Goedemorgen!
Zo gaat lekker hard hier.
heb wel bijgelezen, weet alleen niet meer zo goed wat ik hier moet neerzetten.
Gister parcour springen gehad. Had echt weer super veel zin om te springen. En mijn paard dus blijkbaar ook
Poeh heb het geweten ook, wat een vrolijkheid kwam er van af
Eerste parcour was ook echt een ramp, was nog een soort blij dat ik de 1 meter had, anders zou die helemaal hard gaan.
Maja 1e parcour allemaal balkjes eraf, gek doen, bokken en rennen etc.
Nouja toen wat tips gekregen, en toen was ik onderhand ook wel klaar met hem, vanaf nu ging die maar een beetje normaal doen.
Nouja eerst maar gegalopeert tot ie gewoon normaal rustig tempo had. En dan af en toe op een hindernis af rijden en als die versnelde weer op de volte.
Daarna parcour weer opnieuw geprobeert, voor de sprong ging het elke keer wel goed.
Maar na de sprong duikt ie, dus inplaats van dat ik meteen terug ga zitten en meteen zeg van terug in een normaal tempo, trekt ie me uit het zadel en gaat ie als een idioot lopen rennen
Dan heb ik hem na een paar meter wel weer terug maar ik moet hem dus gewoon niet laten gaat, dan hem je ook die spanning niet het hele parcour.
Nouja we hebben nog aantal weken dus lekker aan het werk.
Ze laten het parcour staan, dus moest van der van de week nog een paar keer ff sprongetje nemen, zo tussen mijn dressuur door.
En gewoon pas verlichte zit als die afzet, en dan bij als die is geland, meteen naar achteren zitten en die teugels op slot zetten, als die dan ontspant weer loslaten, dan moet ie op een geven moment niet meer onder me vandaan schieten.
Maar ben ook zelf niet snel genoeg, ben met zoveel andere dingen tegen dat ik na de sprong eigelijk pas reageer als ie al gaat, ja dan is het al te laat. Dan word het een strijd tussen sterkte dat wint ie toch
jeetje wat een verhaal weer
Ga zo maar een leren, straks laatste tentamen