Kan dan idd ook wel kortaf zijn maar meer ook niet
@ Evelien JIJ????? Jij lijkt mij echt zo'n verlegen mama's meisje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
voornamelijk is alles erg goedkoop bij mij.muts_marijke schreef:EvelienH schreef:Ja, geloof het wel. Dan verzoeken we alleen de deelnemers uit besmette gebieden thuis te blijven. Maar er komen geen uitbraken meer want de incubatietijd is al verstreken, volgend jaar weer hetzelfde verhaal.
Maar worden die mensen ook echt gecontroleert en geweigerd of is het eigen verantwoording?
hecht daar geen waarde aan.
Besteed dat geld veel liever aan goede rijbroeken. 3 eurostar broeken zijn zo gekocht terwijl ik wel uren kan twijfelen over de prijs van een spijkerbroek!

) uit eten geweest. Hij heeft heerlijk het hele huis schoon gemaakt en gedweild (terwijl hij ook 50 uur werkt per week
) We zijn naar een restaurant geweest die allemaal (biologische) streekproducten serveert in een 5 gangen verrassingsmenu.(met wijn arrangement) Top!
. Kom meestal na 22 uur thuis en moet dan nog eten. Dan zijn al die Sgw pagina;s best lang maar altijd wel leuk om te lezen! Leuke kamer heb je zeg.
. Daarna naar een proeverij
.
Voel me echt beroerd en zweet me te pletter. Zo meteen twee paardjes rijden en met Caap de laatste galoptraining doen en dan vanavond maar vroeg naar bed. 

Daarna naar Project X geweest en de stad in geweest, was gezellig. Nu even goed wakker worden en dan ga ik in de wei/ bak even wat hindernissen neer zetten. Soort mini crosstraining!