blue: mooie pony & proficiat!
zondag zijn we opnieuw naar het bruin paardje gegaan & volgende week maandag gaan we het gaan halen (maar het moet wel nog gekeurd worden)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
word hij helemaal op de foto gezet ook?

!!
, meestal vormt het zich vanzelf en wordt er in de loop van de samenwerking met de mensen alles besproken. Maar aangezien dit mensen zijn waar ik toch eerst alles duidelijk wil hebben moet het wel even gebeuren.... Nou daar gaat ie
en je knie? geen last gehad? welke cross ga je je nu voor op geven 
Daarna bambi gereden, en even rondje naar buiten geweest

. Hoe houdt je knie het? Heb je iets van een brace om?
, die maak je niks wijs, die wist het al voordat jij er aan dacht bij wijze van.
, had het anders verwacht.. Ze stonden volledig achter het programma wat ik in gedachte had voor het paard; als ik het doe, doe ik het goed en niet half, daar heb ik niks aan en het paard ook niet. Dus voor 5 dagen in de week zal het paard onder mijn hoede zijn.
. Alles moet naar crosstraining
.
) 

.
en fijn dat je kan gaan rijden

Gefeliciteerd in ieder geval
.
. Één deelnemer te weinig voor de rondreis.. Ik baal!! Maarja.. morgen kijken wat ze kunnen bieden qua andere verre reizen die weggaan op 8 augustus. Echt zo jammer, keek er enorm naar uit, had mijn vaccins al gehaald
.. Lekker is dat.
En ik moet als ik in galop rij, voltes kleiner maken, en zorgen dat ik netjes tegen mijn buiten teugel rij

dus even afwachten
ik zou gaan klagen
vooral als je die vervelende vaccins al gehaald hebt!
als alles mee zit