Ik weet in elk geval zeker dat ik geen last heb van uitvallers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.
Degene die scheert bij ons op stal hoopt dat ik zijn haren onder controle kan houden met dekens!
!
Ben nu vast bij mijn vader vanwege de Giro d'Italia die morgen de boel hier platlegt.
Niet echt fijn gereden dus, maar ok. Daarna nog de hele dag geholpen en 's avonds om 9 uur was ik pas weer thuis. En gisteren moederdag en verjaardag van mijn moeder en mijn verjaardag alvast gevierd voor familie en vrienden, dan hebben we dat ook weer gehad voor de komende tijd
Nu dus weer druk bezig op stage en vanavond gezellig uit eten met de groep van de Orun als afsluiting. mo_van_dijk schreef:Bianca, idd... Hij vroeg al of ik zo'n verpleegsterspakje aan wilde doen
Ik heb vorig jaar ook een week of 4 verpleegstertje gespeeld voor vriendlief. Ach, je moet 'er' wat voor over hebben hè. Had trouwens geen pakje aan...
. Hèhè.. dus S&T maar weer even de kast in (in ieder geval tot de tandarts is geweest, ik vermoed haken..)
. En mijn ouders gaan het weekend weg, dus Party Hardy!!
Wel de oppas op de 'puppy' (inmiddels behoorlijk uit de kluiten gegroeid) en zaterdag lekker trainen in het Dijkgatbos.
en daarnaast wil mijn studie niet lekker lopen, heb er allemaal behoorlijk de balen in.. en heb dat al een hele poos
... Op de een of andere manier wil het gewoon niet lukken dat stomme k-afstuderen
.
Inderdaad vreemd met die prijsuitreiking..
.
)! Welkom.