ja ik weet het maar lig lekker te luieren en tv kijken tot me ogen dicht vallen.
caro29
Geplaatst: 09-05-10 20:15
Ik ben weer heerlijk in mijn eigen huis . Vanmorgen de oude merrie weer netjes gemaakt wat een heerlijk en makkelijk dier. 4 jaar geen scheerapparaat gezien en gaf geen krimp maar ja dat deed zij ook niet toen ik haar schor toen zij 2,5 haar was. Bond haar vast en begon gewoon. Waren al mijn paarden maar zo .
@ corienn Leuk zo'n fanclub. Heeft mijn merrie ook wel want zij heeft een tijd op een manege in de buurt gestaan en als ik daar wedstrijd rij hoor je steeds haar naam @ bvw Lekker vroeg. Ik ga naar balkbrug donderdag en heb er een briefje bij gedaan en mag nu als 1 na laatste in een groep van 28 @ mo wat voor clinic had je? @ pb wat belachelijk dat zij het niet corrigeren. Het is niet jou fout. Wel fijn dat je paarden lekker liepen.
Mootje
Geplaatst: 09-05-10 20:21
Lekker hè, terug in je eigen huis! Volgend weekend ga ik voor 1 tot 2 weken bij mijn vriend in huis, omdat hij geopereerd moet worden en niets mag daarna. Ik mag overal met het scheerapparaat komen bij mijn paard, totdat hij aan staat Degene die scheert bij ons op stal hoopt dat ik zijn haren onder controle kan houden met dekens!
Het was een clinic van een mevrouw uit Luik (ik weet haar naar niet) die paarden opleid volgens de portugese rijkunst. Ze heeft meerdere PRE's opgeleid tot het hogeschool-niveau.
Ik heb een voorraadje sedalin voor mijn andere paarden. Wilde bij de ruin een stuk van staart afhalen maar toen ik dat apparaat aan had was meneer het er niet mee eens dus moet maar weer met een schaar aan de gang. Beetje lastig met een dikke staart.
mistid
Geplaatst: 09-05-10 20:45
Haha Bull is dus ook nog een grapjes Bianca! Lang dagje Mo! Jeetje PB! Wordt je idd niet vrolijk van. Gefeliciteerd van vandaag! Haha leuk Corien! Leuk Mo, dat de clinic geslaagd was! Dat is op tijd Bianca! Ik ga ook naar Roden, mits Linda een auto+trailer kan vinden. Haar 'eigen' combi gaat dan met de dochter van de eigenaar mee. Haha Caroline! Fijn dat je weer in je eigen huis bent
Ik had vandaag een balkje op de eerste in het klassiek. Was wel erg sterk, maar liep fijn rond. Tweede parcours waren we goed snel (al lukten de bochten niet helemaal, maar dat leek om te zien beter dan om te voelen, alleen tikte hij hindernis 5 er net af. Zonde. Vind het wel jammer dat hij best bang van andere paarden is, voorbeeldje van vandaag wat nogal eens werd herhaald; hij springt, ziet een paard die niet normaal loopt en draait meteen om. Gelukkig doet hij dat niet in mijn parcours. Vandaag waren de paarden trouwens of zo gestoord als het maar kon, óf bang voor de gestoorde paarden. Maar ik was tevreden over hoe die het deed !
Ik heb Kino net na het rijden ook wat gefatsoeneerd, ze had veel te lange manen. Kan een haflinger jaloers op zijn. Is nu nog wat lang, maar al een stuk korter
bvw
Geplaatst: 09-05-10 22:01
Frits staat er ook een beetje verwaarloost bij Heb sinds augustus al niks meer van zijn manen gehaald
Mirthe, fijn dat het vandaag wel lekker ging! Was met Ul? Of heb ik dat verkeerd? Mo, voor verpleegster spelen? Caroline, pff wat een werk om dat met de schaar te moeten doen!
Bianca, idd... Hij vroeg al of ik zo'n verpleegsterspakje aan wilde doen
Snoekiej
Geplaatst: 09-05-10 22:19
Verjaardag was gezellig Ben nu vast bij mijn vader vanwege de Giro d'Italia die morgen de boel hier platlegt. Ga nu lekker slapen, ben kapot!
Lekker van de organisatie PB. Heb je nu een geldprijs misgelopen? Wel fijn dat Amati zo fijn ging! Jammer van je foutjes Corien. Wel gave wedstrijd zeker! Fijn dat de clinic goed ging Mo! Dat is vroeg rijden Bvw!! Lekker dat je weer thuis bent Caroline! Fijn dat je lekker gesprongen hebt Mirthe! Netjes hoor!
haha! Mannen.... Ik heb hier ook zo'n vriend, moet eigenlijk de hele dag met zijn been omhoog en mag nog net van de arts naar de wc. Alleen verveeld hij zich dan en gaat hij me gewoon helpen met de paarden....
Shanouk: Denk dat het me zo 30,00euro heeft gescheeld. Maar goed, het belangrijkste is dat Maat fijn liep. Was net een automaatje. Vanaf hindernis 1 heb ik niks zelf hoeven doen behalve aansturen en hij liep rond.
Mistid mooi flimpje Bianca leuke foto's, gave bull Pb dat scheelt idd wel erg veel zeg!!!
Zo heb flink wat bijgeslapen, zo lekker op de brom naar werk
Mootje
Geplaatst: 10-05-10 08:18
Mooie foto's heeft Nickeltje gemaakt, Bianca! Zo'n beginnersgroepje vond ik jullie niet (op één na). (n.a.v. je commentaar op het puntje naar Tientjeh toe). PB, Ik had als organisatie je gewoon dat extra geld gegeven (met schaamrood op de kaken) Jouw vriendje is ook lekker handig bezig, bvw Corien heeft lekker bijgeslapen!
Ik zit ook weer op mijn werk. Tussen de middag komt de Giro langs mijn werk. Als het zonnetje schijnt, ga ik denk ik wel even kijken buiten!
jipje_niekje
Geplaatst: 10-05-10 08:38
Goeiemorgen! @Bianca: Mooie foto's van Bull! En wat fijn dat Bull het zo fijn oppakt! @PB: Fijn dat de paarden zo lekker sprongen! Maar wel raar van je prijs.... @Mistid: Fijn dat je weer een lekker rondje met Ull hebt kunnen springen! @BVW: Wat heeft vriendje uitgespookt dan?? @Mo: Zal wel lekker druk zijn bij jullie dan als die toertocht langs komt @Snoekiej: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen trainen met Vorstin! Foto's zien er ook goed uit! @Caroline: Weer lekker in je vertrouwde bedje kunnen slapen dus??
Ik heb een erg druk weekend gehad. Vrijdag half Nederland doorgereden maar uiteindelijk wel wat leuks gevonden voor moeders. Zaterdag de hele dag wedstrijd bij ons op de vereniging, dus geholpen en gereden. Jipje sprong wel 2 keer foutloos, maar ik kreeg het idee dat het was: Hey paard waar ga je met dat meisje heen??? Niet echt fijn gereden dus, maar ok. Daarna nog de hele dag geholpen en 's avonds om 9 uur was ik pas weer thuis. En gisteren moederdag en verjaardag van mijn moeder en mijn verjaardag alvast gevierd voor familie en vrienden, dan hebben we dat ook weer gehad voor de komende tijd Nu dus weer druk bezig op stage en vanavond gezellig uit eten met de groep van de Orun als afsluiting.
_Noor
Geplaatst: 10-05-10 08:41
mo_van_dijk schreef:
Bianca, idd... Hij vroeg al of ik zo'n verpleegsterspakje aan wilde doen
Ik heb vorig jaar ook een week of 4 verpleegstertje gespeeld voor vriendlief. Ach, je moet 'er' wat voor over hebben hè. Had trouwens geen pakje aan... Bianca wat een schitterende foto's. Jullie worden straks echte blikvangers op concours!! PB gefeliciteerd met je goede rondjes, balen van je prijs alleen.. Snoek fijn dat Vorstin lekker fit was.
Ik heb gister weer heerlijk gereden met Jer. Trensje erin, alleen maar basis en heel veel geschakeld en hij begon weer lekker te sjouwen, terwijl hij van voor lekker bleef aanvoelen . Hèhè.. dus S&T maar weer even de kast in (in ieder geval tot de tandarts is geweest, ik vermoed haken..)
Deze week maar 2,5 dag werken . En mijn ouders gaan het weekend weg, dus Party Hardy!! Wel de oppas op de 'puppy' (inmiddels behoorlijk uit de kluiten gegroeid) en zaterdag lekker trainen in het Dijkgatbos.
WolinLotte
Geplaatst: 10-05-10 09:07
Morgen
Pffff.. echt een slapeloze nacht gehad.. geen fijn weekend gewerkt en daarnaast wil mijn studie niet lekker lopen, heb er allemaal behoorlijk de balen in.. en heb dat al een hele poos ... Op de een of andere manier wil het gewoon niet lukken dat stomme k-afstuderen . Ben vandaag vrij, dus vandaag wordt het knallen geblazen... hopelijk een betere dag als gister en eergister..
@PB: Wat balen zeg!! Inderdaad vreemd met die prijsuitreiking.. @Bianca: Stoere foto's hoor!! @BVW: Wat is er met vriendlief, wat heeft hij gedaan? @Mistid: Fijn van je rondjes met Ultra .