Nog veel plezier Shanouk!
Ik ga naar Sleen te springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met de keuring vonden ze haar net niet fors genoeg anders was ze een stermerrie geworden, maar nu dus een 1e premie
boven alle verwachtingen
dus ook in het DL2 allebei de ringen gewonnen met 188 en 184
. Daarna nog bestgaande rijpony waar je met de "echte" uitgestrekte draf kon merken dat Blue zich verstapt had, dus maar wat rustiger aangedaan, (bleek dat ik alleen was ) deze rubriek dus ook gewonnen.

... Ze had haast, zoals gewoonlijk en bij de koeien stoof ze nog even naar voren, oren erop en hop hop hop nog-net-niet-in-galop...
.. Oren erop en in passage mee naar stal, voetje vragen voor het hoeven krabben was op eigen risico..
.
Ze sprong super, alles ging heel fijn. Helaas ging de allerlaatste sprong, een smalle brede punt met haagjes erop fout. De eerste keer sprong ze, maar tikte ze hem superhard aan. Daarna wilde ze hem absoluut niet meer springen, ook niet achter een ander aan. Ze begon helemaal te protesteren, en wilde uiteindelijk nergens meer overheen. Gelukkig toch nog wat gesprongen uiteindelijk, maar niet helemaal super afgesloten dus. Verder ging ze wel echt super
.. Ze is dan toch flink geschrokken van het aantikken, zal misschien wel pijn hebben gedaan.. Maar nog wel wat gesprongen
..
.. 

en heb het verder heel druk gehad zodat ik volgens mij minstens 2 week niet op bokt heb gezeten...
, daarna rijden we door naar Italië. We gaan daar een week zeilen rond Elba. Dan rijden we in het weekend door naar Spanje, om nog een midweekje aan het strand te liggen. Heb er al zin in! 

!

blijft ze iig in conditie
gemiddeld en 73 normen dus ga met gemak over 

gaat lekker