tongeren dus zeker top als je daar 0 rijdt!!
Varekaj: weet je al iets of je zou mee kunnen vrijdag? Iemand die nu net B gestart is, is daar onlangs gaan trainen en zij heeft wel vrij veel kunnen doe , dus ik denk ook zeker wat kleinere sprongen.
goed zo daaph! veel plezier vandaag en zet hem op!!
ik begin zenuwen te krijgen voor hulsberg, ik heb nu 4 wedstrijden gereden dit seizoen, en nog niet 1x zenuwachtig. Wel gewoon gezonde ik heb er zin in spanning, maar nu heb ik echt kriebels in mijn bovenbuik als ik aan morgen denk.
Anoniem
Geplaatst: 15-05-16 09:28
Ik heb nog steeds niks gehoord tot nu toe, maar vorige keren kreeg ik ook gewoon mail op zondag ivm sollicitaties. Hoop dat ik iets hoor voor dinsdag in ieder geval en dat ik mee kan. Heb er echt zin in om de draad weer op te pikken.
Hier zit een super tevreden amazone! Wat een top paard zeg! Zo een toffe rit! nergens moeten denken van oehhh pitsen om er over te krijgen. Nee echt, ik ben super tevreden met zo een debuut!
In Amerika is Inoui Van Bost (paard) gestorven na een val op een hindernis
Antonius
Geplaatst: 15-05-16 21:02
Wat goed Daphne!! Top filmpje ook!
Heb het gelezen Varekaj... Laatste maanden veel ongelukken
Daaphh
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-16 21:18
Niet enkel een paard maar ook een ruiter is overleden! Dat paard is vroeger van G.iel geweest!
Anoniem
Geplaatst: 15-05-16 21:44
Ja klopt ook een ruiter, in dezelfde wedstrijd. Ruiter stierf in de 3*, was ervaren combinatie die al vaker dit was gestart. Inoui reed zijn debuut in 2* young riders als ik het goed heb?
Giel was zo trots op dat paard, wat een klap moet dat geweest zijn.
Hanne_SP
Geplaatst: 15-05-16 22:41
Uhu heb dat ook gelezen. Super erg! Bij Giel het kersverse veulentje gaan ze blijkbaar Qinouï laten noemen.
Wij hadden een beter gevoel in de dressuur dan in marchin maar geen punten gekregen. Zoals altijd. Jumping hadden we twee balken. Twee ruiter fouten maar het paard sprong wel goed. Hij heeft trouwens in de 5 jaar dat we naar tongeren gaat november nooit foutloos kunnen springen terwijl hij anders wel foutloos springt cross vond ik nogal vet staan maar hij had een foutloze cross en wat tijdsfouten maarond had wel een goed gevoel. Wij zijn ook meegeweest met de begeleide verkenning met k.ris v.ervaecke die was erg interessant. Toffe man ook. Na de cross kwam hij vragen hoe het geweest was en gaf nog wat feedback back.