[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:39

Ik heb zo veel zin in volgend weekend :D

Jantien, sterkte met Sem!

Joki, ik denk wel dat het kan qua conditie, maar je moet je wel afvragen of je er klaar voor bent als een B parcours een hele opgave is. Ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat, want het is absoluut niet vervelend bedoeld!

Violin doet het heel goed in Portugal de afgelopen 2 weekenden :D Ze hebben al twee keer een foutloze cross gereden, de eerste keer een CIC* en de tweede keer een CCI*, ben best wel trots :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 12:46

Goedemorgen!

Joki: Ik denk dat het wel kan hoor :) Misschien een klein beetje rekening houden tijdens de crosstraining.
Renske: Wat leuk dat Violin het zo goed doet!
Sann: Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt. En veel plezier met je mini crosstraining :)
Vief: Spring-ze!
Mirthe: Waar zou je dressuren dan? Exloo? Ik wou daar donderdag weer gaan springen maar die gaat helaas ook niet door
Margriet: Leuk dat je met C gaat crosstrainen! Ik zou W'bork gewoon vast opgeven :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 13:38

zo gister naar toneel geweest hier in didam. was een leuk stuk alleen dat lange stil zitten pff.. wordt je zo moe van.
vanmorgen bay gereden en die liep zo <3 pa had tractor in de wei staan (uit) en daar nog even langs gelopen vond hij eerst toch wel heel eng maar ging steeds beter tot hij er zelfs aan durfde te neuzen.
Daarna ol gelongeerd aan de dubbele longe daarna nog even erachter gelopen (met dubbele longe als lange lange lijnen) hij deed het heel braaf zei al tegen pa kan er geen karretje achter hihi maar denk dat hij dan toch nog wel gaat flippen.
Daarna les gegeven en het meisje durft steeds meer wel heel leuk. hebben een balkje gedraaft en volgende week wilt ze leren galoperen.
De in-uitjes liggen weer in de wei volgende week de rest weer richting de wei dan heb ik ook een mini crossbaantje.

gister veel over broeken. Ik heb nu toevallig een broek van ms die heel fijn zit en maar 35 euro is.
echt de merk broeken hoeft van mij niet.
joki dat kan wel hoor qua training en springen. Zou het niet altijd doen maar zo een keer kan geen kwaad. waar ga je dan springen?
renske mooi dat violin het zo goed doet

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:42

Renske: aah wat cool van Vi :D
Margriet: wat gaaf van Ctje! Gewoon opgeven joh ;)
Joki: ik ben het met Renske eens, als je moeilijkheden hebt met een B parcours ben je in mijn ogen niet klaar voor een cross :o

Net heerlijk Ruby gedaan in het zonnetje, hopelijk kan ik die nu ook weer wat meer door pakken en over een tijdje weer op wedstrijd.
Straks Beat nog even lekker rijden in het zonnetje, en vanmiddag maar naar het voetbalveld haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:04

Super van violin renske!
Lekker van Ctje Margriet!
Eef hopelijk wordt je niet echt ziek!
Jantine: sterkte met Sem.

Verder zie ik dat jullie allemaal broekjes van vriendjes hebben ;) Die van mij wordt volgende week 38. Gelukkig is dat niet aan hem te merken. Hij is nog behoorlijk jeugdig. Alleen wel wat grijzend en kalend :P

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:20

Leuk hoor dat mooie weer, alles kriebelt ben druk bezig met alle insecten uit mijn haar vissen. :')

Joki je planning zal zo wel moeten kunnen!
Weet niet of je dat wel zo kan oordelen, persoonlijk vind ik een B cross nog steeds makkelijker dan een B parcours.

Ik heb mijn ochtend/middag doorgebracht op stal. De planning was om fijn in de zon naar de rest te kijken, maar toen werd ik op een haflinger gezet.
Wat een drama. :') Echt een eigenwijs ding, heeft een kwartier geduurt voordat ze wilde luisteren.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:23

Lau, Tegenwoordig kun je dat ook verhelpen :D
Ik was net op mijn terras bezig om de vloerdelen voorjaarklaar te maken, maar ik ben weer naar binnen gevlucht... Man, wat was dat warm!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:00

daNiielle_ schreef:
Leuk hoor dat mooie weer, alles kriebelt ben druk bezig met alle insecten uit mijn haar vissen. :')

Joki je planning zal zo wel moeten kunnen!
Weet niet of je dat wel zo kan oordelen, persoonlijk vind ik een B cross nog steeds makkelijker dan een B parcours.

Ik heb mijn ochtend/middag doorgebracht op stal. De planning was om fijn in de zon naar de rest te kijken, maar toen werd ik op een haflinger gezet.
Wat een drama. :') Echt een eigenwijs ding, heeft een kwartier geduurt voordat ze wilde luisteren.

Vind ik ook! cross springt hij ook beter dan parcours.
Dus denk dat het wel kan Joki!
Maar zou dan zondag niet te zwaar trainen en ook niet springen.
maar ik ga derde paardje rijden en dan ben ik weer klaar voor vandaag. (DE haflinger :'), volgens mij zijn er heeeeel veel eigenwijs :P)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:01

@ Renske ik had ook al gelezen dat Violin het goed doet. Je mag zeker trots op jezelf zijn. Nieuwe ruiter kan zo verder rijden :D
@ Joki dat kan wel. Misschien ook wel een keer goed om even een keer goed door te pakken.
@ Eef beterschap

Ik heb weer heerlijk gereden in het zonnetje. Schimmel heeft echt het licht weer gezien. Vandaag af en toe wat moeilijkere dingen gedaan en dan kwam er wel wat protest maar gaat niet door in het protest. Mijn been protesteert meer. De bruine staat lekker zonder dek en die heeft wel 100x geronld geloof ik. Daarna de stallen gedaan en mijn auto naar de garage gebracht. Hij is nog geen 2 jaar oud en nu al een kogel die vervangen moet worden. Lang leve de garantie :D .

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:30

Renske: Wat leuk van Violin, echt goed!
Caro: Fijn dat het weer zo lekker gaat :D
Mootje: Haha goed voornemen, maar misschien inderdaad een beter klusje als de zon er niet zo op staat ;)
Laura: Haha :)) Dat was ook mijn idee!

Springen was wel weer leuk :) Hoop dat ik gauw weer een springles kan plannen want met het weinig springritme en Woll die ook nog niet zo stabiel is in het springen miste ik dat vandaag wel een beetje. Blijf je net iets te lang doorkachelen ipv op tijd in te grijpen als ze een loopje neemt. Maar goed om weer even wat sprongetjes gemaakt te hebben :)

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:43

Vief, Die oren zijn toch elke keer weer geweldig :D
Helaas de hele dag volle zon als de zon schijnt op mijn terras :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:49

@ Vief die oren zijn echt grappig
@ Mootje stuur de zon maar hierheen want hier is hij alweer een tijdje weg :+

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 15:51

hier was zonnetje ook al weg maar komt er nu wel langzaam weer door. al zitten er ook meer wolken

ik ga maar eens een lijstje maken voor concoursen. heb ik nog helemaal niet gedaan. anders ben ik straks overal te laat met inschrijven (al kun je er buiten met springen vaak ngo wel bij)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:11

Hellow

Wat een leuke foto Vief!
Toneel lijkt me heel saai maar ben er nog nooit geweest dus mag eigenlijk niet oordelen he ;)

Wij hebben vanmorgen thuis gesprongen, Ula sprong verrassend goed. Heb iets meer vertrouwen voor volgende week al zegt het bij haar echt helemaal niks.
Daarna met Zeus en Andor naar het bos geweest, mijn hemel wat een portret is die Andor zeg. Heb Geert nog niet vaak zo boos gezien. Maar toch blijft het wel het beste paard wat we op stal hebben staan. <3

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 16:17

marijke dat dacht ik ook, maar was toch wel een heel leuk stuk. Neefje speelde ook voor het eerst mee.
maar 2.5uur zitten is vermoeiend

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:20

oooh das wel heel leuk dat je neefje mee deed Mendy!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 16:23

had een klein bijrolletje. hij was stagiare op de boerderij is een 3/4x op het podium geweest. deed het wel goed. al waren er vele heeeel zenuwachtig. ach vanavond en volgende week za/zo mogen zo ook nog.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:37

Het viel mij eigenlijk al niet eens meer op, maar ze zijn wel weer heel typisch inderdaad :+

Haha, Marijke je hebt echt zulke verschillende voorstellingen.
Weet zeker dat er ook voorstellingen zijn die jij leuk zal vinden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:38

Ik vind met name musicals geweldig! In NL niet zo heel erg, maar in London <3
Leuk dat je neefje een rolletje had!
Ik heb zelf bij een musicalvereniging gezeten en ben onder andere bosnimph en een zeemeermin geweest :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:38

buitenritje met de haf gemaakt. Ze is zo braaf dus ga mijn mama de stoute schoenen aan laten trekken en erop zetten. Want het beest doet nog geen stap verkeerd en is makkelijk te rijden :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:51

hahaha Vief dat zou ook vast. Helaas krijg ik Geert dan echt niet mee :D Ik zie me daar echt niet zitten :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:02

Ha ha Marijke, de bosnimpf! Zie je pakje al helemaal voor me!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:06

_Sim_ schreef:
Ha ha Marijke, de bosnimpf! Zie je pakje al helemaal voor me!

jaaaaajaaaaaa. En dan ook nog de verkeerde naam erbij :+ :') _O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:09

Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:10

Zo charmant zal ik nooit zijn, Mooo wel :D