weule schreef:brommers kiek'n is iets uit twente
en ja, billy, salland is zeg maar de voorstad van twente, dus hoort er wel een beetje bij, de achterhoek is de periferie, de achterstandswijken zeg maar...
deze......
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caro29 schreef:@ evony Je kan in Duitsland net over de grens op zowiezo 2 hele leuke terreinen trainen. 1 bij Neu versen/meppen iedere 2e maandag van de maand vanaf 18.00 voor 5 euro. +/- 35 km vanaf Emmen. In löningen -Ehren voor 10 euro is vlakbij Lingen +/- 65 km. Er is nog een terrein bij Meppen maar daar ben ik nog niet geweest en in Uelsen. Misschien een idee om daar eens te trainen. Ik ga ook dit jaar wedstrijden in duitsland rijden als ik alles rond krijg. Ik heb al een hele lijst waar je kan starten. heb ook al veel info van de KNHS gehad maar dat is van 2010.
@ rowo ja ik train alleen maar ik heb altijd iemand bij mij. Heb wel een keer les gehad van A. vd Schans maar die ging verhuizen en heb vroeger altijd les gehad van P. Kuipers. Vind de regiotrainingen niks
weule schreef:jah, die was goed![]()
@ billy: zal't onthouden, is toch iets wat pas in de loop van het jaar aan de orde komt... voor 1 of 2 van de dressuurknollen (met de nadruk op dressuur) wellicht dat dienke ook wel met winola weer wil dressuren zodra ze d'r 16 proeven met die andere erop heeft zitten...