Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antonius schreef:Winnie: mag je vrij gaan trainen op het crossparcours van Brugge? De wedstrijd vind ik daar qua bodem ook niet ideaal, zandbodem in augustus is meestal beenhard, maar nu zal het er nog wel goed liggen denk ik.
Wil graag eens vrij gaan trainen bij VM maar mijn crossmaatje en ik vinden geen datum die past in ons beider agenda'smocht iemand van jullie zin hebben om bv volg week vrijdag tot ginder te gaan, graag! Ik werk niet op vrijdag dus ganse dag is mogelijk...
Ik heb dinsdag ook terug springles, weet alleen nog niet of mijn gevoel daarbijof
is...
Varekaj schreef:Hij vindt dat er met 2x/week rijden al tijd genoeg in kruiptEigenlijk wil hij liefst dat ik in zijn weken thuis niks doe, hooguit een buitenritje en om de dag naar de weide voor controle. Hij snapt niet echt dat je daarmee geen wedstrijdconditie opbouwt "dat loopt buiten dat is toch hele dag training". De paarden vinden zijn idee absoluut prima, lekker veel vakantie
Maar ik wil toch iets meer routine als in 2x les en minstens 1x buitenrit per week.
Steph1989 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n 17 jarige springpaard, die ik al 10 jaar heb, en ik persoonlijk de leukste en beste vind om te rijden en springen (en de enige waarmee ik kan springen) is EINDELIJK, na 3 jaar proberen, drachtig gescand!!!
Binnen drie weken controle dus bon, er kan nog veel mislopen, maar het is toch al een eerste stap!
Ben SUPER blij!
Steph1989 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n 17 jarige springpaard, die ik al 10 jaar heb, en ik persoonlijk de leukste en beste vind om te rijden en springen (en de enige waarmee ik kan springen) is EINDELIJK, na 3 jaar proberen, drachtig gescand!!!
Binnen drie weken controle dus bon, er kan nog veel mislopen, maar het is toch al een eerste stap!
Ben SUPER blij!